Hahahahahaha! Nee ik geloof het niet Elmo. Daar ging mijn uitslaapdag vandaag. Flip: euh...prinses wil jij even op Tim letten, want ik ben niet lekker. Vervolgens, *sprintje naar de toiletpot*, en blegh...... Hahaha, beetje lullig om te zeggen, ik blijf nog even liggen.
we gaan zondag weer rijden. eigenlijk maandag, maar we gaa een daggie eerder. hihi altijd heimwee.. hahahah we gaan even lunchen.. heel decadent bij het restaurant hahahah
Ow Natas...heb jij dat zo erg joh? Je kan niet zonder zussen en paps en mams he! Ach, als je maar hebt genoten. Ik wens jullie en zalige lunch! prinses, Nee, dan moet je even extra gas geven idd. Hier manlief gisteren met spoed naar de tandarts. Mooi de boel ontstoken. Zit aan een AB kuur en krijgt direct na de vakantie een wortelkanaalbehandeling.....brrrrrr Heb nog niet eens ooit een gaatje gehad!
nee ik slaap gewoon rot hahahaha echt een rot bed..wil mijn waterbedje! prinsesje.. voel je je al weer wat beter?
Nope, ik heb net behoorlijk lopen kotsen. Dus ik ben niet gespaard gebleven. We denken erover om morgen voor de zekerheid maar de huisarts te bellen, je weet maar nooit met die verhalen van de mexicaanse griep. Als het Tim maar bespaard blijft.
Nou ik ben er weer. Nog steeds brak en niet lekker, wel iets beter dan gisteren (tot nu toe). Beetje koortsig. Flip is ook brak. Tim en hij zitten samen op de bank filmpjes te kijken. Ik denk dat we schoonmoeder zo bellen om te vragen of ze hem op komt halen. Met het bellen naar de huisarts wachten we nog even.
Walvismama Belle meldt zich! Vorige week bevallen van Zijne Keizerlijke Hoogheid Julian Jelle de Dwarsligger, ons KID-wonderkindje. Ik zit dus nog volop in mijn kraamtijd. En ik vind het heerlijk! Ik ga effe een paar bladzijden teruglezen om te zien wie hier allemaal zitten. En als ik het straks misschien ietsjes minder druk heb (met slapen vooral, want herstellen van een keizersnede kost energie) dan zal ik eens zien wat ik toe te voegen heb. En tot die tijd: Lees mijn columns! (SuperMama DeLuxe 2009, effe op 'home' klikken en dan naar beneden scrollen, naar de zes grijze vierkantjes)
He Belle, Super te lezen dat je je fit genoeg voelt om hier eens eventjes te neuzen! Erg gezellig. Fantastisch he, dat de MMM je na zoveel verdriet ook tegelijk zoveel geluk kan geven! Ik heb het met deze overgang moeilijk gehad vanaf het moment van de positieve test tot eigenlijk....nu. Hahaha..dat klinkt wat depri maar ik ben nog druk alles een plekje te geven. De tweede zwangerschap (echt nooit verwacht dat wij dit geluk 2x zouden hebben) rakelt ook weer een hoop op. Hier ook een ks gehad (alles behalve gepland) dus ook het herstel hiervan is mij bekend. Tis toch een flinke operatie. Natas heeft ook een ks gehad (verder niemand toch?). Nou goed: Welkom voor Belle en kleine Julian! Prinses: Verveel je je joh...al aardig opgeknapt dus? Zag je gisteren het nieuws over de M-griep? Vaak al geen Tamiflu meer...alleen eventueel voor Tim. Zakt het bij iedereen al af of maak je je toch nog zorgen? Wij gaan vandaag de hort weer op Toedels.
We zijn redelijk opgeknapt, alhoewel als ik lang sta, ik het nog behoorlijk warm krijg. Ik geloof dat ik nog even een molletje neem. Mexicaanse grieppaniek is alweer verdwenen.
Vanmorgen bij de P geweest! Omdat schoonzus ook weer zwanger is, moest ik juist de kleding met mouwen afgeven hahaha Daar was een flinke sale dus ben super goed geslaagd! 2 nieuwe, goed passende bh's! en een flink aantal super leuke shirts! Voor kuikentje ook het geboortepakje gekocht Voor Ruben een leuk speelstuurtje voor de rit naar Frankrijk! Ook nog leuke slippertjes voor meneer. Zie hier het super schattige geboortepakje...*zwijmel*
Hallo meiden, wij zijn weer thuis. we hebben het heerlijk gehad. ik heb alles gelezen maar eiegnelijk bijna niets onthouden. Eeven kijken, ook ik wil een duo wagen, welke nog geen idee. Naomi krijgt ook een peuterbedje straks. uit bed klimmen heeft ze nog niet geprobeert. wel heeft ze al 2 nachten zonder slaapzak geslapen omdat ze het te warm had. Verder geen idee meer hahaha. Maandag weer werken, ene kant wel zin in maar aan de andere kant ook weer niet. Naomi is veel op haar knieen gevallen steeds weer stuk en bloeden. En dan moest er een pleister op, ze is erg gegroeid in de vakantie. ze kan zoveel meer en ze kletst de oren van je hoofd. ze heeft genoten van alle aandacht die ze op de camping kreeg, en dagelijks opa en oma zien. Nu we thuis zijn heeft ze nog niet een keer naar ze gevraagd. liefs Lyd
He Lyd! Welkom terug zeg! Ja, die knietjes zijn hier ook drama! Ruben ziet eruit of we vreselijke dingen met hem doen :S Ach, hoort erbij denken we dan maar. Pleister hebben we nog nooit geplakt eigenlijk....hahaha Ik had voor jou nog geld in mijn portemonnee...ben het je alleen vergeten te geven toen (hoezo zwanger). Overmaken nu? Hoe stond het ook alweer met de echo van jullie brusje. Ik kon het in je blog niet terugvinden. Anders ff mailen? Leuk dat je er weer bent!
Dat geld komt wel je mag het overmaken, maar ook geven. heb zo'n vermoeden dat we elkaar nog wel zien voor het eind van het jaar. De 20 weken echo was goed op het rechter niertje na, die was te groot. met 30 weken terug voor nog een echo. dus nog 7 weken ongeveer. Had het idd niet in het blog gezet, geen tijd voor gehad. mailen mag altijd hahaha.
Ja, hier dus een vergroting te zien, ook rechter niertje. Wij moeten met 32 wk terug (op Ruben zijn verjaardag). Hele grote kans dat het dan weg zou zijn. Ik maak het wel over, al weet ik ook wel zeker dat we elkaar nog zien! Aangezien we nu wat verder van elkaar af zitten, kunnen we nu misschien bij elkaar op kraamvisite komen