Prinses, Idd, ik kijk af en toe ook op de computer, maar echt erachter zitten zonder dat Lotteke begint te mopperen lukt niet. Het late lopen van Charlot komt doordat ze hypermobiel (erg lenig) is en ze een lage spierspanning heeft. Vervolgens werd ze nog een billenschuiver ook, ook niet echt bevorderlijk om vlot te gaan lopen. Er is mij nooit vertelt dat dit door de vroeggeboorte komt, maar heeft er volgens mij toch wel mee te maken. Oja, kindje kleien. Klinkt in mijn oren toch wel een beetje ranzig. Het sputtert nog steeds in de wieg. Ging net kijken, ze heeft haar ogen open. Zolang ze niet huilt o.i.d. laat ik haar lekker liggen. Zo komt ze ook wel tot rust.
Goh, ben ik dan zo onoplettend, dat dat helemaal langs me heen gegaan is? Vervelend zeg. Hoe ben je daar dan achter gekomen?
Natas en Fem, geef mij ook zo'n vent! Klinkt erg bekend die vermoeidheid! Nicky lijkt weer ietsje beter. Fem, idd die zetpil voor het slapengaan gedaan en warempel hebben we een nacht doorgeslapen! En shopse! Imani, kan me voorstellen dat het best heavy is met een kleintje en dan Charlotte nog niet aan de wandel. Ik hoop voor jullie dat het ietsje sneller zal gaan dan verwacht. Ik weet niet of de ijzertabletten al aan slaan. Ik voel nog niet zoveel verschil. Weet jij na hoeveel dagen je verbetering zou kunnen verwachten?
Imani, ik ben ook hypermobiel en liep ook pas goed tegen mijn tweede verjaardag! Misschien heeft haar vroeggeboorte ook voor enige vertraging gezorgd maar het zal grotendeels toch wel komen door de hypermobiliteit. Fijn dat je nu echt al kan merken dat het twee heel verschillende meiden zijn! Natasja, Femke en Lydia, hoop dat jullie vermoeidheid en misselijkheid snel over is! Elmo, jij geen last van zwangerschapskwaaltjes? Laat jullie maar lekker verwennen door jullie mannen! Fem, succes met het vinden van een broek! Lieke, wat vervelend dat het steeds zo moeilijk te regelen is ivm jouw werk en Leander! Lenneke, beterschap voor Nicky! Jouw buikje lekker aan het groeien? Prinses, hoe gaat het met jou? Weer wat rustiger nu? Erna, lieverd, hoe gaat het met jou?? Hier is alles rustig... een behoorlijk saaie week gehad, auto de hele week in de garage en echt pokkeweer waardoor dat een leuke wandeling of fietstochtje er ook niet meteen in zat. Dus alleen maar thuis gezeten en tussen de buien in snel naar de super gelopen. Heb wel de uitnodigingen voor het feestje van mijn meisje gemaakt, nu nog naar de drukker ermee. Ben ook een verlanglijstje aan het maken voor haar, want als de uitnodigingen verstuurd zijn, zal ik steeds weer dezelfde vragen te horen krijgen: "Waar speelt ze graag mee? Wat zou ze graag willen voor haar verjaardag?" Hubbie moet werken tot 16u en daarna gaan we nog eens naar het shoppingcenter... heb nog het een en ander nodig voor mijn meisje. Daarna nog even doorrijden naar mijn paps! Knuffel voor jullie en al die lieve kindjes!! PS: Ik heb een dt-fout gespot bij een juf!
Hier valt het op zich mee met de misselijkheid dames. Ik heb alleen regelmatig een weeig gevoel en heb soms kokhals neigingen. Thats it, voor mij genoeg maar nog niet zo erg dat ik aan de pillen moet. Verder hier een rustig weekend, minder weer dus niet naar de camping. Fem, leuke broek kunnen vinden die past? Imani, lijkt me ook erg vermoeiend dat als je in een speeltuin bent je haar ook moet helpen, als Fientje ook mee is. Lieke, hier gaan ze ook samen slapen maar als het teveel "keten"wordt dan gaan ze appart. Naomi eist ook haar aandacht als we thuis zijn, maar ja het hoort erbij. (wil je misschien helemaal niet horen!) Ik kan gelukkig wel wat op de pc doen als ze wakker is, ze kan zich prima alleen vermaken. Lau, hoe was de bruiloft? En hoe ging het zonder je mannetje? Prinses, Knopjes al gespot? En hoe bevallen de nieuwe stoelen? Natas, Leuk dat je zus ook zwanger is. Wil ze echt in Rusland bevallen? Poe wat een verschil zal dat zijn in vergelijking met Nederland. En dan heeft ze een russisch kindje of heb ik mis? Len, Fijn dat meisje weer wat opgeknapt is. Die nacht herken ik wel, als Naomi iets heeft komt dat er ook snachts uit. Erg vervelend voor ons maar meer voor haar, wij kunnen afwisselen en zij niet denk ik dan. Kirby, Ook al aan de shop!! Have fun Liefs Lyd
Prinses, Nee hoor, ze heeft er 1 bij mij gespot. Ik spot er zelfs 2! Ik kan me nog achter de hersenverweking verschuilen. Geeft niks hoor dat het 1 en ander langs je heen is gegaan, gebeurt bij mij regelmatig Lenneke, Zou het niet weten, hoe lang het duurt dat die ijzertabletten hun werk gaan doen. Heeft Fem volgens mij meer ervaring mee.
