De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als wij aan het praten zijn en Naomi vind het tijd dat zei wat zegt dan gaat dat mondje open om ook niet dicht te gaan als wij dat vragen.
    nu al oostindischdoof.

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Zo hier weer ff een berichtje.

Ik heb hier vorige week als tip een emmer water op balkon gezet , dat vond meneer wel erg leuk.
    Emmertje schepje en toebehoren erbij dus dat was wel leuk.

Leander zijn poep wil ik ook niet in een zwembadje hahaha.
    Hij is trouwens echt vaak vies dat het zijn romper uit komt of onderbroekje, ik baal want ik krijg het niet eruit gewassen.
    Nu net ook weer vieze drek en weer een romper vuil.
    Krijg vast niet schoon ondanks de oxibooster.

Praten redelijk geen grote daden eigenlijk.
    Maar begrijpen doet hij alles. :)
    poetie ( poes ) , papa mama, vietui , bah , dag , oma , komen we een heel eind.
    Hij is erg ongedurig en wil meer dan hij kan.
    Is bezeten van zijn vaders zijn vliegtuigen en loopt liever met schroevedraaiers en gereedschap rond dan met eigen speelgoed.
    Zit dan met dit gereedschap bij de vliegtuigen en doet net of hij ze repareerd.
    Is hilarisch gewoon van vliegtuigen en is liever boven dan beneden in de woonkamer want boven staan de vliegtuigen.
    Geeft mij niet veel eigen tijd, behalve als hij bij de vliegtuigen zit dan kan ik boven mijn gang gaan met huishouden.
    Beneden is hij nergens mee af te leiden.
    Gisteren met hem gekleid, maar dat is niet echt succes hij moet echt alles wat ik in de handen heb.
    Zo kan ik echt niet samen spelen , en als ik zeg nee is het gillen.
    Even met kleuren, hij moet en zal het kleurtje wat ik heb, en dan heeft hij hem en ik pak een ander en wil kleuren dan wil hij die weer.....zeer moeilijk.. :(
    Gaat dat bij jullie ook allemaal zo.?
    Gelukkig gaat het met mij een stuk beter, heb het echt even zwaar moeilijk gehad. echt een rot periode en ik vind het nog moeilijk om mij over dingen heen te zetten.
    Ik kijk uit naar mijn bruiloft en mijn honeymoon.
    Ik zal Leander verschrikkelijk missen dat weet ik nu al.
    Maar het feit dat ik even kan opladen voelt fijn.

Ik vond het moeilijk hier tussen de leuke verhalen te reageren.
    Ik voelde mij falende tussen alle leuke verhalen omdat ik zelf het leuke niet meer zag.
    Gelukkig komen deze momenten weer terug.
    Hopelijk zet het door.
    Liek.

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fem, leuk die banner nu voor Marin, idd allemaal 1en. Nog even en ze is alweer 2! Niet te geloven. Nicky volgt daarna....
    En jij aan de vakantiepoets! Ik zal volgende week ook eens actie moeten gaan ondernemen. Heb nog niets babyklaar...
    Marin lekker bijdehante kletkous dus.

Nicky ook hoor, kletst de oren van je kop.
    Zegt ook rustig als je ergens om lacht, nee mamma, niet gappig! (=grappig)
    Of als iets niet lukt, Nicky moeilijk!

Ruben lekker 'bloot' geslapen dus. Lijkt me ook veel lekkerder dan zo'n warme luier!

Naomi nu al oostindisch doof, wat zal dat worden....

Oh, Imani, ik lag helemaal in een deuk bij de gedachte van pappalief in de keutel van Charlotte, hahaha...
    Kon hij er zelf ook om lachen?

Kirby, hoe is het met jou?

Natas, aftellen... Nog 3 dagen na vandaag...

Prinses, met jou en Tim ook alles oke?

