De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat benauwde ken ik nog van marin. Vond het soms erg beangstigend.
    Hier voel ik me prima hoor. had wat een lastige draaicirkel toen ik de gordijntjes in de caravan op ging hangen. was wel een lollig gezicht. verder "vergeet"ik soms gewoon ff dat ik zwanger ben. stom he

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee niet echt een fijn weekend gehad. zat vrijdag nacht bij de huisartsen post, had zo;n pijn. blijk ik een virusinfectie te hebben. kuur gestart, maar kan er nog zo 3 weken zoet mee zijn. iets beter te plassen nu gelukkig.
    ben erg angstig de hele tijd dat er iets met de kleine gebeurd of mijn vliezen breken ofzo.

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Dat is niet fijn Natas. Konden ze er iets over zeggen of het kwaad kon voor de zwangerschap? Ik hoop toch van niet.

Op hyves een update 38 wk foto!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jemig Natas. Ik schrik ervan. Ik kan me voorstellen dat je angstig bent, maar volgens mij kan het geen kwaad. Hebben ze er iets over gezegd?

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mooie buik Lenneke.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    #17466 Natasja, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    Nee het kan geen kwaad voor de kleine, ik moet gewoon leren niet zo te malen. Maar ja.. heb af en toe flink buikpijn en dan weet ik niet waar vandaan.. alles zit natuurlijk op een andere plek. van de kuur krijg je ook buikpijn maar ja waar?

ook mijn rug doet zeer, maar ja dat kan ook nog van het in bed liggen zijn.

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Daar kan je best onzeker van worden...
    Beterschap!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De maten van Tim:
    12,3 kilo
    85,5 cm

Gewicht op de lijn, Lengte boven het gemiddelde. Hij was niet superhard gegroeid, maar alles was mooi in verhouding. Blokkentoren ging goed. Met kletsen loopt hij voor. Prima start van de peuterperiode.

Ik heb vannacht gedroomd dat er twee strepen op mijn zwangerschapstest verschenen. Zou het een voorspellende droom zijn of zijn dromen toch bedrog?;) Ik denk het laatste. Hahaha!
    Vorige week heftig in de weer geweest met ovulatie-testen. Dus ik ben benieuwd.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Grote vent die Tim!

Marin zat nu op 14,6 kg en ongeveer 93 cm.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ben zo benieuwd wat voor namen de zwangeren straks aan hun ukken gaan geven. of dde naam die ik nu zelf in mijn hoofd er ook bij zit. Zou balen zijn voor ons en getuigen van een goede smaak van die andere hihihihi

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, als iemand anders dezelfde naam heeft, ga je dan switchen?
    Zou ik niet doen hoor.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    weet het heel eeerlijk gezegd niet.
    Zijn wel zwangere buikjes waar we toch vrij regelmatig over de vloer komen he. De mogelijke namen zijn echter geen top10 namen, dus dat scheelt weer. Maakt de kans op overeenkomsten iets kleiner he.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    #17473 prinses, 26 aug 2009
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
    Geen top 10 namen. Ik denk dat dat niets wil zeggen, aangezien de meeste walvissenkindjes geen top 10 naam heeft. Ik denk dus dat je juist veiliger zit in de top 10. Hahahahaha!:D

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Grote vent die Tim!

Ik ga voor je duimen prinses dat dromen geen bedrog zijn!!

Voor ons zal het weer een engels klinkende naam worden ivm Dean natuurlijk. Gok dat we niet dezelfde nemen!

15. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tim netjes hoor!
    Voor mamma zullen we duimen dat haar dromen uitkomen!

Fem, zelfde naam? Vast niet!
    En dan ook nog even afhankelijk van het geslacht van onze uk! dan is het helemaal niet te verwachten, hihihi...

Gisteren weer goedgekeurd bij de VK, vergat ik helemaal te schrijven.

Vanmiddag thee drinken bij mamma van vriendje van Nicky. Zij loopt 5 dagen voor op mij en Nicky en vriendje schelen maar 1 dag.
    Wie weet nu op dezelfde dag bevallen....

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    zou wel heel toevallig zijn he Len. Maar wel leuk!

Namen, nee, als jullie het zo bekijken zal het idd wel meevallen.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier trouwens last van opruimwoede. De container raakt al aardig gevuld. Goh, wat verzamel je toch veel zooi om je heen met zo'n uk.

Vanavond weer bollebuikenexcercitie. We worden door Marin haar voormalige badjuf flink door het bad heen gejaagd. Komen haast met six-pack uit het water!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahah ik ziet het helemaal voor me.

Ik mag 16-9 beginnen met de pufclub hahahaha zie het helemaal niet voor me maar goed..

Len, fijn dat alles weer goed was! nog eventjes!

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Heb ook niets met een pufclub hoor. heb het met marin niet gedaan en ook niet gemist om heel eerlijk te zijn. had daar eigenlijk ook geen tijd voor om het te missen aangezien ik binnen tien minuten in een weeenstorm kwam die 6,5 uur later stopte toen Marin geboren was.

Nee, serieus met dat zwemmen moeten we bijvoorbeeld twee baantjes zwemmen met alleen de armen. Of dat er een andere walrus aan je heupen hangt en gaat afremmen. Lijkt een eitje, totdat ze verplicht de benen moeten spreiden voor wat weerstand. Dan ga je hoestend en proestend door dat water aangezien je je telkens je balans kwijt bent.
    Maar ja, voor de coolingdown doen we het eigenlijk. dat is zó zalig! Dan ga je op je rug liggen met je hoofd in een schuimrubber steun en dan slingert iemand anders je zachtjes door het water terwijl je onder water heel rustige muziek hoort. Ik moet uitkijken dat ik dan niet ga snurken! hahahaha

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    pfff, pufclub, nee niets voor mij. Heb je dat bij Dean ook gedaan?

Deel Deze Pagina