oef...2 bladzijdes. Heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin om te reageren... We waren om 2.45 vanacht thuis en vanmorgen om 10.00 uur Ruben opgehaald. Het was ontzettend goed gegaan bij schoonzus en broer! Ze hebben zich echt heel erg vermaakt. Ruben heeft goed geslapen, gegeten en heerlijk gespeeld. Zelfs nog een knutselwerkje gemaakt omdat wij vandaag 6 jaar getrouwd zijn. De bruiloft was leuk maar vermoeiend..wat een lange dag zeg! Het regende pijpenstelen dus even een frisse neus halen of de benen strekken zat er niet echt in. De knopjes al gevonden Prinses? Kirby, Je wasmachine inmiddels alweer gemaakt? Femke, Geslaagd? Ik had vorig weekend al een positiebroek aan (zo'n zomerbroek) en vandaag toch ook die lekkere spijkerbroek eens aangedaan. Heerlijk! Voelt nog een beetje gek maar ik wilde ff 1 dag geen knellende broek Imani, Erg leuk je weer te zien en te lezen hoe het met de meiden en jou gaat! Hoe de verwachtingen zijn...ach..tjah...ze gaat vanzelf wel een keer lopen toch? Een maandje meer of minder maakt nou ook niet meer uit. Ze is natuurlijk wel minder mobiel wat je inderdaad zeker merkt met buiten spelen! Jammer is dat, zeker voor haar (en voor jou uiteraard ). Volgens mij is het heel gezellig met twee meisjes thuis (ja, en druk). Je mag je best verkneukelen hoor...hahaha...jij hebt je portie wel gehad voorlopig Ik lees over allemaal lieve mannen (nou ja, veel!) Heel fijn is dat zeg! Hier ook een lieverd! Ik heb gisteren geen km gereden. Hij heeft ze alle 400 zelf gereden :-D Nah...reageer toch alweer uitgebreider dan ik van plan was... Lenneke, Ik hoop dat Nicky gauw weer fit en vrolijk is. Zo'n druk weekend kan volgens mij echt de druppel zijn op hun gezondheid. Ruben ligt er hier al in. Vanmiddag ook 3 uur geslapen..hij is echt gesloopt van zijn logeerpartijtje :-D
Nee. Iemand zei me vanochtend dat sommig rubber niet tegen maagzuur kan, dus dat het verteerd kan zijn. Tja, wat moeten we nou hè? Al met al, is het best grappig. Ik geloof dat ik het babyboek er maar bij ga pakken om de hele situatie te omschrijven.
Ja, dat kan ook nog, maar waar zijn ze dan? Ik heb volgens mij overal al gekeken. Zelfs in het gat van de bass-booster. Ik weet het echt niet. Luiers ontleden ga ik nu ook niet meer doen. Dat lijkt me nu ook vrij zinloos.
Wat lief Lau! Lyd, fijn dat je niet zo misselijk bent dat je pilletjes nodig heeft. Mijn zusje bevalt dan in een prive kliniek en niet in een ruski ziekenhuis hihi.
O, ja we hebben vanmiddag een zandbak gekocht voor Tim. Het valt in de smaak. Ik zal zo een paar foto's op hyves plaatsen.
Kirb aaah nog minder dan een maand en dan is je meisje al weer 2! Leuk prinses, wij willen ook een zandbak voor Dean.
Elmo, nog gefeliciteerd met jullie zes jaar huwelijk! De wasmachine is een verloren zaak hier, er komt een nieuwe. Ach ik kan niet klagen, deze was een tweedehands en ik heb ze toch nog bijna acht jaar kunnen gebruiken. Ja Natasja... nog vier weekjes en dan is het feest... pfff Het gaat echt zo snel. Ik zit de laatste dagen al de hele tijd haar foto's te bekijken en echt, die ontwikkeling, wonderbaarlijk eigenlijk. Van een klein baby'tje van 3kg 70gram en 50 cm naar een flinke peuterdame van bijna 13kg en zo'n 89cm (schat ik) in nog geen twee jaar tijd...Van liggen, slapen en kreunen naar rennen, super actief zijn en hele verhalen vertellen. Ach, de tranen staan weeral in mijn ogen Nog goed zeven maandjes en dan gaat ze ook al voor de eerste keer naar school. Ben al blij dat haar allereerste schooldag in januari valt, net na de kerstvakantie en niet op de geboorte(en sterfte)datum van haar zusje. Eerste dag van het schooljaar is hier altijd 1 september (tenzij die in het weekend valt), Assia is geboren en gestorven op 1 september 2005. Zal dus altijd wel een moeilijke dag zijn. Maar goed, hoe gaat het met jullie allemaal??? Imani, geniet maar van je kleine meisjes! Ah Natasja, spannend hoor voor je zusje, zo in het buitenland bevallen.