Liek, samen aftellen tot september! Wie weet beval ik wel op je trouwdag!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Natuurlijk zet het door Liek! En je hebt er helemaal niets aan als wij ook in mineur gaan reageren. Zie onze verhalen niet als wat je nu niet kan zien, maar meer als waar je straks ook weer van kan genieten.
    Je hebt verder prachtige vooruitzichten!
    Trouwens, ik moet er zelf niet aan denken om met een kind én in een grote stad te zitten én ook nog eens op een flat. denk dat ik gillend gek zou worden. Dat jij dat dus af en toe ook ff van je knul wordt verbaast me niets.

Poep kan je heel goed verwijderen met groene zeep (driehoek). Eerst de boel goed uitspoelen met koud water, nachtje dik in de driehoek plamuren en dan in de wasmachine. Zal je zien dat het al een stuk schoner is. Zo krijg ik nare zweetluchtje ook uit strakke shirtjes by the way. ideaal spul en kost geen drol.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nou, hier is het voorlopig de laatste keer dat deze dame de dweil heeft aangeraakt. Voel mijn onderrug nu behoorlijk en mijn buik protesteert. Ben allang blij dat mijn hulp ook in de vakantie wil komen. (zoals de dag na marin haar verjaardag!)
    Stofzuigen gaat nog wel goed, dus dan maar wat vaker dat ding door de toko trekken.

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ow heerlijk Fem! Gisteren ook gehoord van de hulp dat ze wel door wil werken in de vakantie, echt geweldig!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hulp....
    Vroeg manlief gisteren wanneer hij voor het laatst iets van me had overgenomen...niet dus.
    Haalde ook gewoon de schouders op....grrr
    Nou ja, hij heeft andere kwaliteiten zal ik dan maar zeggen..hahah

Liek,
    Leuk je weer ff te zien hier!
    Hoop dat je in een stijgend lijntje zit!

Elmo

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lenneke,
    Wat gaat het nu inene snel met jou, minder dan 10 weken en Nicky heeft er een broertje of zusje bij (ik gok op het laatste).
    Manlief moest er minder om lachen dan ik. Hahahaha (leedvermaak)

Lieke,
    Moeilijk, een veeleisend kindje. Wie weet wordt het voor jou straks allemaal makkelijker en lopen wij tegen bepaalde dingen aan.
    Op zich is Lotteke ook veeleisend, ik probeer daarin de gulden middenweg te vinden. Als ik continue op mijn strepen zou blijven staan, dan zou ik de hele dag een krijsend kind hebben. Om die reden mag ze van mij vrij veel. Alleen de dingen die echt gevaarlijk zijn verbied ik. Het vreemde is dat ze dat dan ook accepteert.
    Laatst vroeg iemand of Josephine net zo makkelijk is als haar zus. Makkelijk?! Zo makkelijk vind ik Lotteke niet. Blijkbaar kijken buitenstaanders daar anders tegenaan.
    Nog effetjes en dan is het alweer september, nog twee maanden. Spannend! Waar gaat de reis ook al weer naar toe?

Elmo,
    De flessen weg, weer een mijlpaal. Nog eventjes en het is alweer tijd voor de 20 weken echo.
    Al die zwangere banners maakt me zo blij.
    Oja, dat semi lachen en janken tegelijk, dat kan Lotteke ook als de beste.

Hulp in de HH,
    Heb een telefoonnumer liggen van iemand. Moet nog steeds bellen. Wat me er van weerhoud, ik heb geen flauw idee.

Lydia,
    Hoe was het afgelopen bij de fysio?

Kletsen,
    Meisje zegt hier ook regelmatig mijn naam.
    En voor de rest leert ze elke dag weer wat woordjes bij.
    Ze heeft van die nijntje stapelblokken gehad (kraamcadeau). Erg leuke dingen. Eerst sabbelde ze erop, toen ging ze ermee bouwen, en nu benoemt ze alle plaatjes die erop staan.
    Ze vormt nog niet echt zinnetjes, behalve dan 'jas aan' en 'jas uit'.
    Maar dat ziet ze meer als 1 woord volgens mij.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat is ook al netjes Imani. Aangezien ze nu net kan lopen zal je zien dat ze nu qua spraak ook als een speer zal gaan.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    jouw banner is trouwens ook leuk. 3 maanden 3 weken en 3 dagen

11. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Hmm, meisje kwam hier erg rustig thuis van het KDV. Manlief had haar opgehaald en vertelde dat er nog 3 kindjes waren, en alle 3 zaten ze heel rustig en stil op de grond.
    Ze heeft weinig gegeten en ze wilde alleen maar bij me op schoot zitten. Ze voelt ook erg warm, denk dat ze ziek gaat worden.

