De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope..bij Dean niet.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben benieuwd waarom je nu dan wel gaatl?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Toe had ik al snel het gevoel dat het een keizersnede zou worden. en nu niet hahahah

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Whahahahahah! Goede reden.:D

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Allemaal weer hard aan de arbeid?

Imani, ik zat me af te vragen hoe jij het hebt aangepakt met de BV en Charlotte. Als je Fien gaat voeden wacht ze dan netjes, of gaat ze zelf spelen of komt ze bij je zitten? En hoe heb je dat in het begin uitgelegd? Ik kan me voorstellen dat ze het nu wel gewend is, maar in het begin lijkt het me heel lastig voor zo'n kleintje....

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben lekker vrij vandaag. Het huis is weer aan kant, de was weer aan de waslijn. Lekker burgerlijk. Hahahaha!:D

Nog maar even Lenneke. Spannend hoor!

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    tijdje niet geschreven wel gelezen.

Pufclub; doen we deze keer niet aan.
    vond het de vorige keer ook niet echt noodzakelijk.

namen,
    geen idee of wij in de top 10 zitten wat een naam betreft.
    wij gaan voor deze idg, denk niet dat we die gaan veranderen als len deze ook heeft.

Schoonmaak,
    moet hier ook echt gebeuren, maar veel verder als de was en stofzuigen tec kom ik niet.

Len,
    hoe gaat ie?
    heb een sterk gevoel dat je dit weekend (en met name zondag) gaat bevallen.
    Let wel ik heb dat gevoel en manlief niet haha.

Liefs

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met voetje en rug alles weer ok? of nog but?

Hier gaat het een stukje beter, kan weer lopen zonder gelijk aaaaaauw te roepen. plassen gaat weer beter en voel me ook beter.
    Alleen nog aansterken. Zere darmen heb ik nog wel.. auuuw..

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Rug is nog steeds k*t.
    voetje gaat beter, woensdag weer laten behandelen en ik kon er gewoon op lopen.
    dat scheelt een slok op een borrel(sappie).

Fijn dat je weer kan lopen.
    Rustig aan doen meis.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    rot man, je rug is zo essentieel met alles

11. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lyd en Natas,
    Sterkte met de mankementen.

Lenneke,
    Poeh, ik moest wel effetjes nadenken hoe dat ook en weer ging. Ik weet nog dat ik me er van te voren een beetje druk om maakte, toen zei een kennis dat dat bij haar heel vanzelf ging. Haar kindjes schelen net zoveel als de mijne. Haar dochtertje ging er altijd bij zitten en gaf de pop de borst.
    Ook bij mij ging het vanzelf, de eerste dag na de bevalling ben ik alleen maar boven geweest en lag Josephine bij me. Lotteke was toen lekker beneden bij manlief en de visite en af en toe kwam ze kijken. Verderop in de week was de kraamverzorgster er en die zou Charlot zonodig bezig houden als ik ging voeden. Maar dat was niet nodig, ze ging vaak spelen of wilde er naast zitten. Later toen ze kon staan, kwam ze er altijd bij staan. Nu regelt ze doekjes voor als Fien gespuugd heeft, is ze aan het vertellen dat Fien melk drinkt, etc.
    Wel vertelde ik altijd wat ik ging doen: De baby heeft honger, ze gaat nu bij mama drinken, enz.
    En voor het geval dat, had ik in het begin de afstandbediening paraat. Maar die heb ik eigenlijk nooit nodig gehad.
    De kraamverzorgster gaf mij als tip om in de eerste weken goed op signalen van Charlotte te letten als ik met de baby bezig was. Bij huilen/ dreinen haar aandacht te geven en de baby even te laten voor wat het is. En dat wanneer Charlotte thuiskwam van het KDV ik er voor moest proberen te zorgen dat ik niet met de baby bezig was, zodat ik haar meteen aandacht kon geven.
    Voordeel is dat Lotteke niet jaloers is aangelegd. Toen Josephine een paar dagen oud was wilde ik haar na het voeden even wegleggen zodat ik mijn aandacht kon richten op Charlotte. Charlot werd toen boos, de baby moest er bij blijven.
    Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
    Het wordt nu wel spannend, nog eventjes en de baby is er.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bonjour lieve meiden!

Lenneke nog niet bevallen, misschien een uitgerekende datum deze keer? Fijn te lezen dat het allemaal nog goed gaat zeg!

