Joepie ook Fem is 12 weken! Vandaag lange maar leuke dag gehad. k mocht 25 super leuke telefoontjes plegen want mijn mentorklas is helemaal geslaagd!! van onze 76 examen leerlingen hebben er 2 een herkansing en de rest is geslaagd in 1 keer! Dus hopelijk 100%!
Oh shoot! Dat wilde ik idd vragen ja! Hoorde op de radio dat VMBO vandaag uitslagen had gehad. Fijn Natas! Altijd prettig als je hele klas slaagt! Vorig jaar ook toch?
Wauw! Natas, wat geweldig! Heerlijk gevoel zeg, je hele klas geslaagd! Neefje van Manlief is ook geslaagd, dus zaterdag hebben we een feestje. Lau, ik ga foto's kijken!
Yep vorig jaar ook inderdaad! We doen het als school ook erg goed. we kregen telefoon van de rector om ons te feliciteren!
Gisteren is mvm vooor het laatst geweest. dus ik kan weer "gewoon"op de wc. Die 10 weken zijn voorbij gevlogen moet ik zeggen. Nog een maandje wachten en dan weer naar de vk. twee dagen later de 20 weken echo en dan vakantie. Natas, gefeliciteerd dat je klas geslaagd is. Verder ben ik het echt even kwijt hahaha.
Ik hoefde het idd niet weg te brengen, zetten het smorgens buiten de deur en het werd omgewisseld. Idd de banner van Natas is weg en die van prinses loopt niet.
Ikke ook weer in de buurt. Het zal wel rustig zij omdat een deel in het onderwijs zit en het jaar op zijn eind loopt. Hier nog twee weken. Morgen teamdag. Volgende week 2 dagen IB en 1 dag groep 8 (die zijn nu errug gezellig....). daarna nog 2 dagen IB en een halve dag vliegende keep. Dan rust in de tent. Wow Natas, misschien wel 100%. Fantastische score zeg! Hier een geslaagde buurjongen, buurmeisje en nicht. (2x VMBO 1x Gym.) Vandaag naar de vlos geweest en getracteerd op een fantastisch lange echo. Was errug leuk om die kleine springerd te zien. Bleef geen seconde stil liggen. Stuiterstuiter, drinken, zwaaien en de hik. Lau ook een mooie echo. Fijn maar weer toch. Wanneer de volgende afspraak? Ik mag half juli weer gluren. len, de bollen zijn weer blokken. Dus als Nicky hier is komt ze met het koppie er weer bovenuit.
Super Femke! Ik had op Hyves al gereageerd. Ga je het nu ook openbaar maken? Of was dat inmiddels al zo? Onze volgende echo is met 20 wk (gaat ook al hard...nog 7 weekjes) en de 29e naar de vlos.
Hihi Fem, word jullie werknaam nu 'stuiterballetje'? Leuk hoor dat alles goed was ne dat je zo lang hebt mogen genieten!
Zeker fijn he! Whaaaaaaaaaaaa zusje smste net.. ze komen vanavond aan in nederland, nou wist ik dat al, maar ze zou 2 weken blijven en dat wordt nu een maand! joepieeeeeeeeeeeeeeee
Hahahaha...nog even en je zus is meer hier geweest dan in Rusland Heerlijk joh! Elkaars buiken even bewonderen en vooral heeeeeeel veel beppen waarschijnlijk! Geniet ervan! Ohja, leuk filmpje joh, van Dean! Volgens mij is Rick ook echt helemaal stapel op dat ventje he! Op de vloer de eerste echte losse stappen filmen..hahaha En hij houdt die afstandsbediening angstvallig vast he! Nu al de baas over de tv!
Lief he. hij wilde eerst alleen met iets in de hand lopen.. nu niet meer hahahah tja moeder van zwager heeft hersentumor, daarom zijn ze vaak in nederland. Je weet maar nooit he.
Dat is een mindere reden van de terugkomst van je zus. Maar toch wel fijn dat je haar zo vaak kan zien. Gefeliciteerd allemaal met de geweldige echo's! Ik heb vanochtend heerlijk 3 paar schoenen gekocht. Daar kan ik nu helemaal blij van worden. Vanavond lekker uit eten en dan morgen helemaal niks. Heerlijk!