Hoi die hoi. Bedankt voor de antwoorden, even wat dingen proberen terug te koppelen.. Cracker eten, Zoals ik al eerder zei is het warme eten bij de oppas geen probleem ik vind dat niet erg hij drinkt dan lekker voor het slapen gaan of in bed een warme papfles en die is binnen mum leeg. Zo gaat het thuis hier ook vaak , vroeg eten en dan later nog een fles. Opvang thuis en dan 2 dagdelen naar de Creche. De dagdelen naar de creche dan zal ik toch echt vaste vrije dagen moeten hebben om dit te kunnen realiseren aangezien er nu al een probleem is met het inroosteren van mijn werkdagen evenredig zie ik dit er al even helemaal niet van komen. Wekelijks ben ik in dit roosterpatroon wel op maandag vrij maar de rest van de week verspringt en werk ik om en om de dagen in de week. Slapen bij de gastouder Het is inderdaad zo dat er gespeeld wordt en geslapen op de zelfde kamer het 17 maanden oude meisje die er dagelijks is slaapt ook niet heb ik gehoord van de gastvrouw. Leander slaapt eigenlijk alleen als hij apart is van anderen geeft zich dan niet over aan zijn slaap hoe moe hij dan ook is. Verder moet ik nog even misschien uitleggen dat ik het volkomen normaal vind dat hij mijn aandacht opeist als we thuis zijn. Alleen door het wisselen van mijn diensten en de slaap tekort maken van Leander een humeurig mannetje waar niets mee te beginnen valt. Zelf spelen is er niet bij, samen spelen is even leuk maar ook dat is snel over. Koken na de opvangdag is hangen aan mijn benen en niet zichzelf dan even kunnen vermaken. Het is overal janken op geblazen als ik zeg nee mbt dingen die niet mogen. En dat is behoorlijk vermoeiend na een werkdag en je moet hem nog even ophouden tot slaaptijd. Verder zoals ik schreef is het na een werkdag laat staan 3 werkdagen doorwerkende zodat de dag al vermoeiend begint voor hem en ik hem eigenlijk ook niet ergens meer mee naar toe kan nemen. Vandaag bevoorbeeld na een RRR dag is het een prettige morgen geweest. Hij is lief geweest en helpt mee op zijn manier en is gezellig. En is nu lekker aan het slapen. Wel hebben we wat gevonden wat wel helpt bij wat moeilijke momenten. Modelbouwfilmpjes van vliegtuigen daar is hij helemaal gek van dus dat houd zijn aandacht wel even vast werkt beter dan de tubbies hahahaha. Ik hoop gewoon dat straks mijn rooster die evenredig is hem ook helpt. Zo deze even weg dan zal ik de rest ff langslopen.....
@ Lenneke zo te lezen heftige nachtjes met meisje gehad. Sneu dat ze zo ziek is met koorts.. Zal zo ff hyve foto`s bekijken... @ Elmo , Ruben aan het logeren geweest, jullie waren er al weer vroeg bij om 10.00 om hem op te halen na zo laat nachtje...Maar fijn dat het logeren zo goed is gegaan. Leander gaat aanstaande weekende logeren, vrijdag brengen we hem en zondagmiddag haal ik hem weer op. Papa heeft vliegshow`s en mama moet werken.Beetje te vermoeiend voor mannetje om 2 dagen op het veld te zijn. @ Prinses , verhaal he, van die knopjes hahaha kan mij voorstellen dat je het luier uitpluizen wel zat bent ondertussen. En Leander moet Dean ook maar binnenkort weer eens ontmoeten... Fijn dat je geld gekregen hebt van Vitens, weet alleen het verhaal niet @ Lydia , Kan je al weer aan het werk gaan of zit dit er nog niet in.? Hebben ze wel een beetje begrip voor je op het werk.? Gaat Naomi wel gewoon naar de ouder ? Dan heb je thuis even rust voor je zelf ? @ Femke, Vandaag je meisje wegbrengen voor haar eerste logeerpartijtje. Spannend hoor voor je, weet hoeveel moeite je er mee hebt. Ben je geslaagd voor een nieuwe broek? En lekker verwend door manlief heerlijk hoor. @ Kirby , Spannend met de voorbereidingen van meisje haar 2 de verjaardag bezig. En wat heb je op het lijstje allemaal al staan.? @ Natasja , Zandbak voor Dean...Waar gaan jullie hem zetten op balkon of in voortuintje... Ik zat eerst aan een zandbak te denken hier op balkon maar ben bang dat alle zand naar beneden in de sloot verdwijnt hahaha. Lief hoor je huishoudman had de mijne maar wat meer... @ Erna las dat je beetje forummoe bent op hyve.... Gaat verder alles wel beetje bij jullie? Lieke