De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    idd die domme tweenies, echt verschrikkelijk.
    vooral die bella

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wilde even de stad in maar het reget hier al nonstop vanaf 6 uur vanmorgen.
    Misschien is het vanmiddag droog.
    ik begreep van Kirby dat het bij haar mooi weer was.
    woon toch verkeerd denk ik haha

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier gaat het ook met bakken uit de hemel. Het lijkt wel herfstvakantie!

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    idd lijkt wel herfts.
    vind dat echt zo verschrikkelijk die regen, je kan geen kant op.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses,
    Was Tim er niet, toen je de deuren aan het schilderen was? Ik zou hier zoiets nooit voor elkaar kunnen krijgen met Charlot om me heen.
    En wat betreft Flip, ik had die kwast niet in z'n neus geduwd, maar....

Slaapzakken,
    Hier al een tijd geen slaapzak meer, sinds ze op haar buik ging slapen. Ze beweegt zoveel in haar slaap, dat ze iedere keer verstrikt raakte. Waardoor wij wakker werden, en haar weer goed moesten leggen.

Herfst,
    Bah, hier ook!

Elmo,
    Je zal het vast genoemd hebben, maar ga je nog weg?

Gisteren naar de diploma-uitreiking van manlief geweest. Gingen om half 7 weg. Fien had om 6 uur voor het laatste gedronken. Ik had een hele voorraad met melk (250 cc) uit de vriezer gehaald voor haar. Bel ik mijn zus (paste op) om 23.00 uur op dat we over een uur thuis zouden zijn. Vertelt die me doodleuk dat Fien de hele tijd al lag te slapen en nog niks gedronken had.
    Uiteindelijk werd Fien binnen vijf minuten nadat ik thuis was gekomen wakker. Zo kan ik vaker een avondje weg.:)
    Uitreiking zelf stelde niet zoveel voor. Er ging erg veel aandacht naar de voltijd studenten die er 4 jaar over hadden gedaan. Manlief en mede deeltijd-studenten die het binnen drie jaar hadden volbracht zaten er een beetje voor spek en bonen bij.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat is jammer zeg. Er voor spek en bonen bij zitten, terwijl je er hard voor gewerkt hebt.

Tim lag te slapen toen ik aan het schilderen ging. Vanavond ga ik nog een deurtje schilderen. Ik heb nu alvast afgeplakt en geschuurd, dat gaat dan nog wel, als Tim in de buurt is, maar schilderen durf ik dan ook niet aan. Even wat rechtzetten hoor. Flip was na de uitleg, helemaal om, en vond het mooi gelukt. Hij schildert vaak de buitenboel en dergelijke, maar ik vind het ook heerlijk om te doen. Vandaar dat ik nu binnen begonnen ben. Een kwast in zijn neus duwen (of elders hahaha) is dus echt niet nodig.:D

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Of elders...hmmmm...whahaha

Imani,
    Deze twee eerste weken heb ik alleen met Ruben vakantie. Manlief werkt waar kan (zo spaart hij wat dagen).
    Midden aug. gaan we naar La France!

Zo, nou weer als de donders aan het werk..tis zoooo druk hier!
    pfffff
    Veel vrij he, volgende week, ik mag het oplossen geloof ik.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lekker dat ie dat kan doen Lau.
    zo heeft ie straks genoeg dagen als kuikentje er is.

Wij gaan straks naar de camping, eten bij opa en oma daar dus hoef niets te doen, ja aanschuiven haha.

Ondanks dat Naomi vroeg wakker was en vanmiddag maar 1 uurtje heeft geslapen is ze heel erg vrolijk.
    echt genieten.............

Imani,
    balen dat manlief er een beetje voor spek en bonen bij zat.
    Ik heb respect voor hem hoor, een hbo in 3 jaar waar ws ook nog een taalprobleem bij zit.
    Echt helemaal TOP!!!!!!!!!!!!

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    sowhee wat een stilte hier!

Meisje was gisteren bij opa en beppe zodat wij even rustig konden winkelen.
    Goh, wat kan mijn lijf slecht tegen dat vervelende geslenter!
    We moesten beslist een aantal zaken af. Wilden wat voor de caravan hebben en ook eens rondkijken voor een nieuw bed voor het meisje. Ik was helemaal stuk!
    Die enkel werkt dus ook nogecht niet mee. Helaas zie je niets aan het pootje dus dat is wel frustrerend. Heb dan enerzijds het idee dat ik me aanstel, anderzijds doet het toch echt gewoon zeer.

Vanmiddag een bbq bij mijn schoonouders. Lekker met dit weer.... heb de laarzen voor marin al ingepakt. hmm ze zeggen dat het vanmiddag droog wordt. Nou ik moet het nog meemaken. Deze bbq wordt al een aantal jaren georganiseerd. Alleen de dag voor marin haar geboorte hadden we droog weer. alle andere keren was er wel water.
    Morgen lekker naar Imani. hopelijk doet het lijf dan wel weer even normaal

10. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Bah, wat een rotweer!

Fem,
    Maak je geen zorgen. Morgen parkeren we voor de deur van de winkel, moet ik alleen om het uur naar buiten rennen om de parkeerschijf een uurtje op te schuiven. Maar dat is een kleine moeite.
    Heb er zin in!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Om het uur? Gaan ze ons gijzelen?!?

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahahahahah

Imani, jammer dat het voor manlief meer bij zitten was.. zonde.. terwijl zij toch een betere prestatie neerzetten.

Hier lekker weekendje met de mannen.. mijn manlief telt ook geduldig af naar zijn vakantie nog 1,5 week werken. De 2de week heeft hij 2 vrije dagen dus telt hij als een halve hahaha.

Dinsdag ga ik met de zussen naar Plaswijck park. Leuk voor de kids.
    de 24ste gaan we naar de efteling!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leuke plannen allemaal.
    Ik pak de regenjas voor de bbq.......

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahah...praktisch elk jaar regen bij die bbq en toch stug rond die tijd blijven organiseren....hmmmm

Klinkt leuk Natas! Heerlijk he, als je van die leuke dingen in het vooruitzicht hebt!

Imani,
    Owwww..jullie gaan schandalig shoppen lees ik!
    Heel veel plezier!

Hier een nieuw toppie!!
    Whaaa, ben ik daar blij mee zeg. Die andere was mega fossiel en deze gaat als een speer, zalig!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

+ precies 16 wk vandaag!
    Tijd voor weer eens een weekfoto'tje op tijd :S hahaha

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Tja, we hebben de bb altijd ergens in juli en of het nou begin of eind is, het is altijd mis. Toen we daarstraks klaar waren klaarde het op. Uiteraard.

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Zo wij zijn ook weer thuis.
    best wel een lekker weekend gehad.
    nog een paar dagen en dan vakantie.
    heerlijk................

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De weersverwachting voor volgende week zaterdag is ook nog niet geweldig.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sssssssst Prinses

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar de weermannen hebben het dan ook vaak mis de laatste tijd. ALs er mooi weer voorspelt wordt, is het slecht, dus het zal nu wel andersom zijn.:D Zwembroekenweer dus!

Deel Deze Pagina