De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Feestze!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

We hebben echt prachtig weer gehad!
    Het chalet was super (bed echt een drama!) en de camping en omgeving vielen ook 100% mee.
    De reis, taal etc etc zijn ook allemaal goed gegaan / meegevallen dus dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Ruben is meegeweest in een kano!
    Kasteel met prachtige tuin bezocht.
    Een Aquarium-ding bezocht, marktjes, braderietjes, winkeltjes, toeren, zwemmen in zwembad / rivier...noem maar op!
    Echt vakantie!

Ruben is wel wat van de rel nu. Ligt er al weer even op, zingt vooral....is doodmoe maar moet volgens mij in zijn koppie veel verwerken.
    Hij is wel ontzettend gaan babbelen en wijs geworden. Dit werd nog eens benadrukt door de reacties van de mensen thuis.
    De buuffies waren echt verbaasd over wat hij ineens allemaal (na) zegt etc.
    We dachten al dat het aan ons lag ;)

Natas,
    Fijn dat je voelt dat het wat beter gaat zeg!

Prinses,
    Nee, je rekende er misschien niet op maar de vermelding hier maakte toch dat je erg hoopvol was. Het valt dan altijd tegen.
    Feestze!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk om te horen Lau! Klinkt als op en top vakantie!

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ooh Laura, dat klinkt echt heerlijk! Zo zien mijn ideale vakanties er uit! Dat heb ik wel even gemist dit jaar.
    Leuk dat Ruben zo aan't kletsen is.

Prinses, dikke knuffel en daarnaast veel plezier met feesten.

He, Natas, klinkt weer veel postiever gelukkig. En morgen weer beginnen, jeetje, dat mis ik nu weer net even niet zeg maar....hihihi...

Vannacht gelukkig weer lekker geslapen en alles weer rustig in het lijf. (toch wel een beetje jammer want kleintje mag best komen nu...)

Vanmorgen met Nicky gevingerverfd, dat is zo leuk!
    Voor alle opa's en oma's moest gelijk een verftekening gemaakt worden vond ze.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lenneke, kan me zo ontzettend voorstellen dat het van jou nu wel mag. Je bent natuurlijk bloednieuwsgierig en wilt heeeeeel graag weten of het een jongen of meisje is en nog belangrijker: hoe ziet hij / zij eruit.
    Het zal nu ook gevoelsmatig wel mooigeweest zijn met die buik.
    Ik hoop dat er gauw flink gerommeld gaat worden!
    Zet hem op!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

De laatste avond, donderdag avond.
    Ruben mocht die avond naar de kinderdisco :D

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Superstoer en zo aandoenlijk tegelijk!
    Dan smelt je mammahart volgens mij als je je kleine man zo stoer ziet swingen!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Om eerlijk te zijn heb ik echt ontzettend mijn best moeten doen om tranen weg te slikken hoor!
    Wie had dat gedacht, bij een kinderdisco, maar ik had echt een enorm dikke keel.
    Mietje

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leuk zeg lau! Wat heb je ook een leuke danstubbie he. Daar is Marin dan weer net te verlegen voor op zo'n moment.

Len, snap het hoor. Maar het kan dus ook nog drie weken duren he. Vond zelf de weken van 37-40 het allerlangste duren. Nog ff geduld dus. Schiet het lekker op met het huis? De oplevering is ook bijna he.

Prinses, jammer. Ok, je bent realistisch maar het baalgevoel zal er op het moment van doorbreken niet minder om zijn. Waarom lijken prilzwangergevoel en bijna doorbrekende mesntruatie nou zoveel op elkaar he. Knudde. Hadden ze toch beter over na moeten denken toen ze de vrouw ontworpen hebben.

Hier een afgedraaid kind. We gingen gistermiddag en avond gourmetten bij vrienden. Ze hebben drie kinderen tussen de 1 en 6 jaar dus vertier genoeg. Misschien telt het ook wel een beetje mee dat het al half tien geweest was toen ze in bed kwam te liggen. Vandaag dus wat extra rust inbouwen. Vriendlief mag dus alleen naar de verjaardag van mijn nichtje. is vanaf 16.00 en als ze mee zou gaan is het snel weer na zevenen voordat ze ligt. En al die aandacht er weer bij. Nee, laat maar even. Bovendien heeft nichtje dit weekend ook introdagen in Groningen gehad en ik zit niet op eventuele ziektekiemen van medestudenten te wachten wat grieperigheid betreft. Ben trouwens zelf ook brak.
    Denk dat ik carpaal tunnelsyndroom in sowieso de linkerhand heb. Word 's nachts telkens wakker met tintelende handen. (nee, heb dan niet net iemand een flink pak slaag gegeven!).
    Morgen maar eens met de vlos of huisarts bellen.

