Okeee...of ergens tegenaan rijden ergens in rijden helemaal verkeerd rijden pech krijgen heel veel water op mijn hoofd krijgen...... Zal ik me ziek melden?
Ik praat nog even in mezelf hoor: Nu zit ik Derek te kijken...en denk echt: jeetje, dit verhaal komt me ontzettend bekend voor (de wijze waarop die man is overleden). Derek is geen herhaling...Ik snapte er niks van. Ineens valt het kwartje! Zijn dochter en moeder waren gisteren bij Hello Goodbye..dochter ging voor 3 wk naar Thailand. Dat is toch ook bizar! Van Hello Goodbye naar Derek!
Jij hebt echt niets te doen he, als je zelfs dit soort dingen met elkaar kan gaan combineren. Veel plezier op je solex morgen! Wel foto zien he.
Elmo, een fijne dag vandaag al zul je dit ws vanavond pas lezen haha. Gisteren met Naomi over de kermis geweest hier, ze zat te swingen in de buggy op de muziek. mocht ze touwtje trekken en dat vond ze dus 3 keer niks. Kon ze kiezen uit 3 dingen die wilde ze dus niet, ze moest en zou een bal!!! Heb toch echt een meid dacht ik. Maar goed meisje is blij met de bal hahaha liefs
Hahaha...ja, meisje...hihihi Leuk toch! Ruben is voor het eerst in de draaimolen geweest, op het durp met de kermis! Hij vond het helemaal geweldig. Was dus ook huilen geblazen toen het ritje voorbij was Nou, ik ga me een half dagje nuttig maken
ghehhehehe die elmo! Mooie maten Imani, dametje gaat goed! Hihih die naomi, toch de voorliefde van mama voor voetballen! Zoo hier weekend, was ik aan toe. straks neef uit school halen.
Ja idd de liefde voor ballen heeft ze van mij. maar manlief houd ook wel van voetballen. En opa zal ik ook niet horen klagen denk ik. Zul je zien dat de 2e een hekel heeft aan voetbal of wat voor sport dan ook. hahaha
Dieneke, van harte gefeliciteerd met zoon Hans! Imani, goede berichten van het cb. Heeft Josephine zelf last van die vlek? Mooie oplossing tot de vakantie met oppas. Laura, hoe was het vandaag? Veel lol gehad? Hihi, die Naomi, toch de bal gescoord!
Haaaai! De tocht was echt ontzettend leuk! Heel erg gelachen! Ik had gewoon de vlotste joh! Moest steeds wachten op de rest...en niks hoeven trappen (dat terwijl er 2 op zaten ). Daarna lekker Tappas gegeten...jammm Weet alleen niet precies wat ik allemaal heb gegeten...zou toch niks rauws in gezeten hebben? Nou ja,... t zit er nou al in. Die ene keer (als er al iets in zat...). Nu zijn schoonouders hier het weekend. Onze slaapkamer hebben ze vandaag in een paar uurtjes behangen (opa en manlief dan) en wij zijn ff wezen shoppen. Voor Ruben een pyjama en nog leuke rompers (ook leuk zonder shirtje als het warm is). Oh, na de tocht heb ik nog zooooo'n leuk cadeautje voor manlief gekocht! Het aller eerste dingetje voor kuikentje! Een heel leuk Feetje pakje (helft van de prijs) en een super leuk blauw gestreept mutsje! Zwwwwwijmelllll ....... Morgen 12 weekjes!
Dieneke gefeliciteerd! Jemig wat gaan jullie allemaal hard. Volgens mij zitten jullie allemaal al over de magische grens morgen. Het wordt tijd dat ik ga volgen. Hahahaha! Strooien jullie maar even wat HCG! We hebben een ontzettend leuk weekend. Gisteren lekker een filmavond bij vrienden, vandaag naar een internationaal dansfestival geweest en bbq, zodadelijk lekker filmpje kijken en morgen lekker naar een speeltuin/kinderboerderij en een pannenkoek eten. En heerlijk weer! Het kan niet op.
Ja, tot morgen Prinses! Volgens mij gaan we er mooi weer bij hebben! Komt Flip ook mee morgen? Ja toch? Femke moet nog heeeeeel eventjes, voor ze over DE grens is Femke en Lydia, heel veel plezier morgen bij Imani! Foto's maken he!
O, ja natuurlijk Fem moet nog eventjes. Sorry Fem, komt vast door de zon. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het soms haast niet bij te houden is. Lang leve de banners. Flip en Tim komen allebei mee. Leuk leuk leuk! Het lijkt mooi weer te worden. Wie had dat ook alweer besteld? Kiki toch?
Tim stootte net zijn hoofd aan de punt van de tafel. Precies bij zijn oog. Het vervelende is, dat hij er nooit een koude lap op wil hebben. Dan schreeuwt hij helemaal moord en brannd.
Ruben is net zo'n sufferd...die weigert ook een koude doek. Gelukkig blijkt het dat ze echt veel kunnen hebben. Heb je vallen- en stotengel in huis? Ik zal zijn bekkie straks bewonderen! Onze slaapkamer is al helemaal klaar (met behangen) zat er in zo'n 3 uurtjes al op! Verf gehaald dus aankomende week in de avonduren sausen! Volgend weekend is het al klaar denk ik!! Heerlijk!
Veel plezier modjes! Prinses, ik loop telkens drie dagen achter Elmo aan. Veel mensen zien de 12 weken idd als magische grens. IK blijf het gewoon spannend vinden tot ik het echt zeker weten voel. Heb af en toe al wel een idee dat ik uk voel, maar dat is beslist nog niet dagelijks. Apart he, had dat met tien weken al. Met marin was het met 18 weken. Maar nu herken je het misschien gewoon eerder. Wanneer voelden jullie uk voor het eerst?
Het is alweer aardig weggetrokken. Vallen en stotengel paraat, maar dat durfde ik nu niet te smeren omdat het zo dicht bij zijn oog zat. Tim zal wel weer tanden krijgen, want hij heeft de ene poepluier na de andere. Ik ben benieuwd naar de foto's Elmo. Kan je die niet even op hyves plaatsen. Zijn jullie zo vroeg omdat Ruben een andere kamer krijgt?
Vind het trouwens in deze nieuwe lay-out nog wel storend dat dat tijd niet goed loopt. Heb mijn bericht om 10.46 gepost......
Bij Tim was het pas met 22 weken of zo. Maar ik had de placenta ook aan de voorkant, dus heb het nooit supergoed en veel gevoeld. Het zou best kunnen, dat je het nu veel eerder herkent. Ik heb het wel eens vaker gehoord.