De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik duim mee!

Ik heb net de herdenking gezien en geloof toch dat het echt is.;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk duimen wij!

Heb de herdenking ook gezien...heel bijzonder..mooi dat ze er geen circus van hebben gemaakt!
    Lag daarna wel weer in de bekende coma!

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Natas, ik hoop zoooo voor jullie dat het wat gaat worden met het huis! Ik duim heel hard!

Vlekjes zijn er nog. Vanmorgen wezen zwemmen en haar dus eens grondig onderzocht, maar heb nog geen nieuwe kunnen ontdekken geloof ik. Ze heeft ook geen koorts en is verder vrolijk. Dus ik snap er niets van.
    Het zijn ook niet van die warmtevlekjes. Meer donkerrood en sommige ietsje verdikt. We wachten wel even af.

Imani, is Lotte alweer zichzelf?

Lyd, een scheve rug?! Kan de fysio er wat aan doen voor je? Of is het echt door de zwschhormonen?

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nee, ik vond het ook echt echt hoor. Je kan zo'n manier van reageren niet inprenten bij een meisje van 11. Het leek er ook op dat ze het pas op het allerlaatste moment met tante Janet had besproken. Brooke Shields vond ik ook bijzonder.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zit nu trouwens bij mijn mams terwijl zij mijn strijk wegwerkt. En nee, jullie mogen haar niet lenen. Isse helemaal van MIJ!!!

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fem,
    ik breng mijn was wel langs in de vakantie hahaha.

Ik blijf idd nog 25% werken.
    En scheef ja eigenlijk geen idee hoe dat komt, en of er wat aan te doen is.
    ook niet naar gevraagd eigenlijk beetje stom maar goed.

Gisteren ook naar de herdenking van MJ gekeken.
    en ook lekker zitten huilen, vooral toen Paris wat zei toen brak ik echt, gelukkig daarna douchen en naar bed.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben net met Tim van de trap afgedonderd. Wat een schrik! Tim heeft gelukkig niets. 1 tip, ga nooit op pantysokjes van de trap.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook niet op vloerbedekking?

Flauw, jeetje, jij ook niks aan over gehouden Prinses?
    Je hebt het wel over Tim!
    Jeetje..sommige mensen hebben wel vaak pech he!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het wel meevallen met onze pech. Met mij gaat het wel. Ik geloof dat ik de airbag van Tim bent geweest. Automatisch gooi je jezelf eronder. Ik heb een schaafwond en mijn rug doet een beetje zeer. Het zal wel blauw worden, maar dat is verder niet erg.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben je de knopjes en het glas vergeten? ;)
    Maargoed, fijn dat het mee lijkt te vallen!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    jeetje. dat is voor mij ook wel een handige tip. Deed vanmorgen juist de sokjes bovenaan de trap aan zodat ik niet met amrin en volle handen naar beneden hoefde.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jemig prinses, ik vind dat doodeng..
    niet meer doen dus op pantysokjes..

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, ja de knopjes en het glas. Nou ja, dat is allebei met een sisser afgelopen. Deze pech ook, denk ik. Er is ergere pech zullen we maar zeggen. Ik ben allang blij dat Tim zich niet bezeerd heeft. Een geluk bij een ongeluk.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Jeetje prinses wat een schrik.
    Ik ga zowiezo nooit op sokken of zonder mijn slippers te trap op aangezien we halve traanplaten op de trap hebben ligge, doet pijn aan mijn voeten anders.

gelukkig hebben jullie er niets ernstigs aan over gehouden.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vandaag pasfoto's van ons drietjes laten maken (jaja..ieder apart uiteraard ;) Grapjurken).
    Die van Ruben zijn echt mega leuk geworden!

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hieruit kan ik opmaken dat die van jullie twee minder geslaagd zijn?
    Ruben heeft sowieso een leuk hoofd, dus dat zit wel goed bij foto's maken.

Hier zijn we klaar met de kiezen. De laatste is een paar daagjes terug door gekomen. Geen vieze luiers en kapotte billen meer. Heerlijk.
    Over anderhalf uur komt er iemand langs om Marin haar haartjes weer wat in model te krijgen. Zolang ze de krullen (jaja, dat lezen jullie goed) er maar niet uitknipt. Ben benieuwd hoe ze het deze keer gaat vinden.
    Zal nu eerst even een poepkont verschonen aangezien de lucht mij nu toch echt bereikt heeft....

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Fem,
    Nou, die van ons zijn best aardig hoor. Je moet alleen zo serieus kijken.....

Ruben zijn krullen zitten er na het knipincident (gewoon bij de kapper) gelukkig nog in.
    Ik ben gisteren geweest (slim he, daarna meteen pasfoto's laten maken...die coupe zit de komende 5 jaar goed ;)).

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze had van Ruben trouwens een paar achter elkaar gemaakt en zij echt verbaasd..jeetje..ze zijn echt allemaal leuk!
    Ze heeft 2 uitgezocht die w.s. wel goedgekeurd worden door de gemeente ;)

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat is zeker slim van je.
    Ze wasdus erg complimenteus naar Ruben toe. En mams maar stralen zeker. hahaha

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ikke stralen als het om Ruben gaat...?
    Nooit :)

Deel Deze Pagina