Imani, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Inderdaad veel te kort, maar dat is natuurlijk altijd zo. Leuke verhalen over je meisjes. Heerlijk om te lezen. Fem, ik weet dat je de aankomende verjaardag van Marin in de negeermodus hebt staan (omdat het je allemaal veel te snel gaat), maar ben je al druk met de voorbereidingen? Wat geven jullie bijvoorbeeld? Aanstaande week zijn we op vakantie, vandaar dat ik je alvast veel plezier wil wensen op deze prachtige dag.
Wat leuk om te horen dat Charlotte al zoveel kletst zeg! Zo zie je maar dat elk kind zijn eigen specialiteiten heeft! Genoten van de vakantie: Mooizo! Wij zouden het niet erg vinden als we de duowagen maar kort gebruiken..eigenlijk is hij daar ook op gekocht. Ruben loopt al zo goed..die ga ik toch niet lang zittend meenemen denk ik. Goed dat er voor elk wat wils te koop is! Femke, Daar heeft Prinses je mooi tuk he.... Ze heeft gelijk..je kan het wel wegstoppen maar Marinneke wordt volgende week echt 2 jaar! Heeft ook mooie kanten Fem, ze is dan een peuter (arghhh) EN wordt grote zus! Wij hebben er zin in! Haar aanstaande komt haar wel een lekkere natte verjaardagszoen geven Hier vanacht ontzettend veel onweer en regen..nu schijnt het zonnetje. Jammer dat het gras in een modderpoel is veranderd. Lang leve de rode laarsjes!
Vannacht was onze kat ziek. Heel zielig, hij had last van obstipatie en kon zijn ontlasting niet kwijt. Steeds spugen en persen. Toen we naar de dierenarts wilden bellen, kwam er gelukkig iets. Nu is hij nog niet lekker en gaan we straks naar de DA. Ik hoop dat het snel beter gaat, omdat we maandag een midweek weg gaan. Anders zit ik daar niet heel lekker.
hee Imani, fijn dat jullie weer terug zijn! Leuk he dat Fien nu al weer vanalles gaat doen, dat hele inieminie is er al weer af! Lau, nee, we hadden 1 minibuitje regen, en die kregen we toen we in een overdekte attractie zaten. Daarna weer stralend weer. Prinses. aaah arme kat.. vind dat zielig. Ik sliep al heel vroeg en ben er net uit hahaha. Mijn heren zijn op pad gegaan nog wat dingen halen voor de vakantie. Ik moet nog wat was vouwen en inpakken.
6cm! Wow en dat in zo'n klein koppie. Jakkesnogantoezeg! Het noorden had gisteren ook beestachtige buien hoor! In Grön lag behoorlijk wat water op de wegen. Kon niet eens meer wegstromen zoveel was het. Lekker dagje weggweest met z'n tweetjes, maar de tol moet nu betaald worden. Wederom een slechte nacht (iets beter als de vroige) maar wel koppijn. Hoop dat het wat wegzakt. Ik houd het dus ff kort.
zo, de boodschapjes zijn binnen. heb ook meteen wat caravanvoer meegenomen. heb er helemaal zin in. Natas, wanneer vertrekken jullie nou? prinses maandag toch? En lau pas in september?
Verstandig ja. Ik hoef dat ook niet op een publiek forum hoor. Hier nog weinig voorbereidingen voor Mswrin haar verjaardag. ja, wat ballonnen en slingers gekocht. Moet dit weekend de taart wel gaan bestellen. Doen we lekker via de H.
Flip gaat hier vanavond de vloer lakken. Alle meubels aan de kant en je ziet alle loopsporen. Morgen dus een beetje behelpen, omdat we er 24 uur niet op mogen. Ach ja, wat maakt het uit. Mooi zal het worden.
Dat denk ik ook ja. Ben aan het zoeken voor zo'n tuin regenbroek voor Ruben. Vind die Marin heeft wel wat prijzig (bij een site) dusse...Femke, als je geen goedkoper adresje weet wordt het een simpel exemplaar
Sorry voor mijn afwezigheid! Zaterdag vrijgezellenfeest gehad voor mijn zus. Ben er erg druk mee bezig geweest laatste dagen en gisteren was ik kapot. Het was wel zeer geslaagd! Vandaag meisje bij oma en mamma aan de knutsel voor een fotoboek. Dat wil ik toch graag voor de bruiloft af. Vakantiegangers heeeeel veel plezier!