Wat is het stil hier, kan wel merken dat het grootste gros weer aan het werk is. Prinses, gefeliciteerd met je verjaardag.
hihi ja en ik heb nog 2 weken! Happy birthday prinses! Dean en ik ga maar even boodschappen doen voor het te warm wordt.
Ik heb hier een mannetje gisteren om 18.00 in bed gedaan en hij ligt nu nog te tukken... Hij heeft hele drukke dagen gehad, is volgens mij alles aan het inhalen. Slaapjes overdag zijn er bijna helemaal uit ik heb hem er wel regelmatig nog ingezet maar zonder resultaat. Leander is standaard rond 0.900 wakker op vrije dagen. Soms uitschieters naar wat vroeger, maar we boffen wel als ik zo jullie vroege koters lees. Zo is het maar dat er zo veel verschil zit in al het grut. Wat de een niet heeft heeft de ander in de ontwikkeling. Blijft bijzonder. Ik ga vanmiddag met Leander weer naar Kralingse bos zwemmen en even bij de kinderboerderij kijken. Aankomende dagen mag ik werken. Verder is mijn overstap rond, per 1 Oktober wissel ik van locatie.
Prinses, van harte gefeliciteerd! Natas, nog van harte met Rick, was ik even vergeten te zeggen geloof ik... Beetje indruk gekregen van de school/vereniging? Liek, mooi dat het rond is allemaal met werk. Met je salaris ook gelukt?
Ja leuk hoor, lekker kleinschalig! Ben wel eens in de stad geweest bij een vestiging.. vond dat ook zo leuk, leuke kinderen. Mochten bepaalde dingen dit schooljaar niet van de grond komen ga ik toch maar eens mijn ogen goed open houden...dan moet ik ook kijken of ik wel in feb ouderschaps verlof op neem anders moet ik nog een jaar blijven of alles terug betalen.
Je eventuele nieuwe school is ook verplicht dat te geven. Stel dat je tegen die tijd iets anders zou gaan doen.
ja dat weet ik, maar ik wilde in feb ouderschapsverlof opnemen. dan ben ik na dat jaar nog een jaar verplicht te blijven of ik moet dat terug betalen aan mijn school.
Ik ga horizontaal terug dus ik ga er weinig op achteruit. Verlies alleen mijn 8 maanden werk aan een periodiek van betekenis. Maar ja. Ik hoef niet omhoog in de kinderopvanguren , anders had ik omhoog gemoeten omdat ik veel reistijden maak. en ik ga zo 30 a 40 eur minder aan brandstof verrijden permaand. Dus dat trekt zich wel recht.
Naomi heeft vanacht weer flink lopen spoken. was van 2 tot half 5 steeds wakker en dan weer even slapen en dan weer wakker. had gewoon pijn in mijn buik. manlief moest er om half 6 uit voor zijn werk dus die heb ik laten slapen. Vervolgens weer om 8 uur wakker. Ze is wel vrolijk maar ik ben zo moe... En het word vandaag nog zo warm ook, en ik moet naar het zkh voor mijn wratten. weet even niet hoe ik dat moet doen allemaal
He jakkes Lyd, dat komt allemaal wel erg slecht uit zo. Vreemd Natas, dat je dan een jaar moet blijven werken. Moet wel in je CAO staan hoor. Anders mogen ze dat helemaal niet verwachten! In onze CAO staat een half jaar terug in je ouder wtf als je alles opgemaakt hebt. Maar je kan er ook voor kiezen om al minder op te nemen. Dan is er niets aan de hand. En naar de kinderboerderij, ga je dan ook naar de geitjes? Met de Q-koorts in jullie regio? Hier misschien mex.griep bij ons op school. Vind het wel spannend allemaal hoor. Len, meldplicht! hahahahaha En ja, vriendlief is volledig om wat caravannen betreft. Ideaal toch?
Komt idd erg slecht uit. ze zou naar de gastouder vandaag maar die haar moeder is gisteren overleden dus ja dat kan niet. verder geen probleem mee hoor dat ze thuis is. maar vandaag komt dat erg slecht uit. ik moet om 14:10 in het zkh zijn en dat is net de tijd dat ze vaak nog slaapt. en natuurlijk geen oppas in de buurt. grrrrrrrrrrrrrrrr wel lekker dat vriendlief om is wat kamperen betreft. is voor de kids ook erg lekker moet ik zeggen. Naomi geniet ook zo op de camping, heerlijk gewoon om haar te zien genieten.
En Lyd, heb je het allemaal nog gered gisteren? Vandaag vind ik het vies benauwd, gisteren was het nog wel lekker. Van 10.00 tot 14.00 in het zwembad geweest met Nicky en oma. Wat een genieten is dat zeg. Ze is echt zo'n waterrat! Daarna mocht ze bij oma even slapen en hebben we heerlijk de bbq aangedaan. Echt genoten met z'n allen. Ow Fem, mex. griep... niet zo best. Wanneer hoor je het definitief?
Len, heb het gered gisteren. Gisterenavond wel erg last gehad van mijn voet en dorodat ik moeilijk liep ook extra van mijn rug. vandaag gaat het beter. Hier ook stikheet en erg benauwd.
Jeetje wat word er weinig geschreven hier. hier alles rustig, noodweer gisteren viel erg mee. Len, hoe gaat ie met jou?
sorry meiden heb een schimmelinfectie en ben er behoorlijk zoet mee.. wat doet dat zeer zeg. plassen is een hele ondernemen. Heb een capsule ingebracht gister, van binnen en daarom heen is het wat rustiger. Maar heb nog echt mega pijn bij het plassen. Mijn vader heeft Dean even opgehaald want ga echt ff liggen, ben er gewoon naar van.