De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leugenaar! hahahahahaha

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, ik heb me nuttig gemaakt!
    Heb me eerst samen met Ruben kletsnat laten regenen met het wandelen met de honden (Ruben vond dat echt niet oke!) en daarna hebben we samen de hond in bad gedaan (die kleine uiteraard!).
    Ruben vond het geweldig (leedvermakend) dat die hond daar pissig stond te wezen onder de douchekop...whahahaha

Vanavond sporten...
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik dat nog doe?

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, ikke niet!:p

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe

wij personeelsuitje gehad.. helemaal stijf en stram ben ik nu. maar het was wel erg leuk en nu.. vakaaaaantieeeee

Dean heeft trouwens nog steeds maar 8 tanden.. nou eigenlijk 7,5 hahahahah

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nee Lau, dat snap ik echt niet. Begrijp ook niet waar je de energie vandaan haalt.
    Ik had vanmorgen vast boven de stofzuiger door de slaapkamers gehaald. dan kon marin gewoon naar bed en slapen als de hulp de badkamer poetste. Nou, dat heb ik geweten. Rug is weer helemaal aan gort. Onderrug voelt zo strak, niet normaal.
    Ik heb me verder maar gedeisd gehouden. Vriendlief is niet thuis vannacht, dus moet me wel kunnen redden met marin he.
    Verder is het ongelooflijk hoe snel die conditie die ik toch wel bleek te hebben naar de knoppen is.
    Met de misselijkheid gaat het goed. ben vanaf zaterdag al van de pillen af. Heb me soms wel wat gammel gevoeld, maar niet sensationeel ofzo.

Marin had ook weer een strakke actie vanmiddag.
    Ze krijgt haar slaapzak zelf uit, dus die had ik nu omgekeerd aangedaan. Nu kreeg ze 'm nog tot aan haar billen los. Het rugdeel lukte echt niet. Heeft ze gisteren gewoond e slaapzak maar weer teruggedraaid. Haal ik haar uit bed met de rits aan de voorkant.
    Vanmiddag bleef ze in bed maar keten. Toen ze na anderhalf uur in slaap viel, gaf ze op een bepaald moment even een gil. Ik dacht dat dat was omdat ze hoogstwaarschijnlijk ondersteboven in bed zou liggen. Nou, niets was minder waar. De la onder haar bed stond open (moet je haast vergroeide handen voor hebbem om dat vanuit bed door de spijlen te kunnen doen). Verder was de la dus helemaal leeg!
    Madam de prinses op de erwt lag heerlijk te tukken op al haar schone beddengoed! Monster.
    Dart wordt nog wat als ze naar een peuterbed gaat. Mag ik haar wel vastketenen aan de spijlen ofzo.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wat hebben jullie gedaan natas?

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik ga na de zomervakantie weer beginnen met zwangerschapszwemmen. Is via de zelfde juf die marin babyzwemles gaf.
    In oktober beginnen vriendlief en ik aan wat sji gong (zie zwemmen voor aanstaande ouders op www.ankyzwemmen.nl)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Energie?
    Ik voel me helemaal niet of ik veel energie heb maar doe het eigenlijk allemaal gewoon.
    Vandaag stofzuiger erdoor gehaald, alle was weggestreken, gewandeld, eten klaargemaakt, de hond gebadderd, Rubie entertaind en gesport!
    Heb nu alleen maar trek eigenlijk ;)

Natas,
    Klinkt leuk, uitje, ben ook benieuwd wat jullie hebben gedaan!
    Nu heerlijk vakantie!

Femke,
    Ja, dat wordt inderdaad wat zeg. Ach, misschien valt het juist mee en is ze dan klaar met keten ;) (geloof je het zelf...).

Morgen werken, dan nog 1 weekje en dan heeft Elmo'tje ook 2 wk vakantie!
    Kan helaas de vrijdag voor de meeting echt geen vrij krijgen, ben alleen....moet maar ff zien hoe dat moet. Komt vast goed. Kan woe en do boodschappen doen en die schat van mij neemt wel een vrije middag!
    Ik heb er zin in!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Fem hahah die slaapzak perikelen ook!

Nou Lau, je bent een stuk activer dan ik.. ik kan me er soms echt niet eens toe zetten.