Duik nu mp weer ff op. Nog een paar advertenties plaatsen.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hihi, je bent sowieso altijd al een weekdier geweest wat Ruben aangaat hoor! En dan nu ook nog eens bomvol hormonen. Tja, dan vraag je er om hihihi

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ikke weekdier? whahahahahaa
    Ja, valt wel op he ;)

Hier is Ruben na wat moederlijk gewrijf over zijn ruggetje eindelijk in slaap gevallen. Het zingen en lachen verging hem uiteraard na een tijdje wel. De arme snuit...

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    hahaha lachen een dansende Ruben.
    Hij ziet er bruin en blonder uit klopt dat?
    Ben benieuwd naar meer foto`s.
    Leander die headbangt als hij gaat dansen zo grappig ook.
    Fijn dat jullie vakantie zo lekker geslaagt is.

Lenneke je bevalt gewoon op 09-09-09 leuk joh, alhoewel ja ik snap dat je eerder wilt.....

Prinses balen van je ongi, maar in ieder geval feestze

Natasja fijn dat het beter gaat....

Femke naar dat je hand zo ongezellig doet hopelijk toch snel over en geen carpale tunnel ideen eraan.

Lydia balen dat je rug niet meewerken wil nog.

Hier alles rustig gestemd.
    Ik ga zo werken vriend is met leander vertrokken.
    Leander gaat bij oma in de tuin werken en vriend gaat zijn nieuwe kist inwijden.

Greetzzzzz

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nu nog vriend, over 1,5 week je man!
    Zal wel ff wennen zijn om dat zo te zeggen denk ik?
    Houd je je eigen naam?

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is dat we op de hoogte zijn van zijn hobby maarre...

"gaat zijn kist inwijden" .... whahahaha

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wat trouwplannen allemaal met een man kunnen doen he?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahahahahhaha!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze keer heb ik trouwens een ontzettend actief kindje in mijn buik zeg! Ik zou haast zeggen: heel anders dan bij Ruben maar soms denk ik: tjah, deze doet toch echt hetzelfde :S
    De bewegingen lijken heel anders (komt misschien omdat deze nog in stuit ligt) maar het duwen op dezelfde plek is hetzelfde.
    Deze schopt al zo hard dat als ik tegen manlief aan ga liggen, hij het in zijn rug voelt!
    Ik vind het heerlijk...al was het al rijdend van La France naar huis soms toch wel storend ;)

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier ook veel meer beweging hoor. En een andere vorm buik.

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ha, Elmo is terug en het is hier meteen weer druk.

Fem,
    Was het alweer vergeten, maar heb dat ook een tijd gehad met mijn handen, en zeer dat ze deden. Heb er toen niks tegen gevonden.

Lenneke,
    Kan me voorstellen dat het wel mag komen. met hoeveel weken kwam Nicky. Ze zeggen........ dat de tweede zich meestal sneller aankondigt. Was bij mij niet het geval, maar dat telt dan ook niet helemaal mee.

Elmo,
    Wat klinkt dat goed jullie vakantie. Heerlijk lijkt me dat.
    En wat betreft weekdier..... ik sta altijd tranen weg te slikken bij de intocht van Sinterklaas.

Lieke,
    Nog eventjes en dan D-day. Aan de foto te zien heb je genoten van je vrijgezellen uitje.

prinses,
    Jammer, het blijft toch een teleurstelling.

Hier afgelopen nacht een K-nacht gehad. Eerst de jongste een paar keer wakker vanwege hoesten. Toen de oudste, er komt weer een kies door. Ben uiteindelijk naast Lotteke gaan liggen, kon ik meteen reageren als ze begon te huilen en had manlief toch nog een beetje nachrust. Maar dit werkte ook niet. Toen haar uit bed gehaald (dit was om 4 uur) en naar beneden gegaan. Daar is ze op mijn buik/ borst inslaap gevallen en ik uiteindelijk ook, al waren het wel hazenslaapjes. Uiteindelijk hebben we dit volgehouden tot een uur of 8. Ben bekaf, hoop dat de komende nacht beter gaat.
    Verder het ledikantje van Fientje geschilderd. Zucht, van mij hoeft ze niet zo nodig, maar die wieg wordt haar toch echt te klein.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Och jee Imani, dan ben je inderdaad brak zeg!
    Kan je een beetje tegen gebroken nachten? (wij beide helemaal niet!).
    Ik hoop dat het vanacht lekker stil is in huize Imani!

Ja, ze groeien hard he! De wieg alweer uitgegroeid!
    Wat voor kleur krijgt het ledikant, of moet ik vragen: kleuren?
    Hoe gaat het verder met jou en de meisjes?

Elmo

Deel Deze Pagina