De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Natas,
    Jemig, dat is schrikken! Lekker rustig aan doen van het weekend.

Zo grappig vandaag, Charlotte ziet een fragment van Michael Jackson waar hij naar zijn kruis grijpt. Zegt ze: plasser, plasser.

Verders heb ik een griepje onder de leden, ga nu ook maar weer languit op de bank.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoe is het vandaag met je natas? Nog bloed?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Imani, lekker rustig aan he!

Fem, nee niks meer gezien gelukkig.. zit nu wel weer in de broekloer fase.. naar het toilet gaan voor de grote boodschap vind ik dood eng..

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier schijnt het zonnetje heerlijk. Hopen dat het zo blijft. Fijne dag gewenst! Misschien tot later vandaag.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier is het grijs.. wel warm maar helemaal grijs.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier trekt het ook dicht hoor. Wel nog steeds een graad of 25. Marin was vanmorgen lekker met een emmer water aan de gang. Alleen haar haren waren nog droog, Zo leuk om te zien.

Natas, ik moet zeggen dat hier het broekloeren vrijwel verdwenen is. Alleen soms "voel" je ineens iets wat achteraf gewone afscheiding blijkt te zijn geweest. Het wordt dus beter, maar ik geloof niet dat het helemaal uit mijn koppie verdwijnt.

Imani alweer wat beter? Hoe was de autojacht? Nog wel geweest?

Hier begin ik toch wel te voelen aan mijn rug dat vriendlief al een week weg is. Vrijdag komt hij weer thuis. Hij vermaakt zich prima daar in Belgie. En ik moet bekennen dat Marin en ik ons heel goed redden zo met z'n tweetjes. Het is natuurlijk altijd fijner dat hij gewoon lekker thuis is, maar dit te ontdekken is ook wel weer een opluchting. Is alweer zo'n poos geleden dat hij zo'n tijd op oefening is geweest.
    Zodar meisje wakker wordt gaan we op verjaardag. Dus verder niet meer aanwezig.
    kus

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat scheelt dan inderdaad Fem, voor straks als hij langer weg is. Dan redden jullie het ook!

Hier ook warm, maar wel grijs. Ik ben lekker in de tuin. Gras maaien, onkruid wieden en de heg kortwieken. Wel warm inderdaad. Straks als Tim wakker is, doe ik mijn bikini ook aan en duik ik vast ook in het badje. Als het past. Hahaha!:D

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tjee, Natas wat een schrik. Gelukkig was alles goed!

Hier veel buiten geweest! Heerlijk voor Nicky. Ook lekker in het badje aan het plonzen en alles nat. Ze vind het geweldig.

Alleen voor mamma iets minder, ik lijkt wel een olifant! Dikke enkels niet normaal meer. Ik heb nog 1 paar slippers waar ik in kan. Echt het ziet er niet uit!
    En dan nog een bruiloft in het verschiet, zal wat elegants worden als het zo blijft.....
    Iemand nog tips?

Gisteren met angelsound mn a.s. neefje of nichtje gehoord. Mn zus heeft hem nu meegenomen, t was zo leuk om te horen.
    Zij heeft haar a.s. neefje of nichtje kunnen voelen, kleintje was lekker druk aan het bewegen. Ze had echt zoiets van 'dat wil ik ook!'

Lau, wat klink je weer heerlijk verliefd! Mooi mannetje is het toch.

Imani, wijze dochter al hoor! Hahaha, Michael Jackson als seksuele voorlichting?!

Fem, fijn dat jullie het zo goed redden saampjes, geeft moed voor de toekomst!

Hier nog 2 weken werken en dan vakantie.....:)

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mmm, geen tips voor dikke enkels. Misschien hoog leggen of zo. Koud houden? Geen idee. In ieder geval kun je mooie slippers scoren. Sommigen zien er best elegant uit en het is nu uitverkoop! Succes!

Hier de hele dag buiten geweest. Heerlijk. Lekker gebadderd, nog even over de kermis geweest, lekker gebbq-ed terwijl Tim al op bed lag. En nu afgepeigerd. Ik ga zo nog even in het grote bad. Lekker boekies lezen.

Hebben jullie al gezien dat het gigantisch mooi weer wordt deze week? Ik geloof dat ik zonnebrand in moet slaan.

10. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Gefeliciteerd met je zusje. Hoe ervaar je het nu? Zal wel hele gemengde gevoelens geven, lijkt me.

Prinses,
    Dus nu kon eindelijk die bikini aan! Het wordt idd mooi weer van de week, maar bij jullie zal het flink warmer zijn dan hier.

Lenneke,
    De enige tip die ik je kan geven is om met je benen omhoog (kussen onder het matras) te slapen. Dan zijn je enkels 's ochtends weer normaal. En voor de bruiloft zou ik op jacht gaan naar een paar comfortabele maar elegante slippers of sandalen. Timberland heeft die vaak wel.