We hebben met een gps gelopen door de stad en opdrachten gedaan, vragen beantwoord enz. Mijn team was de winnaaaaaar! hahahah en dat met een hobbelende zwangere gpser!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    van de man niks meergehoord, maar de 16de weer een bezichtiging! een jong stel met volgens de makelaar veel intresse..nou zal mij benieuwen.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn duimen draaien stug door. Het zou toch leuk zijn als je op de meeting kon vertellen, dat jullie huisje verkocht is.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fem, die slaapzakperikelen zijn inderdaad leuk om te lezen.

Elmo, bijna vakantie!!!!

Ik heb hier gisteren de deuren van de kamer geschilderd. Best mooi geworden. Deze deuren waren eigenlijk sinds de bouw, nog niet helemaal mooi geschilderd, dus je ziet natuurlijk resultaat. Gisteren komt Flip thuis en vraagt waarom ik de andere kant van de deuren niet gedaan heb. DIe dacht dus dat je zo een deur wel in een half uurtje kon doen. Pfff, ik ben zo'n 3 uur bezig geweest met twee deuren aan 1 kant schilderen. Schuren, schoonmaken, afplakken (allemaal ruitjes in die deur), schilderen, opruimen etc. Dat heb ik hem dus maar even uitgelegd.:D

Ik kan trouwens nog wel wat merken van de traptuimeling. Jemig allemaal spierpijn. Ik weet in ieder geval dat ik buikspieren heb. Hahahah!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Da's dan weer een geluk bij een ongeluk Prinses! Kan je Flip trouwens niet ene verfkwast in zijn neus duwen! Hij had ze ook zelf even kunnen schilderen als het zo weinig werk is. hahahah

Met een gps door de stad, leuk Natas. Dat hebben we ook ene keer gedaan in de bossen onder Heerenveen. Er waren mensen die niet af durfden te wijken van de richting en dwars door slootjes gingen hahahahaha
    En de 16e wer een bezichtiging. Wordt volgens mij nationale bezichtigingendag aangezien Lyd en ik dan een echo hebben. Moet goed komen met jullie huis.

Slaapzakkengate:
    Nou, de slaapzak binnenstebuiten doen was een goed idee. Ze heeft 'm niet open gekregen. Wel vond ik haar terug in bed met een armgat ónder haar oksel. Had ze haar arm door het gat voor haar hoofd gedaan. Ook de pyama was op die manier voor de helft al uit. Oja, en ze had de la weer opengetrokken en zat met een schone waskussenhoes op haar hoofd. "muts op memmie!"
    blijft een maf kind. zal ze van haar vader hebben vrees ik.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik trof Naomi gisterenochtend met een arm in de slaapzak.
    Ws een koud handje gehad.

Ik ga duimen dat jullie huis gauw verkocht is Natas.

Prinses, ik had hem ook een kwast gegeven haha.

Ene Fem, denk ook een klein beetje van jou.

Verder hier vanmorgen weer achtelijk vroeg wakker, 6 uur om precies te zijn.
    Ben nu al afgedraait en moet nog de hele dag.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah fem, wat een dondersteen!

Lyd bij jou ook al 1 arm erin.. dean doet dat soms ook.

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ik hoop een eenmalig iets hoor.
    als zij de slaapzak uit kan krijgen word het denk ik tijd om zonder slaapzak te gaan slapen, alleen geen idee hoe ik dat ga aanpakken.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    kan je 'm altijd eerst nog binnenstebuiten aandoen toch?
    Handje naar binnen is hier ook regelmatig terugkerend iets. En dan via het verkeerde gat weer naar buiten.

enneh..... ook een beetje van mij? Nou ja zeg!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    die stomme tweenies zijn nu op tv. wordt tijd om eens schoon te worden boven denk ik.

Marin was vanmorgen ook vroeg. Heb geroepen dat het nog te vroeg was en dat ik haar niet kwma ophalen. heb geroep verder genegeerd. Werkte nog goed, maar niet elke dag.

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    binnenstebuiten trekt me niet zo, vraag me niet waarom maar ik heb daar geen goed gevoel bij. en dat ligt helemaal aan mij hoor.
    Maar voorlopig houd ze hem nog aan en dicht dus dat scheelt.
    ze is ook een buikslaper misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nou daar word/werd hier niet in getrapt.
    ze had papa ook gehoord dus ja dan is het dubbel feest natuurlijk, kopje thee stond al klaar!!

Deel Deze Pagina