Femkie helemaal op de kampeertoer!

Natas veel auw! Jeetje zeg, schrok er wel van!
    Gelukkig voel je je al wat beter.

Lyd,
    Daar ga je dan, met je wratjes en je rug...jij ook sterkte!

Lieke,
    Alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht!

Kirby,
    Heb veel aan je gedacht deze vakantie..hoop dat we gauw contact hebben, zo te zien ben je hier ook niet meer geweest (aan je gedacht ivm de reis door Belgenland).

Prinses,
    Jarig geweest zie ik! Nog van harte! Leuke nieuwe groep en hele mooie dromen...ik ben Borsato-freak (zwaar overdreven natuurlijk...vind zijn muziek leuk) en de MEESTE dromen zijn bedrog...niet allemaal.
    Duim voor je!

Euh....
    Nou, we zijn er weer! Hebben terug in 1x gereden en dat was goed te doen.
    Ook hier een voorbeeldig kind (SUPERTROTS OP) en ook zeer benieuwd hoe ik dat allemaal kan verdelen over twee.
    Het scheelt dat ik er vertrouwen in heb dat ik zoooooveeeeel liefde voor die schurk heb, dat hij best met de helft kan doen.

Onze eventuele jongensnaam is onlangs door collega in gebruik genomen en de ontzettend leuke naam die ik daarna hoorde is alweer in twijfel .... hahaha
    Meisjesnaam staat vast :D

Maargoed, topvakantie gehad, kan echt niet anders zeggen. Niks dan leuk, gezellig en super geslaagd.
    Later meer...tis al te belachelijk dat ik me hier alweer meld.

Truste!

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tja, Lau, echt belachelijk! Zeker op dat tijdstip! Maar wel fijn om even te lezen en horen dat het goed is gegaan! Dus gewoon lekker blijven schrijven op die belachelijke momenten, hihihi...

Natas, fijn dat het ietsje beter gaat!

Lyd, balen dat rug nog steeds niet wil. Gelukkig voet weer w(r)at beter....
    Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen over dit weekend bevallen!
    Van mij mag het wel.

Heb echt een rotnacht gehad. Gisterenavond eerst avondeten uitgekotst. Toen maar op tijd naar bed. Heel de nacht liggen woelen en draaien en enorm zere heupen. 86 keer er uit om te plassen enz. Ik dacht heel even licht wat krampjes te voelen, maar leken toch meer darmen te zijn...
    Vanmorgen is manlief met Nicky gaan douchen en eten en mocht ik nog even blijven liggen. Dat was wel lief en ik heb warempel een uur echt geslapen. Heb nu een beetje brak gevoel, alsof ik een kater heb en qua benen een marathon heb gelopen.
    En dan moet de bevalling nog komen, hahaha!
    Nou ja we zien wel, voorlopig zit alles nog op z'n plek.

Imani, dankje voor je verhaal, ik hoop dat het zo bij ons ook zal gaan. Ik ben erg benieuwd hoe Nicky zal reageren op de baby. Of ze jaloers is e.d. Wel goede tips over aandacht geven enzo, dankje!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je avondeten uitkotsen Lenneke...is dat niet een voorteken?

Ik ga er vandoor! Tot later!

15. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Wat is het rustig hier!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De meeste dromen zijn toch bedrog. Helaas, mijn ongi is doorgebroken. * baal baal *

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Getver Prinses!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ach ja, de kansen zijn klein. Dus ik was er eigenlijk al vanuit gegaan.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey de lautjes weer terug en al weer druk bezig zie ik!
    Lekker weer gehad?

Prinses, balen meis! knuff

Hier gaat het een stuk beter, heb zelfs de hele nacht geslapen met 1 plaspauze hahahah
    De pijn down under is weg, nu nog even van de buikpijn af die van de medicatie komt en dan ben ik weer helemaal het vrouwtje.. wat een drama hahahaha

Morgen weer aan de slag, nou ja vooral luisteren in vergaderingen enz..dinsdag vrij en dan woensdag echt aan de bak met de leerlingen.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, welkom back. Helemaal vergeten te zeggen.

Natas, fijn dat het weer beter gaat. Succes morgen!

Hier is er feest in het dorp, dus ben helemaal in de stemming. Hahahaha! Tot later!

Deel Deze Pagina