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Oh, Imani, dat is niet zo fijn. Hopelijk valt het mee...

Hier een meisje met allemaal rare vlekjes. Ik hoop ook niet dat zij ziek gaat worden...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owjee, dat klinkt niet zo best met die meiden!
    Hoop dat het over waait (mag er eerst wel wat wind komen zeg...).

Lenneke,
    Jij gaat inderdaad als een speer! Jullie maken nu natuurlijk niet echt een spectaculaire babykamer...maar heb je wel al het e.e.a. ingericht?
    Foto'tjes?

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Inderdaad samen aftellen, en wie weet krijg jij een 09-09-09 beeb.... :)

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83

Inderdaad hier mag Leander vaak ook wat meer dan ik mij altijd voorgenomen heb en zolang het niet gevaarlijk is dan heb ik zo van het is nu eenmaal zo.
    Dat over zeggen tjee die is makkelijk dat herken ik ook.
    Leander heeft ook zijn erg makkelijke kanten.
    Logeren , wegbrengen ed geen probleem.
    Hij heeft laatst 3 keer 2 uur op mijn werk in een huiskamer doorgebracht omdat ik verplichte cursus had.
    Hij gedraagt zich prima en ze zeggen wat een heerlijk makkelijk kind.
    Thuis zoals ik zei, in de huiskamer is het drakentubbie.
    En is het moeilijk hem tevreden te houden.
    Mijn reis gaat naar Hawaii, het is een island hopping.
    1 overnachting LA. dan 6 nachten honolulu ( waikiki ) en dan een hop naar The Hawaii big island voor 5 overnachtingen.
    prima snorkelmogelijkheden daar....kijk er inderdaad naar uit.
    Hopelijk wordt je meissie je niet ziek.

Femke al even msn gedaan vanmiddag.
    Ik wordt inderdaad soms gillend gek hier boven.
    En toch geniet ik van alles bij de hand hier in de buurt.
    Volgend jaar gaan we kijken wat we willen mbt verhuizen.
    Eerst dit jaar afsluiten 2010 zal in teken verhuizen gaan staan.
    Heb zin aan een eensgezins woning.
    rustig aan met je lichaam.

Lydia wat vervelend dat je nog veel last hebt.
    Kan je wel goed werken , of ben je ziektewet?
    Nog ff en dan 3 weekjes vrij heerlijk.

Natasja nog een weekje en dan ook lekker vakantie.
    Dean lekker aan de wandel..

Elmo, hier ook een man met weinig hh kwaliteit....

Liek

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Vanmiddag weer fysio gehad en nu blijkt ook mijn werfelkolom scheef te staan.
    ben er weer klaar mee.
    ben wel aan het werk voor 25% ben dus 75% ziek.

De meisjes die ws ziek zijn hopelijk zijn ze volgende week zaterdag beter.

hier soms ook een moeilijk meisje, maar denk dat dat vooral komt door het feit dat ik soms niet snap wat ze wil.
    en het feit dat ze weinig slaapt overdag.
    ik maak me er niet meer druk om al is dat soms moeilijk.

ga nu lekker naar bed.
    tot morgen

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lydia,
    Daar ben je idd klaar mee. Hoe kan dat zo?
    Heb ik ook hoor, dat ik Lotteke soms niet helemaal of helemaal niet begrijp. Dan wordt ze ook erg boos.

Lenneke,
    Hoe staat het met de vlekjes bij Nicky?

