i see. Nou ik al 5 kilo er aan..terwijl ik bij dean met 20 weken net boven mijn start gewicht zat.. grrrr hahahahah
Wie weet stopt het straks een tijdje (hoop houden...whahah) en anders pech gehad.. Na de bevalling weer tijd om aan je lijn te denken.
hmm haahhahahaah heb daar toch meer moeite mee dan ik dacht maar goed.. ik laat er niks om staan hoor dat kan ik dan weer niet hahahah
giste baalde ik zo.. had de hele week niks lekker gegeten, normaal brood en special k, fruit.. en dan ineens weer een kilo bij.. was niet blij.. dus daarna maar lekker gesnoept hahahah
Ach, het zegt uiteindelijk toch niet zoveel. Met marin kwam ik maar heel langzaam aan. Maar het bleef wel doorgaan tot aan de bevalling. Uiteindelijk zat ik op 25 kilootjes extra. En daarvan waren er hooguit een kilo of drie aangesnaaid. Moet ook wel aangezien ik toch erg snel een kilo of 22 weer kwijt was. Nu ben ik pas 1,5 of 2 kilo aangekomen maar het lijkt veel meer. Kan het ook niet helpen. Ik stel me gewoon weer op 25 in. In het ziekenhuis denken ze ook dat ik misschien zwangerschapssuiker ga ontwikkelen. Dan heb je de kilo's al helemaal niet meer in de hand vrees ik. (iemand ervaring hiermee? Of in de omgeving?)
Hier iemand net helemaal hysterisch in haar bedje. Riep telkens maar: memmie komen nu, memmie kijken, memmie nu!!!!! Dus ik naar boven. Staat ze zonder slaapzak aan het hoofdeind in een hoekje gedrukt naar een vlek in haar bed te wijzen. Bleek dat ze was doorgelekt nadat de slaapzak uit was gegaan. hahahahaha Vies van haar eigen poep. Net al veel boeken van de studeerkamer al naar boekenkasten op zolder gebracht. Werder misselijk van, dus ben nu maar gestopt. Vanavond of morgen maar weer.
Haalde net Naomi op bij de gastouder. begint ze in de auto a,b,c etc. dus ik denk ik ga verder. zegt ze zo het hele alfbet na. wat kun je trots zijn op zo'n moment.
Hahhahahaa..gweldig Lyd! Die meiden gaan volgens mij harder dan jongens? Zwangerschapssuiker... Nee sorry Fem. Wel eens iemand via internet gesproken die het had maar weet er vrijwel niks van. Kan gaan ontwikkelen is nog niet gezegd dat je het gaat ontwikkelen toch? Afwachten maar. Ik moet hier maar eens aan de pannen geloof ik....wat vliegen de dagen zeg! Oh enne.. Femke, Niet overdrijven he! Tis warm en jij gaat slepen..niet zo gek dat je misselijk wordt!
Hier staan de piepers op. Eet weer alleen met meisje, manlief heeft een etentje van zijn werk. Gaat een collega met pensioen, ook leuk om de je vakantie te beginnen. of meiden harder gaan dan jongens weet ik niet. jongens zullen met andere dingen weer sneller zijn denk ik
wow megadruk hier... en jullie veel geschreven. even een ding.. Femke ik had zwangerschapsuiker. Ik ben niet giga aangekomen hoor, maar moest wel suikervrij zo veel mogelijk eten. Kreeg enkele keren dagcurven om het in de gaten te houden. het is meer dat ze proberen een megaponder te voorkomen. Aangezien marin al groot was , willen ze het denk ik extra in de gaten houden om 10 pond te voorkomen.
Nou, ik dacht dat ook alleen maar gehoord te hebben hoor, weet niet of het ook zo is. Meende dat meiden over het algemeen meer kletsen (al jonger) dan jongens. Het is natuurlijk altijd per kind verschillend.
hihi, vrouwen kletsen sowieso toch meer als mannen? Dus ze moeten vroeg beginnen met oefenen. Liek, oh ja da's waar ook. Nou, ik vind het wat mij aangaat voorlopig nog onzin. Marin was dan ruim 9,5 pond. Ze had dan ook twee weken extra gezeten. En ze wisten met 34 weken al dat ze groot en zwaar zou zijn. Bovendien was er helemaal niets mis met haar suikers direct na de geboorte. daar zouden ze dan toch ook iets moeten zien toch?
Heb even geggogled: Zwangerschapsdiabetes heeft wel de volgende risico’s: • groot kind • minder rijping van de longen • veel vruchtwater • vroeggeboorte • te lage bloedglucose bij de baby na de geboorte Hihi, punt 1: JA! Helemaal waar (geldt zodra ze boven de 4500 gram komen) Punt 2: nee, krijsen deed ze en ze heeft ook geen zuurstof gehad. Punt 3: nee, had bijna helemaal geen vruchtwater meer. Punt 4: nee, niet echt he. Punt 5: nee, was ook geen sprake van. Ik geloof dat ik me voorlopig maar niet druk ga maken hahahaha