De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Leuk Natas, lekker avondje uit.

Die Fem, hadden we het zo vies gemaakt dan dat je zo hard moest soppen? Hahahahaha...

Laura zeker goed bezig zeg!

Prinses, je ervaring al op papier kunnen krijgen? lijkt me heeel erg moeilijk om te verwoorden...

Hier de hele dag al een buurman die zijn tuin laat onderhouden. Is er vanaf 8 u al zo'n knakker bezig met een elektrische heggeschaar.... (klinkt meer als flinke zaag...) Ik word er gek van! :x
    Gelukkig is Nicky wel gewoon gaan slapen.

Gisteren behang en gordijnen uitgezocht en besteld voor de babykamer, nicky's kamer en onze slaapkamer in nieuwe huis. En gordijnding voor de keuken. Helemaal happy!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, hormonen Len. Als je je er eenmaal aan stoort, dan ben je verloren. Misschien een stel watjes in je oren?
    En leuk behang en gordijnen uitgezocht. Fotootje? Of iets anders waar we het kunnen zien (linkje of zo)

Ik ben nog bezig met mijn ervaringen. Ik heb allemaal losse flarden tekst, maar nu moet ik er nog een geheel van zien te breien. De tekst zegt eigenlijk niet genoeg, want het is niet in woorden uit te leggen hoe het voelde. Ik probeer het maar zo goed mogelijk. Maar lastig is het wel.

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Deze voor Nicky en dan ook een wandje lichtgroen en de rest wit.
    Met gordijnen met roze ruitjes en hartjes, heel stoer. Niet te lief,zoetig zeg maar.

http://www.kleurmijninterieur.nl/images/product/behang/romantisch/pip-bird-pink.jpg

De rest kan ik zo gauw niet vinden.
    Voor de babykamer is het iets met beestjes en daar hebben we nog gordijnen voor van ikea, die bij Nicky hingen.

Voor onszelf iets met grijs en veel gekleurde bloemen.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.:) het wordt vast leuk.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk Len! Man al gestopt met herrie maken?

Wat fijn dat imani en gezin het leuk hebben!

wij hebben voor dean iets leuks gekocht op marktplaats, net opgehaald en in elkaar gezet.

zal even een foto plaatsen!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kijk eens aan!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, superleuk! Van wie heb je dat idee? hahahaha! Ik geloof dat ik binnenkort maar eens op markplaats ga spieken. Ik zocht al naar de winny de pooh-auto, maar die worden maar weinig aangeboden. In ieder geval niet in de buurt.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha hij vond het zo leuk dat klimmen en klauteren. dacht ga maar eens neuzen.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha, erg leuk Natas!
    Mijn broer en schoonzus hebben ook een ontzettend leuke. Lijkt een beetje een grotje met verschillende hoogtes in opstapjes.
    Neefje vindt het geweldig.

Die WTP vliegtuigjes vind je denk ik ook niet zo gauw, zijn nieuw niet belachelijk duur en ze doen er gewoon zo lang mee, dat daarna de volgende er mee speelt of tot ie af is ;)

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Leuk Natas!

Idd die winnie auto word hier ook heel intensief gebruikt. Nicky heeft de andere ervan, niet het vliegtuig maar echt een auto.
    Die kan straks eerder bij het vuilnis dan op marktplaats.... hahaha...

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn nichtje heeft ook de auto, ook erg leuk ding!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke,
    Wil je mij de gegevens van jullie duowagen mailen. Ben erg nieuwsgierig geworden!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jullie gaan voor de duo wagens dus?
    Ik twijfel daar nog over.. hahaha dat past denk ik niet eens in mijn auto.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hier ook een flinke twijfel hoor.
    Buurvrouwtje heeft ook 2 kindjes achterelkaar, maar vind dat zo ongezellig voor de achterste. Maar zal mijn maffe gevoel wel weer zijn.
    Toch die andere buuf eens vragen over die easywalker

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Een duowagen lijkt me wel handig als de kindjes zo kort op elkaar zitten. Dus auto mee Natas, en passen of het past.

Ik ga even op zoek naar een cadeautje voor Flip. Hij is morgen jarig.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ben je lekker op tijd hihihi

hier kan gewoon niet zo'n kiddyboard achter de wagen. Past wel, maar dan loop ik compleet krom.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    1 stoel moet zeker geklapt, dat moest nu al met de quinny.. heb een c1 he, die achterbak is ongeveer net zo groot als mijn grote teen.

Vandaag even lekker nog wat vakantie dingetjes shoppen, met dean naar de kapper.

Enne..ik weet wat mijn zusje krijgt! ze hadden vandaag echo (17 weken en 4 dagen) en ze konden het goed zien! hihi echt leuk! Laten we zeggen het is nr 3 van dezelfde smaak hahahaha

Deel Deze Pagina