Zijn middagtuk duurt wel al errug lang hoor! Daarstraks een hoop kabaal...zingen, jumpen (volgens mij ) maar nu is het alweer muisstil.
Fem, tuurlijk mag je het originele bestand. Daar kan ik vast je emailadres voor gebruiken toch? Heb ik echt geroepen dat de droger klaar was. Geen idee, maar ben nogal vergeetachtig voor dingen die niet echt belangrijk zijn. Tim is goed te pas. Heeft heerlijk geslapen en lijkt meteen weer een beetje ouder vandaag. Het wordt echt een jongetje.
Natas, zijn ze weer vertrokken? Heb je het droog kunnen houden? Fem, gefeliciteerd met de 17.000! Wat alert, was mij niet opgevallen.
Zie je, dacht ik al. Labieltje ligt nu met konijn en kleedje op de bank. Haar aankijken is al verkeerd. Dikke tranen en groot verdriet. Zegt genoeg dat ze naar de tour ligt te kijken? Volgens mij houdt ze het op bewegende beelden hahahaha.
aaah labieltje toch! Nee Deantje heeft zich goed gehouden, beetje zeurderig maar ach. Net in de auto terug van oma in slaap gevallen (helaas is dat ritje maar 8 minuten hahaha) dus zo maar lekker aan de macaroni, in bad en naar bed. Ja net weer weg, heb het droog gehouden hoor, ze komen snel weer en dan weer voor een maand. Mijn zusje moet tentamens doen, ze gaan nog een weekje op vakantie met zijn ouders enz. Zo ik ga even koken!
Wij zijn lekker voor de friet gegaan. Ik ga zo nog even naar buiten, heb het hier binnen wel gezien voor vandaag. Vanmiddag hebben we Tim zijn regenlaarsjes aangedaan. Hij had het stamoen van Naomi gezien, en deed dat gisteren al zo vrolijk na, dat ik hem dat niet wilde onthouden. Hahaha, heel leuk. Gevolg was natuurlijk dat hij op zijn billen in de plas viel. Kleddernat!
Leander verder eigenlijk de dag goed gehad is meegeweest naar de fly - in in Gilze-Rije dus heeft zich weer vermaakt. Had vandaag ook zijn laarzen aan op het veld en stampte in de plassen en lag er ook met zijn billen in kledder nat. Leander heerft vandaag weer vieze gore poepluiers 4 keer zelfs. Hopelijk de tandenpoep eens snel op zeg. Heb ik net alle witte rompers in de chloorwas gehad vorige week zijn er weer 2 goor van de uitlopende poep, bah. Leander is nu lekker op bed slapende.
Hier heeft 1 vanmiddag heel lang geslapen. Gelukkig speelt de uitgeslapen buurman nu voor voorleeshulk dus wij hebben nog steeds rust Nee hoor, hij is wel wat baldadig maar eigenlijk super lief voor zo'n vermoeiende dag.
Hier ook weer in het land van de ict-ers! Hahaha, we zijn ook veilig thuisgekomen. Vanmiddag nog even via schoonzusje gereden, dei komt zaterdag op Nicky passen, dus even wat goodwill gekweekt... Ohhh slecht he... Natas, Dean z'n broekje is bij mij!!! Ik gooi hem morgen in de was met Nicky d'r kleertjes en dan kijken we wel even hoe we de broek weer op de juiste bestemming krijgen. Wij vonden het ook weer supergezellig. Alleen zo snel voorbij. Wekenlang leef je er naartoe en opeens is de dag om! Gezellige logeerpartij gehad in ons vakantiehuis zoals Fem al schreef. Nicky was vandaag in de auto snel k.o. even lekker een uurtje liggen pitten. Vanavond haar lievelingspasta gemaakt en om 19.00 naar bed. Ik ga foto's kijken op hyves en zal zsm die van ons er op zetten!
Hier hebben we het bij friet gehouden. Daar werkte ze erg weinig van naar binnen. Vandaag maar weer netjes met de schijf van 5 aan de slag. Had gisteren toch geen zin. Ze had toch niet gegeten. heb er maar wat extra fruit in gemikt. Doet het altijd goed. Gistermiddag hebben we het bureau en toebehoren naar zolder verhuisd zodat we met Marin haar nieuwe kamer bezig kunnen. Zegt papa tegen haar: dit wordt jouw kamertje hier ga jij slapen. Kind helemaal overstuur. Rent naar mij toe: nee toch memmie? Marin toch in eigen bedje koese? Daar ga je dus met je voorzichtige aanloop. Had net het mooie raam en het verduisteringsgordijn en hor aan staan prijzen. En daar walste papa dwars door heen. hahahaha Er staat nog niet eens een bedje in die kamer dus logisch dat ze dat niet zag zitten!
Nou dat wordt wat. Volgens mij vergeet Marin het niet zo snel, dus dat kost je vast heel veel overredingskracht. Succes!
Thanks Len! Achos. papa's kunnen soms een beetje lomp zijn.. arme marin, die zag zichzelf al helemaal liggen op de grond in dat lege kamertje. ik ben mijn karretje aan het vullen bij albert heijn online, voor deze week en voor de vakantie. heb geen zin om 3 boodschappen te moeten doen. Kijken of ze het morgen nog kunnen bezorgen.
Lang leve de AH. Die hebben wij niet in de buurt, dus we zullen er toch op uit moeten. Betaal je daar trouwens bezorgkosten voor?