Lieke,
    Ja precies, Lotteke mag veel meer dan dat ik mezelf had voorgenomen. Ach, je doet wat bij je kind past. En daar word je beide gelukkiger van.
    Dus 2010 staat er misschien weer heel wat voor de boeg voor jullie.
    Hawai, oh wat lijkt me dat heerlijk. Dat moet wel een droomvakantie worden. En als je van snorkelen houdt, dan is in de toekomst Zanzibar of Madagascar ook wat voor jullie.

Beide meisjes slapen nog. Maak ze maar niet wakker, ze zullen het nodig hebben.
    Moet vandaag of morgen nog op zoek naar kleding voor de diplomauitreiking van manlief. Er is hier nog 1 dure winkel in het dorp (de goedkope hadden niks), hoop dat ik daar wat kan vinden. Anders morgen op de valreep naar de stad. Wat het lastig maakt is dat ik in maat 44/ 46 moet zoeken. En daar is niet zoveel meer in te vinden.
    Timmerdorp begint hier vandaag (is vlakbij mijn huis). Leuk, zie ik al die opgetogen gezichtjes straks weer voorbij lopen.

Aah, het eerste alarm gaat boven af. Misschien tot later.

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    uitreiking is donderdag toch? Hoop dat je nog wat leuks gaat vinden. Weet je nog? Vorig jaar? Zijn we tijdens het timmerdorp een heel eind wezen wandelen met onze meiden. Nu heb jij er al een meid bij en is er bij ons een spruit onderweg. En zijn we beiden conditieloos. hahahaha

Lenneke, hoe staat het met de vlekjes? Heeft Nicky de afgelopen dagen ook wta koorts gehad ofzo?
    En hoe is het met Lotteke nu?

En Lyd nu ook nog scheef? Hoe kan dat nou? Je bent daar toch elke week geweest? Hoe kan je nu ineens scheef zijn? En wat doen ze er aan. Frustrerend als je zo nog dik 20 weken moet zeg.

Heb gisteren de hele avond naar de MJ-memorial gekeken. Is voor mij maar weer duidelijk geworden dat mijn hormonen dit keer een behoorlijke aanslag op mijn emoties doen. Goh wat een wrak ben ik. Hield het zeker aan het einde niet droog. Zonet was het stukje van zijn dochter op het journaal, prikken die ogen alweer.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb alleen het stukje van die dochter gezien, en de rest dus niet. Ik vond het wat gespeeld, maar kan me vergissen. Ik zal straks alles kijken, voordat ik een oordeel vel.

Verder gaat hier alles goed. Ik merk dat ik momenteel wat forummoe ben. Ik lees alles wel, maar schrijven, ik heb er haast geen fut voor. Komt wel weer. Er zijn ook zoveel andere leuke dingen te doen.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee niet gespeeld hoor.. echt niet. vond het prachtig..
    Heb tranen met tuiten gehuild een paar keer oepsie

Lyd, rustig aan he. Blijf je voorlopig 25 % werken?

Imani, lekker uitslapen doen die dames van jou zeg! Ja het niet kunnen duidelijk maken van ze willen is hier ook vaak een probleem.. ik frustie en hij ook.. dat is niet gezellig.

nog 1 dagje personeelsuitje morgen en dan ben ik ook klaaaaar!

Len. jemig 31 weken alweer! het gaat zo snel! Ik schrok gister van 16 weken.. hard onderweg naar de helft! ooow zal de verzekering zo maar eens bellen.

Lau, ik vond dean dus vanmorgen net zo als jij Ruben vond.. zonder luier.. maar helaas wel een natte slaapzak. De rest was niet nat gelukkig. Heb toch maar even alles eraf gehaald en verschoond.

Pff vandaag maar even aan de poets want een vuilnisbelt is er niets bij!

Vanmorgen was een bezichtiging in ons huis.. man was positief en heeft zijn intresse uitgesproken. Hij zit alleen met zijn eigen huis, dat is nog niet verkocht. Wij hebben al aangeven aan de makelaar dat het geen probleem is om bijvoorbeeld nog tot januari alles te betalen (dus alles laten passeren in december) maar dat er dan niet te veel meer van de vraagprijs af kan. Duimen jullie mee?!

Deel Deze Pagina