De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hihi, dat sumopak is niet nodig hoor. Dat groeit vanzelf de komende maanden. de vorige keer stond de teller op 25 kilo......

Jaja, die zindelijkheidstraining werkte ook echt vandaag hoor. twee keer een keutel (de één iets steviger als de andere) uit een bikinibroekje kunnen vissen. De laatste was zelfs al voor een deel ontsnapt en zat eigenlijk overal behalve in haar haar. Retourtje douche dus.
    En je merkt het vanzelf als ze er aan toe zijn hoor. Ze vragen vanzelf om de wc. Marin roept wc en trekt dan haarshirt omhoog en probeert haar broek naar beneden te trekken.
    En wat dan nog als ze bijna 3 zijn en zindelijk worden? Als ze het maar zijn voordat ze naar school gaan.
    Neefje is het nu ook pas een paar maanden en is al drie geweest. Hem lukte het van de ene op de andere dag. Hij wou plotseling een grote jongen zijn en besloot dat een luier overdag niet meer nodig was. Nu heeft hij alleen 's nachts één om.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Jemig, 15 weken alweer. betekent dat ik over een paar dagen ook alweer volg.....

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Het gaat snel met jullie!

Manlief had vanavond even geen luier bij Lotteke omgedaan omdat ze hevig protesteerde. Gevolg was een grote plas op de grond en een keutel op de deurmat. Ze heeft iets met matjes...... douchemat, deurmat. Hahahaha!
    Doordat ze wegliep viel er ook nog wat op de keukenvloer. Dit had manlief niet gezien...... en stond er middenin met z'n slipper. Zeer lachwekkend.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kind is gewoon milieubewust. Wist dat die keutel er aan zat te komen en vond het zonde van die luier.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahha owjee zie dat helemaal voor me.
    Dean heeft nu zo'n luier uittrek fase.. maar doet dat ook wel eens met poep erin, zo ondekte papa zaterdag ochtend hahaha.

Eten jullie kids ook zo slecht met die warmte? krijg er amper wat in.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    overdag wel, maar 's avonds haalt madam de schade ruimschoots in.

lachen, ze staat nu met haar vingers wiebelend naast me. Alsof ze ook aan het tiepen is.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha cute.

hmm Dean eet 's avonds echt weinig. Probeer er met hem geen punt van te maken maar soms gaan er 5 happen in en weigert hij gewoon verder te eten. stuk fruit gaat er dan wel weer in.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim eet ook heel wisselend. De ene keer veel de andere keer 2 happen. Ik laat het maar zo.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je kan het er moeilijk in proppen.

10. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Hier wordt overdag ook weinig gegeten, 's avonds des te meer. Ik maak er nooit een punt van. Er zijn weken dat er geen hap groente naar binnen gaat, en dan inene weer wel.
    Voordeel is dat het meisje wat kan hebben (qua gewicht), waardoor ik me niet zo snel zorgen maak.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier wordt over het algemeen goed gegeten.
    Soms even een dagje minder maar eigenlijk lust hij altijd wel wat ;)

Vandaag de laatste keer de kratjes voor MvM weggebracht, ben gewoon klaar!

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Applaus voor Elmo!

marin heeft ook wel wat bij te zetten, dus ik maak me er ook niet echt druk om om eerlijk te zijn. Als er maar genoeg drinken in komt.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vanmorgenmijn kledingkast helemaal opgeruimd. De kleding die voorlopig toch niet gaat passen in een plastic bak gedaan. Bollebuikengoed uit het krat. Hmmm, Imani, ik kom zeer binnenkort bij je langs. Moet even wat jurkjeboel (jaja) en lekkere flodderbroekjes scoren.

Meteen hier beneden ook flink opgeruimd. Allemaal tijdschriften bij de oppas gedumpt. kast is weer lekker leeg.
    Misschien deze week alvast beginnen met Marin haar toekomstige kamer op te ruimen. maar daar moet eerst nog drie meter strijk weggewerktworden. Mijn moeder had al gezegd dat ik het maar bij haar moest brengen, maar vind dat eigenlijk wat van de knotse nu ik zelf vakantie heb.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Word gewoon moe van mezelf! Marin en ik gaan vanmiddag op verjaardagsvisite. Heb dus de gehaktballen al klaar. Aardappeltjes en bloemkool liggen kookklaar in het pannetje te dobberen.
    Voel nu nog de vreselijke behoefte hier een stofzuiger en een dweil door de tent te jagen.
    Erg he. Begint die nestdrang nou al?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hhahahhaa vakantie?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Fem, goed te zien dat ik niet de enige ben die zo af en toe tegen zichzelf kletst hier ;)
    Als je zo graag wilt schoonmaken en opruimen...nr. 38 hier kan wel een grote beurt gebruiken.
    Ben nog steeds doodop eind van de dag..blegh

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Opruimen is gedaan. De vloer is echter nog een zooi.
    Vind je het ok als ik het hier eerst verder in orde maak? Dan wapper ik de 18e wel even met een schoonmaakdoekje over de tafel hoor. ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nah, hier ook wat vanmorgen!
    Ruben lag nog lekker te slapen, dus zachtjes wakker gemaakt...
    Al gauw zat ie vrolijk rechtop in bed.
    Zie ik zo'n hele gekke prop onder in zijn slaapzak (?)
    Hij had geen romper aan....
    Ja hoor, luier!
    Keurig opgefrommeld, niks nat....pfieuwwww...
    Die gaat dus niet meer zonder romper in zijn slaapzak (en niet zonder slaapzak want meneer legt zijn been al over de rand!)

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Oh daar ben je mooi klaar me zeg.
    Naomi heeft een paar keer geen romper aangehad maar een hempje en een onderbroek, dat ging heel goed.
    Ze heeft dan maatje 92 aan aangezien het in 86 hier niet te vinden is.
    en eerlijk gezegt zit haar dat goed.

Hier gaat alles verder goed, erg druk met van alles en nogwat voor het werk en de vakantie.
    En met dit weer zitten we veel op de camping, heerlijk.

Mijn buik lijkt per dag te groeien, doet soms gewoon zeer.
    Vanmiddag weer fysio, heb niet echt het idee dat het helpt aangezien hij het elke week los moet maken n dat doet zo'n pijn.
    Zal wel een van de laatste keren zijn denk ik want heb geen idee hoeveel behandelingen ik mag krijgen van het ziekenfonds, kan ik opzoeken maar heb ik geen zin in.

Fem,
    als je uitgepoetst ben mag je ook hier langskomen hoor hahaha.

liefs Lyd

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als het helpt Lyd, dan misschien toch overwegen om door te gaan met de fysio...aldoor rug- en bekkenpijn lijkt me heel vervelend.
    Wat gaat je banner snoeihard zeg! Als je buik inderdaad net zo snel gaat ;)

Deel Deze Pagina