We wachten maar af. En inderdaad het weerbericht is niet om over naar huis te schrijven. Heb je al enig idee hoe we het dan gaan doen? In de partytent, binnen of verschuiven we het naar een andere datum? Dat laatste zal wel niet zo makkelijk gaan. Volgens mij is het toch niet koud. Ik ga stiekem even gluren.
Elmo, Wij doen het precies zo in het weekend met Charlotte. Douchen gebeurt wel elke dag, even afspoelen en spelen met het laagje water in bad. Nog effetjes en dan vakantie voor jou! Prinses, Valt mij op dat er tegenwoordig bijna een week overheen gaat voordat iemand begraven wordt, ik zou dus rekenen op maandag. Wauw, er staan al weer allemaal 20 weken echo's gepland. Wat gaat het snel. Lotteke heeft nieuwe schoenen. Alleen de voeten zijn daardoor iets groter en dat had ze nog niet door. Met als gevolg een enorme buiteling en een dikke lip als eindresultaat. Even later, zonder schoenen, wilde ze hard weglopen voor mij. Ze vergat even dat het best een flinke afstap is naar buiten toe bij de keuken. En ja hoor, daar ging ze nog een keer. En haar lip werd nog dikker. Fientje was vandaag weer te keuren. 7470 gram en 63,5 cm. Manlief was voor het eerst mee en had toch wel moeite met de vaccinaties.
Arme Lotteke! 2 x vallen..ze zal wel denken, met of zonder schoenen...tis allemaal niks. Die man van jou..de eerste vaccinaties overleefd...en vraag niet hoe! Prinses, Ja, de slager ziet me aankomen als ik nu voor 15 personen vlees afbestel. Femke neemt een Partytent mee en binnen is ook nog een mogelijkheid. Vaak valt het uiteindelijk wel mee...we zien het wel.
We blijven toch wel optimistisch he dames?! Imani, Josephine alweer een flinke meid zeg! Ach en die lotteke vallen met en zonder schoenen.... Lekker geshopt met Fem? Kirby, fijn wat van je te lezen. Wat een actie van manlief zeg! En Ana-lucia weer een beetje opgeknapt?
Ach we zijn wel wat gewend in ons landje toch? En al die kinderen zullen het zonnetje zin zaterdag. Imani, arme lotteke twee keer vallen. Vaccineren ze niet waar manlief vandaan komt? Bijna vakantie............................
Hahaha..hier nog zo een hoor. Heeft mij geprikt de ronde van Ruben toen maar ohwee als ze aan zijn kleine mini komen! *of andere baby's op tv*
aaah die Lotteke zo op haar snoetje! Deam gaat ook niet alle dagen in bad, maar de meeste wel.. tis echt een viezerd hahaha hij is echt snel vuil. vanmorgen weer erg vroeg wakkeer helaas, drukke dag maakt dus niks uit.. ook lag hij nog bijna een uur in bed te kletsen gister.. maf kind. Vandaag lekker van het weer genieten met badje denk ik.
Word het zo warm dan? Ik ga gelijk weer even spieken. Hihi! Tim was pas om kwart over 8 wakker. Heerlijk! Flip zit volgens mij niet zo lekker in zijn vel. Slaapt slecht en is aan vakantie toe.
Hier ook. Lekker. Meisje was even voor achten wakker. Dat vond ik toch echt wat aan de vroege kant. Dan hebben we ons gebruikelijke gesprek van bed tot bed weer: zij: memmie, ikke klaar koese ik: ........ zij: memmie, IKKE KLAAR koese ik: ok zij: memmie ook klaar koese? ik: nee zij: bijna? ik: ja bijna zij: ok En op deze manier was het 20 over 8. Ach, en met het weer gaat het ook goedkomen hoor. Zo goed kloppen de bverichten nooit toch?
Ja, daar moeten we vaak ook om lachen hoor. of we zijn gewoon stomverbaasd als ze mee gaat doen in een gesprek. Vriendlief is nu weer 3 dagen op cursus en ik moet zeggen dat ik genoeg aanspraak heb.
hahahah kan me voor stellen. Dean gaat nu alles na zeggen (oeps af en toe een vloek in slikken want hij zegt alles na) is dan helemaal trots als wij zeggen wat hij net heeft gezegd.
Hier begint er weer 1 te zingen, die ga ik er maar eens uithengelen. Het zou hier ook mooi worden, zonnetje schijnt al heerlijk!
Nou, hier wisselen hele donkere wolken met wat druppen de zon regelmatig af. Ik denk dat ik zo de zolder maar eens ga soppen. Marin is trouwens helemaal gek van een spelletje wat we vaak samen doen. Ik doe een klank en zij doet het telkens na. Vandaag deden we dat tijdens het wandelen met woordjes. Ik moest op een bepaald moment gewoon even nadenken over een woord, draaide ze zich om en zei: toe maar mem! Het duurde madam dus gewoon te lang. Oh..... zin in zaterdag!
tis hier ook bewolkt en lang niet zo warm als ze hadden voorspel. Dean loopt wel in alleen zijn luier want in huis is het wel erg warm. Heb ook zin!