De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ga de ID kaarten van Ruben en mij ophalen. Even langs de supermarkt en vanmiddag misschien nog ff knutselen aan de fotoboeken! Hoop zo dat de bestelde foto's vandaag binnen komen. 260 stuks (meen ik) voor net 14 euro!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het foto - filmpje van de meeting

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flip heeft net een geweldig mooi cadeau gekregen (het is ook al voor mijn verjaardag), van zijn ouders. Het lijkt waarschijnlijk een beetje op dit:

Van der Garde - Aanbiedingen
    (Zie links bermuda markies garden)

Dat kan boven onze loungeset. Als hij opgezet is, zal ik een foto op hyves plaatsen.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gave kar ja.

Mooi kado Prinses. Zoekt je schoonfamilie nog een kersverse adoptiedochter?

De bloemist kwam hier net langs (helemaal uit l'warden) met een mooi bloemstuk.
    Is van een zorgleerling die net van school is gegaan. Is té lief toch? Bedankt voor alles en veel liefs staat er p het kaartje. Scheet.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is zeker mooi prinses!

Fem, lief zeg!

zo heb 3 wassen gedaan, laatste zit in de droger.. had nog veel vouwwas liggen..

aaaaaaah Dean is net beneden en heeft al waar alle luiers uit de zak gevist.. (schone hoor hahaha)

We gaan ff lunchen

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geweldig cadeau Prinses!

Echt super lief Femke!

Hier net een envelopje van Bel. dienst....grrrr
    Mogen weer bijna 700 euro terugbetalen.
    Wordt echt gek van die lui

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oow grrrr dat is niet leuk!

Ik kreeg de map van de kraamzorg bij de post!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow lau, ik ga weer een poging doen om het geld over te maken.. het was terug gekomen..heb vast weer iets verkeerds gedaan maar kon niet ontdekken wat.
    Komt er aan! (hopelijk)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij had ik het spul ook al gauw binnen na mijn telefoontje...weet niet eens meer waar ik het heb gelegd :S

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ohja, is ook zo!
    We zien het wel verschijnen.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Grrrrrrr...nou missen ook net de foto's (die ik had besteld) waar ik op zat te wachten!

Nationale k.tdag vandaag!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooow dat is jammer.

Mijn mams belde net.. zal ik Dean ff op halen, kan jij lekker verder.. lief he.. telepathie hahahaha

Heb wel erge rugpijn maar moet ff door, want morgen gaan we naar de efteling en dan wil ik het meeste gewoon klaar hebben.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, heerlijk Natas!
    Deantje lekker geknuffeld door oma en jouw toko schoon!
    Kan jij niet lekker weg met Dean dat oma bij jou komt ;) whahahaha

Nee hoor ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah lijkt me helemaal een goed idee!

Nee hoor, ben er bijna maar hij doet zo ondeugend. Net de vakantiekratten leeg halen net als ik mijn handen in het hete sop stop. hahahah over de bank heen rennen wanneer ik de keuken in loop en dan ja roepen wanneer ik zeg..moet ik boos worden hahahaha
    echt hoor tis me een freggel van de bovenste plank.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahah..hoe herkenbaar!
    Als ik tegen Ruben zeg: of moet mama heel boos worden...roept ie JAAAA (ja, soms met zijn handjes in de lucht :S) hahaha

Net in het gemeentehuis (ID kaarten ophalen..duurde echt mega lang!) zei ik: zijn jouw oortjes stuk?
    Iedereen lachen....hij: ja!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kuikentje is echt sinds een paar dagen elke dag goed actief!
    Heerlijk!! Zo hoort het ;)

Prinses,
    Jij tussen de koffie en de taart al iets uit het zh vernomen?

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Beetje laat maar Lau, het is idd die KEES wagen die we gekocht hebben. We hadden hem die vrijdagavond gekocht, bleek ik het weekend terwijl we weg waren een reactie van iemand via MP te hebben gehad. Maarja, toen was het al gekocht.
    En hij kan echt superplat gevouwen worden, het is haast platter dan het onderstel van onze kinderwagen.

En zo kan ik op de dagen dag ik met 2 kids thuis ben toch lekker op pad. En als ik nr 2 alleen heb pak ik de gewone kinderwagen.
    Zo'n kiddyboard is echt niks voor Nicky. En er is er maar 1 die op onze wagen past en die kost ook nog 80 euro.

Prinses, wat een ellende in jullie omgeving zeg. Veel sterkte meis!
    En nog van harte met Flip!

Vandaag lekker met een vriendin wezen shoppen, onze meiden zaten allebei op de creche vandaag. Natuurlijk wel met een tas vol kleertjes van de H teruggekomen. En niet voor mezelf......

Ook de kraamzorg maar eens gebeld. Die zouden met 7 mnd bellen voor een intake, maar ik had nog niets gehoord. Ze hebben het erg druk, soort babyboom geloof ik, dus ze gaan binnenkort bellen.
    Nou ja we zien wel, het is toch anders dan bij de 1e vind ik.

Ow Natas, wat een heerlijk ondeugend mannetje heb jij vandaag, hihihi... Wel fijn dat oma even in wil springen.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lekker len, heerlijk ff winkelen.

Zo te horen is de kees toch een goede oplossing.. maar ja dan wil ik denk ik wel de quinny verkopen.. zonde maar ja..

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou ja, alleen met kleine pak ik ook de Mutsy en als we ergens heen gaan waar Ruben veel zelf kan lopen (of ik een winkelwagentje bijv.) nemen we de Mutsy ook mee.
    Over een half jaartje tot jaartje wil Ruben w.s. toch niet meer veel zitten dus denk dat die Duo er nu bij komt maar er ook gauw weer uit gaat.
    We zien wel hoe hij bevalt straks.
    We kopen hem w.s. vanavond voor 100 euro en zien dan wel. Als het een miskoop is is het jammer...wat Lenneke ook zegt, zo'n stom Kiddyboard is ook al gauw 80 euro.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pfff tis echt even niet in vergelijking met wat prinses neef en zijn vrouw moeten doormaken hoor..

Maar ik heb me net even een potje gejankt.. klote zooi.. 3 bezichtigingen en weer helemaal nada...
    die van vandaag.. een of andere eikel die een beneden woning wilde.. en dan gaat kijken in een apartement..hij wilde even kijken hoe hoog de trap was.. zeg dat dan van te voren joh lul.. boven aan de trap was hij moe.. rot lekker op zeg..

Ik ben zoo kwaad en verdrietig.. kuthuis.

Deel Deze Pagina