Soms kunnen ze de reden van behandelen veranderen (vroeger kon dat) waardoor je eigenlijk de regel kon omzijlen van max. aantal behandelingen. Dan rug, dan bekken dan nek (bijv.).
Dan krijg je een chronische code. Krijg je al als ze aan kunnen tonen dat je bijvoorbeeld wat een scheve rugwervel hebt ofzo. Ik krijg voor (als ik last heb van mijn been) ook altijd de chronsiche code omdat ik vroeger een spreidbroekje heb gehad. Mooie actie van Ruben. Ben je lekker klaar mee. Hier de slaapzakken nu achterstevoren aan. Madam trok 'm afgelopen weekend zelfs 's avonds al uit en ging lekker spelen. Die lange stelten zijn ook zo over de rand geslingerd.
Hoi allemaal, als jullie het goed vinden, wil ik me hier aan komen sluiten. Ik ben inmiddels 3w+1dag de mama van een (premature) IVF-tweeling. Met 32 weken besloten mijn mannekes dat het tijd was om geboren te worden, dus daar waren ze dan! Het zijn (naar mijn mening) 2 prachtige jongetjes en ze doen het echt super. Hopelijk krijgen we ze eind van deze maand, of anders begin komende maand mee naar huis. Dan kan het genieten echt helemaal los gaan
Gefeliciteerd met je beide jongens. Dus hopelijk mag je ze eind van de maand mee naar huis nemen. alles gaat verder goed met de jongens? welkom hier trouwens haha
Welkom Angela (neem aan dat je zo heet ). Nogmaals van harte met je binkies! Was er trouwens niet een "vernieuwd" walvissemama-topic voor de hele stroom gelukkige mamsjes na ons? Daar zou je dan wat meer aansluiting vinden. Weet het niet zeker hoor! Kijk maar wat je doet, meeschrijven mag altijd!
Welkom Angelbaby. En hoe heten de spruiten? Gefeliciteerd. Elmo, volgens mij is er alleen gesproken over een nieuw walvistopic, maar volgens mij is dat nog niet geopend.
Whahahahah! De dochter van mijn zus roept soms ook gewoon haar voornaam! Dat spul hoort echt alles he (slaan sommige dingen nog op ook).
als we echt niet reageren zegt ze: tante fenke, papa, kif, ome kif, tante kif. en nog veel meer variaties. Je moet dat smoelwerk op dat moment dan ook zien! Als wij dan zeggen dat ze even stil moet zijn omdat papa en mem praten zegt ze: malin praten toch?!? Toch?!?
Met Ruben hou ik het soms niet hoor, moet ik zo vreselijk lachen. Hij kijkt dan zo van: eens zien wie dit het langste vol houdt. Semi jankend / lachend kijkt hij dan naar je...wat het wordt hangt dus af van of ik het volhou :S