Heb je goed om je heen gekeken toen je hier heen reed (via via via...lang genoeg in de auto gezeten toch ). Nee, kan wel..maar doen we nooit.
uhh ja genoeg gekeken maar niet via de normale weg gekomen hahahahahaha... Ben zo verwend met de bezorgschooters hier..
2 broodjes, beetje boter, 2 gebakken eitjes, in de pan wat kaas erover. Beetje peper, beetje zout: Eet smakelijk Elmo!
Hier werd er vanmorgen 1 wakker met een hele volle poepluier! Het was er gewoon uitgebrokkeld zeg maar, zo vol! Hij had zijn slaapzak al voor de helft over en riep heel hard: Bah en MAMA hahaha Ben allang blij dat hij dus niet uit zijn bed is geklommen...slaapzak was echt al ver open.... Nog even op de tanden bijten en dan lekker in zijn meegroeibed! Als ik hem een broodje geef, in stukjes met een vorkje, dan eet hij altijd braaf tot hij niet meer wil (meestal op). Klap ik de boterham dubben en snij ik hem dan in twee of drie stukken dan piept hij altijd wat over de korstjes. Nu ook. Dan wil hij niet meer, laat ik het gewoon staan en dan sjouwt hij af en toe langs en stopt nog een korstje in zijn mond. Eet het uiteindelijk dus allemaal (bijna) op. Raar kind he! Met avondeten ook...als er nog een stukje vlees ligt pakt hij dat echt niet met zijn handjes, moet met zijn vorkje :S Tis wel netjes maar soms denk ik: zemel!
zo ff bijgelezen! wratten naar de noordpool van lyd elmo vakantie windjes van prinses bed op hout van lenneke Leander koppie onder mama van leander nieuwe baan! joehieeee marktplaats praktijken.. (heb een kind dat nergens mee speelt hahaha dus koop niks.. hij speelt meestal met dingen die niet om te spelen zijn..) Blijdorp.. heb nog 2 weken vakantie vanaf maandag, dan is manlief weer werken, dus gaan we lekker.
Vandaag hoofdpijnloos opgestaan. Jippie! Hopen dat het zo blijft. Vandaag de eerste dag vanaf vorige week maandag, dat ik me weer een beetje lekker voel. Ik ga Tim ophalen.
Natas, Haha, mooie samenvatting. Jij nog twee weken vrij, heerlijk! Ik moet morgen weer beginnen. Lydia, Hoe gaat ie, is de pijn een beetje te houden? Lieke, Wauw, gefeliciteerd met de baan. En straks lekker op de fiets wegbrengen. Prinses, Eindelijk hoofdpijnvrij, en dan mag je weer beginnen met werken. Gelukkig heb je er zin in. Elmo, Hahaha, wat een leuk kind die Ruben. Maar dat wist je natuurlijk al. Lotteke stopt tegenwoordig van alles en nog wat in haar rompertje, steentjes, slakjes, eten, etc. Elke keer weer een verrassing bij een verschoningsbeurt wat we dan weer gaan tegenkomen.
Hahahah, grapjas Imani. Zin niet hoor! Maar erg is het ook niet. Vanavond een bbq met de collega's. Wordt vast gezellig.
Vandaag praktisch pijnloos doorgekomen. morgen zal het denk ik helemaal over zijn. Woensdag weer naar het zkh. Morgen naar de vlos, is natuurlijk veel leuker
Lydia, Das mooi. En veel plezier bij vlos. De score van vandaag: Een onrijpe druif en een puzzelstukje.
In haar rompertje, ze stopt tegenwoordig van alles in haar rompertje. Waar dacht jij dat ik hem gevonden had?