De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaha....ja, overvoorraad blijkt ineens niet meer overbodig inderdaad!

Ja, hij staat dan echt te "pielen" roept tussendoor ook nog bah (is volgens mij een stopwoordje..net als auw)..dus w.s. weet hij wel dat hij daaruit plast en dat je daar een bah luier van krijgt hahahaha

Nou ja...jij zal het zeker niet zien de 18e (wat een gemis) hihi

2. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Dat doet Lotteke ook, er aan zitten pielen en 'bah' roepen. Alleen heeft zij dan geen "flip".
    Hoort er ook gewoon bij, dat ze hun edele delen zo interessant vinden. Gaat vanzelf weer over, als je Dr. Freud mag geloven.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke zegt altijd: als hij 15 is en hij doet het nog in het openbaar...dan moet je je zorgen gaan maken hahahahaha

(fijn dat Lotteke het ook doet!) hihi

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi zit ook wel aan haar vaginatje.
    Maar alleen op de commode als ze verschoont word ( ook niet altijd hoor) en zegt dan ook bah.
    Als ze in het zwembadje zit dan doet ze het niet, dan is ze erg bezig met andere dingen.
    Mama nat spetteren, vragen aan Lady ( onze middelste poes) of ze in bad komt.
    Dat was zo lief, ze ging staan en zei kom maar bad.
    Lady keek is en was zo weg hahaha.

Zal zorgen dat we de 18e wel zwemluiers hebben.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet het wel goed weer zijn ;)

Ik ben gaar joh, niet eens van het weer (vind dat echt bijzonder goed te doen tot nu toe, stond ook een heerlijk windje) maar ben gewoon doodmoe einde van de dag.

*gaaaap*

Lenneke,
    Sportveld overleefd?

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ook hoor, helemaal kapot!

Hier zwemluier om inderdaad en wanneer hij uitgespeeld is doe ik die uit en een gewone luier om. Hij gaat dan niet meer het badje in.

Zou wel leuk zijn de 18de!

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier ook alleen zwembroekje of bloot. Vind die zwemluiers o zielig als ze nat zijn. Dat weegt als dieplood en blijft nat.
    Een enkele keer plast ze in het badje en 1 keer poep. Maar dat kon ik zo uit haar zwembroekje in de wc deponeren.

Sportveld overleefd. Idd een paraplu als parasol meegenomen en petje en zonnebrand en veeeel water.
    Met de leerlingen ging het allemaal net. We hebben nogal wat explosieve figuurtjes en dan doet de warmte ook niet veel goeds.
    Maar we stonden wel in de finale!

Zou wel leuk zijn als ze de 18e kunnen zwemmen!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pff poep van dean hoef ik echt niet in het badje.. dat zijn geen keutels hahahaha

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hahaha, dan liever niet nee!
    Moet jij ook nog 1 weekje Natas?

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep nog 1 te gaan!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier met een harde knal de vakantie in gegaan. (zie hyves)
    Marin is vanmiddag bij neefje in het zwembad geweest. Was erg geslaagd. gewoon in haar bikini. We hadden de po buiten naast het badje staan en als ze vond dat ze moest plassen gingz e het badje uit om op de po te gaan. Zindelijkheidstrainingis geloof ik begonnen nu. geen bruine ongelukjes gehad. Ook nog nooit meegemaakt in het zwembad, dus ben niet zo'n zwemluier gebruiker. Doe haar alleen buiten geen badpakje aan want asle r toch een vaste substantie in komt, iseen broekje makkelijker uit te krijgen. hahaha

12. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Fem,
    Wat goed van Marin!
    Hier vanavond een meisje die voor het eerst op het potje heeft geplast i.p.v. de douchemat. Hahahaha!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    je zou het ook buiten eerst kunne proberen door de douchemat naast het badje te leggen (whahahahahaha)
    Nee, zonder gekheid. Goed van Lotteke hoor!
    Marin is ook een aantal keren op het potje gaan zitten puur voor het zitten. Maar dat maakt niet uit.
    Ze wil nu wel telkens na het slapen naar het toilet en bewaart haar plasje dan ook echt totdat ze goed zit. tenminste meestal. Eergisteren dacht ze op het aankleedkussen dat het daar ook best op kon.

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Dat gaat al hard zeg met de zindelijkheidstraining!
    Nicky gaat ook wel eens op het potje zitten maar snapt nog niet dat ze het op moet houden totdat ze er op zit, hahaha...

Vraagje aan de meidenmamma's, hoe doen jullie dat met jurkjes en rokjes en rompers? Bij Nicky gaan steeds de drukkers van haar romper los als ze aan het spelen is met een jurk of rok aan. Hebben jullie ze al onderbroekjes aan?

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    twe opties: grotere rompers kopen (hihi), de andere is gewoon lekker een onderbroekje over de luier trekken. is ook nog lekker luchtig met dit weer.
    Ik heb al wel wat odnerbroekjes liggen. Vind alleen een luier onder een jurk ook wat bloot. Preuts he.
    Trouwens, bij de H hebben ze ook hele leuke hemden. Heb er een stel hele leuke gekocht aangezien ze wat gewone topjes betreft maar tot maat 86 gaan en dan nog steeds erg kort zijn. Bovendien zijn de schoudertjes nu wat beter beschermd.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zindelijkheidstraining zal vandaag met de Frabse slag zijn. We hebben zelf thuis nog geen potje. hahahaha Daar ga ik met mijn goede bedoelingen. Zou een emmer stabiel zijn?

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ohjeeee...we zijn in de zindelijkheidsfase aangekomen!
    Hier iemand die bahhhh roept...en dan doodleuk toch gaat plassen :D
    Nou hebben we hem ook nog nooit op een potje gehad hoor, heb er ook nog geen.
    We hebben wel een toiletverkleiner met zo'n trappetje (tjah..koopie).
    Ze zeggen dat je rond de tweede verjaardag het beste kan beginnen toch..? Nou is het natuurlijk heel verschillend per kind dus zou je zeggen: als het er aan toe is...ja..en wanneer is dat?
    Voor Ruben is het volgens mij echt nog te vroeg..lekker, zit ik straks in de winter :S
    Dat gaat mijn wasmachine overuren kosten vrees ik!

Oh en Fem:
    Doe es gewoon ;) Jij met je gestuiter!
    Nog even en je krijgt zo'n sumo-opblaaspak aan :D

Lotteke:
    BRAVO! Super knap zeg! Nog even en je zus kan op de douchemat gaan piesen ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, de laatste fles voor MvM zit vol!
    Morgen wegbrengen en dan is dat ook alweer klaar.
    Zucht, alweer 15 wk vandaag!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat een knappe meiden op de potjes! Marin ook echt in haar 24ste maand.. verjaardag komt in zicht!

enne fem duiken zonder zwembad is niet slim he!

Gaat hard he lau.. ongeloverlijk!

Deel Deze Pagina