Fem,
    Ja, ik voel me al weer beter en we zijn nog op autojacht geweest. 99 procent zeker dat dit hem gaat worden. En hij rijdt lekker! En hij heeft 7 stoelen!

natas,
    Hoe gaat ie?

En met de andere zwangeren?
    Vandaag naar Utrecht geweest. Afscheid genomen van vrienden die voor twee jaar naar het buitenland gaan. Arme Lotteke moest onderweg overgeven. We reden op de snelweg en het duurde even voor we een afslag hadden. (Verschoond en dit keer niet uit de auto laten vallen!) Even later een file. Uiteindelijk waren we er een uur te laat. Nu net thuis, meisje snel nog wat gegeten en toen naar bed.
    Zelf net de stoelhoes uitgespoeld en gewassen en nu zelf nog even eten.

Hier nog een week werken en dan vakantie. Oke, ga snel kijken of mijn eten klaar is.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Pff tips voor dikke enkels:
    Zoveel mogelijk hoog leggen. Hoger dan de knie in ieder geval.
    Kussen/opegrolde handdoek onder hetvoeteneinde van het matras.
    Volgens mij brandneteltheedrinken. Brandnetels zijn vochtafdrijvend. Rooibos is ook ok. Sowieso veel drinken.
    Blijven bewegen/waggelen

En als je hoofdpijn krijgt de vlos bellen want dan kan je bloeddruk te hoog zijn geworden door het vocht.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    mooi dat het wat is Imani. Wanneer kunnen jullie 'm eventueel halen? Komen jullie dan ook meteen showen?
    Was het afscheid wat te doen? beetje groen en geel? Of viel dat mee?

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    weet één van jullie waar ik info kan vinden over parkeerverlast in een gewone straat/woonwijk?
    Hier een buurman met een caravan op het erf. 2 (soms 3) auto's op de straat en dan nog een grote bestelbus op straat. We hebben hier geen stoepen of parkeervakken, maar aan het begin van de straat is wel een ruim parkeerterrein. Die klier houdt echter nooit rekening met iemand, dus mijn buurvrouw (en wij) hebben momenteel een K*- uitzicht

14. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Fem,
    Volgens mij moet je even contact zoeken met de gemeente voor de parkeeroverlast.
    Tuurlijk komen we hem showen als we hem gaan halen.
    Groen en geel? Nee, wel die overbekende kriebel. Zij was erg emotioneel, heel begrijpelijk. Maar, het is 'maar' voor twee jaar. Die zijn zo voorbij, maar voor hetzelfde geld gaan wij er net vandoor als zij terugkomen.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Ammenooitniet!!
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Daar ben ik nog lang niet aan toe......

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ah die arme fem!

wat een weertje he!
    Gets kwam met koppijn uit school.. wat een hitte in dat gebouw zeg!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...Femke toch!
    Een man die aldoor de hort op is en dan AMMENOOITNIET naar Imani ;)

Super ruime auto dus Imani! Als het geen Franse is zou ik zeggen: doen :D

Hier ook een warm dagje maar eigenlijk geen last van gehad, heb sowieso niet zo heel gauw last van de warmte maar denk dat het tegen het einde van de week wel wat pittiger wordt. Ach, nog 2 dagen werken.
    Vanacht om 3.00 uur op de bank gaan liggen... Manlief hoest echt harder en meer dan heel Pieterburen even verderop...grrr
    Hij heeft nu een extra bed opgemaakt op de logeerkamer (voor hemzelf uiteraard!). Ik MOET echt slapen..ben zo moe!
    Nou ja, mega lage bloeddruk (zie Hyves) dus tjah...ik doe rustig aan.

Ik lees zoveel die bijnnnnna vakantie hebben! Zalig zeg!
    Hier ga ik morgen avond het badje denk ik vast opzetten, kan Ruben woensdag zo vanuit bed en brood in zwembroek naar buiten.

Heb alles gelezen verder!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Lenneke, de vk vertelde me dat je met een tweede vaak (geen garantie dus) minder vocht vasthoudt...
    Als ik jouw verhaaltje dan lees denk ik...oh oooooh

Inderdaad lekker omhoog, veel meer kan je niet doen vrees ik. Het was bij mij toen ook echt rampzalig.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Een mens kan maar een bepaalde hoeveelheid hebben he.

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    De warmte viel vooral vanmorgen erg mee hier. Was maar iets van 20 graden. Nu nog 23,5. Op het werk was het vanmiddag ook minder denderend. Mijn kantoor zit op een hoek, dus van twee kanten geroosterd worden is niet je van het. Maar ja, ff doorzetten nog. Heb de schoentjes uit gedaan en ben lekker op blote voeten door het gebouw gaan wandelen. Ideaal om je warmte kwijt te raken.

Deel Deze Pagina