Ik heb Tim nog maar even in bed gelegd. Alleen maar huilen en driftig, dus ik denk dat hij moe is. Ik ben benieuwd of het wat word. Misschien dat ik zelf ook maar even moet gaan liggen.
Ruben weet inmiddels (na heel veel tranen) dat je vingers eerst tussen de la uit moeten voor je hem dicht schuift....whahaha. Anders is hij inderdaad snel van begrip maar met dit soort dingen....hahaha
Ruben ligt er nog steeds op....is er nog niet uit geweest. Zingt af en toe wat...is dan weer een poos stil..
blijven mannen he. Hier stoot er eentje haar voet. krijg weer een stel tenen tegen mijn mond aangedrukt. Moet een tovertút op (toverkus)
Hier is Ruben al zover dat ik van een afstandje roep: doe er maar een kusje op. Hij smakt zelf dat zere handje (bijv.) en zegt dan: Klaar Heel handig! Prinses, Fijn trouwens dat je auto zo snel weer in orde kan zijn zeg!
fijn inderdaad! Dean blijft eerst een beetje dommig kijken als er vingers ergens tussen zitten. gaat daarna een beetje wrikken en kijkt en gilt dan wanhopig naar mama..mafkees hahahah Inmiddels ligt hij ook al even te slapen. grappig de laatste paar dagen loopt hij zelf rond half 11/11 uur richting de deur en wil dan naar boven.
Hier dus ook. Na een halve boterham wordt het bordje weggeschoven met de mededeling: klaar. Ik zeg: wil je naar bed? Jaaaa! was het antwoord. Hij zoeft naar de deur en stil is het boven. We zijn vanmorgen op bezoek geweest en daar waren ze met de tuin bezig...hij heeft zich dus super vermaakt en moet nou even bijkomen. Heb er wel eerst een washand over moeten halen....pikzwart!
hahahaha lekker he.. heb ook zo'n viezerd. die moet gewoon elke dag wel douchen of in bad. Hij is altijd buiten. Nu ook op het balkon, knuff in een bootje en spelen maar hahahah pff zou wel kunnen slapen. vanavond ook nog een trouwfeestje, dus Dean gaat lekker uit logeren.
Hier was Tim ook zwart gisteravond. Dus ook in bad. Nu zit meneer heerlijk in de romper, in een pan met water te roeren. Het leukste wat er bestaat.
Ruben ging gisteren onder de douche (zag er ook echt niet uit) maar het was gillen gillen gillen..hij vindt dat zo vreselijk. Ga maar eens proberen hem gewoon in bad te douchen...dat voelt wat minder rot voor hem misschien. Maar die haartjes wassen he..hij HAAT het
Hier hetzelfde Elmo. Geen idee wat we er aan kunnen doen. Ik vond het vroeger ook vreselijk, schreeuwde moord en brand. De buurvrouw is toendertijd bij mijn ouders aan de deur geweest, om te vragen wat er gebeurde.
Ruben is vaak zelf uiteindelijk wel klaar. Dan zegt ie ook: klaar! Hahaha... Dat haren wassen wil spelenderwijs wel aardig..maarja, dan kan je nooit ff gauw douchen..