ja, dank je! ach, ze moet gewoon mee om een leuk bed en met name de overtrek uit te zoeken. dan zal het wel loslopen. wil haar in de herfstvakantie "over" hebben. Du we hebben nog genoeg tijd. Het kamertje moest nu gewoon leeg omdat mijn ouders het gaan schilderen als wij op vakantie zijn. (vriendlief kan niet bepaald schilderen en ik mag niet van hun)
Is het geen bandenpijn? Ik weet dat ik dat toen ook rond week 19 had. Ik dacht dat het mis ging, zo'n pijn. Het leek ook of mijn darmen het zwaar te verduren hadden. Bleek dus bandenpijn te zijn.
ja.. deze keer zit ik makkelijk want kan het op elk tijdstip laten bezoegen en dan heb ik er 1 van 5,95
hier wel een appie, maar niet de mogelijkheid om online te bestellen. Ze kunnen wel alles wat je in de winkel bijelkaar gewinkeld hebt bezorgen voor een euro. Doe ik aan het einde van de zwangerschap weer. Hoef ik niet met zware kratten te sjouwen.
Goed geregeld! Mijn ouders zouden ook wel mogen helpen hier, want begin het wat zat te worden. Ik hoor wat kreungeluiden en zie een meneertje een beetje krom staan. Dus ik denk dat ik aan het werk moet. Edit: Volgens mij ruik ik nu ook wat.
Hier staat er eentje met haar broek op haar knietjes voor het zandkasteel. Komt ook een geurtje vanaf zo. hihihi
mijn rug heeft er eigenlijk nog helemaal geen trek in. Maar het moet toch maar. Dweilen wordt echter niets. Moet vriendlief vanavond maar doen.
Wauw, Natas, supergaaf! Ik ga misschien zo nog wel even met de stofzuiger rond, maar ga eerst eens zitten om mijn ervaringen op te schrijven over mijn bezoek aan mijn collega en haar overleden kindje (dat heeft ze me gevraagd). Ik ben er al dagen mee bezig, maar steeds leg ik het weer weg. Nu ga ik eens proberen of ik er een stuk verder mee kan komen.
Pittige vraag die je hebt gekregen Prinses! Succes. U2? Leuk! Veel plezier! Hier flinke meid. Stofzuiger gedaan, toilet beneden, alle deuren beneden én gedweild. Huisje is weer spic en span beneden. Voelt toch wel fijn hoor. Met rugje gaat het redelijk. Hengel zo een kind uit bed. Heb zin in gebak, dus ga zometeen mijn nu 16 jatige puberbuurjongen maar eens feliciteren. Oja, wij hebben kaarten voor Ed Kowalciyk (ofzo) van LIVE. Die speelt 3 oktober samen met het Metropole Orkest in Heineken Music Hall. heb er nu al zin in. Mede omdat we goede plekken hebben. rij 3 op de tribune. Stoelen op nummer. Is wel lekker, geen gedrang om het buikje.