Maar MP heeft zulke leuke bedragen daar ga je niet nieuw voor kopen voor iets wat weinig gebruikt is toch.... hahaha Ruben in de keessjees..... ene we MOETEN nog Blijdorpen......
Hahahaha, en ik zei nog zo, ik wil niet dat Tim alles heeft, ik wil niet dat hij verwend is, want dat zijn de minst leuke kinderen. Dusse..... dit is voorlopig het laatste.
Wees trouwens maar blij dat je niet bij mij in de buurt zit. Hahaha het laxeermiddel begint te werken, en winderigheid is een bijwerking.
Die glijbaan is erg leuk! Heb je die altijd binnen staan? Moet haast wel, bedenk ik me nu. Ook van mp?
Deze loopauto: Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Voor 11 euro een koopje toch? (hahahaha, even goedpraten)
Ja..ben ik ook altijd een beetje bang geweest dat Ruben alleen zou blijven en dan zo'n verwend rotjochie ging worden. Alleen blijft ie niet...maar dat andere...tjah...kan ik dat nog voorkomen? hihihi
Lieke, even een reactie op je hyvesreactie. Tim speelt heel veel in zijn keuken. Hij is ook al echt aan het koken. Pannetje roeren, zout en peper in de pan. Echt fantastisch om te zien.
Inderdaad prinses koopje , ik heb de zelfde auto van iemand gekregen die hem altijd buiten had staan en dus lekker geragt. Hij staat nu bij opa en oma in de tuin. Ik heb hier op geboden.. Maar denk dat ik nog wel hoger moet. Marktplaats.nl > mooie en leuke fisher price trein, als nieuw - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price
Op KDV was het ook weer meppen geblazen. Na het wandelen doken er zo'n 6 kids het speelhuisje, - restaurantje, -winkeltje in....tjah, dat wordt ruzie. Niemand kreeg straf, ze werden allen duidelijk toegesproken (zie je het voor je, 6 van die -4 jaar oude kiddies!)
Jammer dat er geen telefoonnummer bij staat. Ik zou niet meer dan 15 euro bieden hoor. Bij de ikea kun je ook een trein met houten rails kopen. Elmo, de naam gogo, heb ik niet bedacht hoor. Flip in de bocht! Hahaha!