De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...een roze broek! Ben helemaal niet zo'n piet lut maar geloof niet dat manlief dat op prijs zal stellen.
    Ik had bij modderpret.nl ofzo gekeken.
    Maar ze hebben ze ook bij de P?
    Nou, dan ga ik eerst daar maar even kijken.

Len,
    Wat hebben jullie gedaan met het vrijgezellenfeestje?
    Die bruiloft schiet nou ook flink op zeker!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Deze was vorig jaar deze tijd bij de P in de aanbieding. Was er ook in het blauw met camovlekken.

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    We hebben een workshop beeldhouwen gedaan, creatief zusje heb ik namelijk. En heerlijk gegeten. ze trouwen 07-08-09, dus nog 1,5 week. Wel leuk hoor om mee te maken.

Hihi, ik zie Ruben al lopen in zijn roze broekje! Ik kende die broeken helemaal niet, ik zou eerder zoeken in een watersportwinkel ofzo.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja...maar ben zwanger en lui aan het worden ;)
    Al google geraadpleegd....hier in de buurt gekeken (oke, alleen de Formido ;)) en dacht,... ik zet een joker in :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat super leuk trouwens zeg, die workshop!
    Net zo crea als het taarten maken van Erna!

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Stilletjes hier....

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op die doffe klap van vanmorgen na niet:

Ruben wilde uit bed...ik hem halen, alles klaar gelegd..toch maar niet.
    Zwaai zwaai..ik naar beneden.
    Meneer is dus uit bed gegaan / gevallen / gedenderd!
    Ik had zijn slaapzak al uitgedaan (hij was immers klaar met slapen) maar de laatste tijd wil hij dus niet uit bed.
    Ik ben dat gedoe zat en zei dus: nou..daaaag. Dit was tot mijn verbazing prima. Ben beneden het eten voor vanavond klaar gaan zetten...tot ik die klap hoorde :S

Ikke gauw kijken, staat ie daar, helemaal verdwaasd te wezen! Hij stond naast zijn bed...en wat nu? whahah
    Hij mankeert gelukkig helemaal niks maar hij komt zijn bed niet meer in ZONDER slaapzak! De gek.

Sorry voor alle .... tis echt een gebrek geloof ik.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    kleine klauteraar! Denk dat hij het wel heeft afgeleerd nu.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk het niet...hij probeert nu over het tuinhekje heen te klimmen...

10. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Jemig, das ook schrikken. Was het traphekje of deur wel dicht?

Lieke,
    Ik zat nog te denken aan de primatour, maar dacht dat dat nog niet kon.
    We hebben nu de kinderstoel in het midden van de auto gezet, en de terugweg is het goed gegaan. Ook ga ik wat beschermhoezen maken voor de gordels, vind het zo lastig om daar alle stukken tussen vandaan te krijgen (lekker praatje).

Hebben jullie dit al ontdekt,
    Wanneer je doet alsof je verdrietig bent, je kleintje alles laat voor wat het is en bij je komt om je te troosten.
    Mijn neefjes deden dit ook toen ze klein waren en Charlotte doet het nu ook. Erg handig wanneer ze in een driftbui/ huilbui belandt. Ik doe dan net alsof ik huil, zij stopt meteen en komt mij troosten.
    Het zal niet voor altijd zijn, maar voor het moment is het erg handig en erg schattig.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben gaat dan heeeel hard lachen Imani....hahahaha
    Maar ik blijf het stug proberen ;)
    Er komt vast een tijd dat hij mee gaat leven :D

Ja, zijn deur was gelukkig dicht ja! We gaan vanaf nu het traphekje ook dicht doen als meneer boven is. Hij hoeft zijn slaapzak maar tot kniehoogte open te maken en hij kan eruit.

Na de vakantie gaat meneer maar in een peuterbedje...dat valt in elk geval van wat mindere hoogte ;)

Tot morgen trouwens...beetje minimeeting voor Marinneke d'r verjaardag!

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Pfoe, schrikken Lau! Gelukkig mankeert hij niks!

Imani, hier doe ik wel eens nephuilen als ik geen kusje van Nicky krijg, dan krijg ik er gelijk 10!
    Alleen een paar dagen geleden vroeg ik een kusje toen ze ging slapen en toen zei ze: mamma huilen? Hahaha, lekker bijdehand he?

Fem en Marin een heeeeeeele leuke dag gewenst morgen!
    Kusjes van Nicky!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Marin,
    Je zag er prachtig uit, bent goed verwend en hebt volgens mij een ontzettend leuke dag gehad!
    Ik sowieso wel hoor! De pannenkoeken waren heerlijk, de chipjes zeer geslaagd, de Bumba taart ging er wel in EN het leuke tractatiezakje bij het weggaan was erg leuk!
    Morgen ga ik daar eens goed voor zitten!
    Lieve Marin, bedankt dat ik weer op jou feestje mocht zijn!
    Liefs Ruben

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Klinkt goed Ruben!

En Marin, heb je idd zo'n mooie dag gehad?
    Supergefeliciteerd ook nog even op deze plek!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lenneke,
    Morgen de Weddingday toch?
    HEEEEEEEL veel plezier! Ik kijk uit naar wat kiekjes!

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Weddingday was toch 07-08-09?

Hier ook een meisje dat genoten heeft van de verjaardag van Marin. Ze heeft welgeteld drie kwartier in de auto geslapen, was na 5 minuten rijden knock-out.
    Ben benieuwd hoe Marin de dag ervaren heeft, zal ook wel liggen stuiteren in bed. En dan nog op vakantie ook, morgen.

Leuk he, die reacties van de kinderen op het nephuilen.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk Imani...ben zeeeeeer zwanger geloof ik (tssssss).
    Zuslief trouwt inderdaad op die datum dacht ik....(tis toch wat zeg, wordt gewoon irritant!).

We vonden het trouwens ook erg leuk om jullie eens helemaal als compleet gezin te zien (nou ja, ik...laat ik niet voor Ruben spreken hahah).
    Je hebt echt 3 kanjers om je heen ;)

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Meiden, het was super!
    Wat zijn het meiske en haar mem verwend zeg. Zalig.
    Ben gevloerd, maar heb ontzettend genoten de hele dag. Marin is om 8 uur in bed gelegd en ik heb haar niet meer gehoord. Kleine vrijdoos!
    Wat is een tweede verjaardag leuk zeg! Je kan zo genieten van hoe bewust ze het allemaal meemaakt. En hoe er meteen met cadeaus gespeeld wordt. En je hebt zelf meer tijd voor de visite aangezien het rgut zich al aardig kan redden. Super!
    Liefs Fem

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De ovulatietesten zijn besteld. Dan weet ik in ieder geval zeker wanneer mijn eisprong is, en maken we naar mijn idee wat meer kans. Als de vakantie voorbij is, moet Flip maar wat minder biertjes gaan drinken. Volgens mij verhoogt dat ook onze kansen. Mijn ongi zit er weer aan te komen, en ik weet zeker dat hij doorbreekt.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alcohol is echt funest voor zaad Prinses...dat was jullie toch bekend neem ik aan ;)

Deel Deze Pagina