Zooo..wat een babbels hier voor een maandag zeg Vanmorgen de boel gestreken, machien'tje na machientje gedraaid en even met zoonlief naar Ikea geweest! Een wit tafeltje met 2 stoeltjes gekocht en in elkaar gezet. Smurf ligt op bed dus zal het wel helemaal waus vinden als ie beneden komt straks! De dag vliegt op deze manier zeg! Zo (als Ruben wakker is) de hondjes nog even uitlaten en nog even Kip halen (heb echt helemaal niks meer in koelkast en vriezer zeg!). Prinses, Ontzettend moeilijk zeg, je ervaringen op papier zetten! Kan me wel voorstellen dat ze het heeft gevraagd. Natas, Beterschap! Hoop niet dat je je zo beroerd blijft voelen! Femke, Ik vind je dapper hoor! Toch zoveel ondernemen als je zoveel last hebt. Marin vindt haar nieuwe kamer straks vast helemaal geweldig. Ruben krijgt zijn nieuwe spulletjes pas als de babykamer helemaal inrichtklaar is. Anders heb ik geen idee waar ik met het baby meubilair naartoe moet. Dus eerst babykamer klaar, dan Ruben nieuwe meubels en dan wachten op de uk
Ow...gisteren Witlicht gezien (van MB)....pfff pittig filmpje zeg! Onze zwangere Eef trok het niet en is naar huis gegaan. Ik heb me groot kunnen houden....en die ene traan gauw weg kunnen vegen....pfff
jullie zijn een stuk beter bezig geweest als ik hahahaha. Maar goed had de darmen als excuus. Die zijn al even stil dus ga er vanuit dat ze het in de arena vanavond ook stil houden hahahha. Gaan jullie kleintjes in een peuter/groot bedje? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. dean is natuurlijk nog geen 2 wanneer broer/zus zich aandient, dus ik denk dat het gewoon een nieuwe baby kamer wordt. (dit keer van ikea maar hahah)
Lijkt mij ook een lastige keuze Natas. Misschien wel een nieuwe kamer, maar dan met een ikea-ledikant? o, ja de bikini was gevlogen.
ah jammer prinses! de huidige commode past niet in de babykamer.. en om dan de baby bij Dean te verschonen is ook weer zo wat, overdag is dat ok, maar snachts... dan moet dat op bed ofzo. Heb ik met Dean ook wel eens geprobeerd maar vond dat niks.
zo we hebben gegeten, gooi nog ff wat make-up op mijn gezicht en dan gaan we naar Amsterdam. Ik ben benieuwd!
Je bent al weg denk ik maar veel plezier Natasja! Ruben gaat inderdaad in een peuterbedje. Hij is 2 jaar en 2 maanden als Kuikentje komt maar gaat natuurlijk wel al iets eerder in zijn nieuwe bed. Ik denk dat hij er wel "aan toe is". Geloof in elk geval dat hij het heel erg leuk zal vinden. Bij mijn zus ging het meteen goed, haar dochter was ook nog geen 2 jaar bij de geboorte van de 2e.
En hoe was het Natas? Mooi brak nu? Hier en lief meisje wat om kwart over 8 wakker werd maar mij tot kwart over 9 liet liggen.
Oh, en Marin gaat ook in een peuterbed. Vind zo'n mega med nog wel heel sneu hoor. Moet je d'r zoeken als je d'r en kusje wilt geven.
Net even contact gehad met Imani. ze hebben het reuze naar hun zin. Lotteke speelde op de achtergrond in het zwembadje. Vond het daar eigenlijk wat fris voor totdat ik net op het nieuws hoorde dat het in Limboland 27 graden is! Scheelt toch weer dik 4 graden met hier.
Hier gaat het ook zeker wel tegen de 24 graden hoor! Vanmorgen 22 (zei de auto, jaja..wel de buitentemp gemeten dan he ). Fijn dat ze het zo naar hun zin hebben! Hier zowaar een fotoinplakboost! Ben goed bezig...hahah
Ik ben bezig met het ontwerpen van een dvdhoesje. Flip had het in zijn hoofd gehaald om een soort slide-show met muziek te branden, en dat vandaag aan zijn ouders en broer te geven. Hij vroeg heel lief of ik dan de dvd-hoes wilde maken. Nou vooruit dan maar. Natas, ik ben ook benieuwd of het leuk was. De recensies zijn goed. O, ja ik heb de bikini toch nog kunnen scoren in een ander filiaal. Hier lijkt het trouwens nog niet zo warm. Ik zal straks eens even voelen.
het was geweldig! super show! Wel brak, half 3 op bed, maar kunnen uitslapen want mannetje was bij zus. Dus die heb ik net opgehaald.
Mijn moeder belde net om te zeggen dat het kindje van neef op de intensive care ligt. Hij had al een hersenschudding en nu is hij weer gevallen en viel daarna steeds weg. Nu houden ze hem kunstmatig in coma. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.