Imani, Nicky kwam met 40w3d. Sneu dat Cahrlotte zo'n last heeft van doorkomende kies. Is lekker naar bed doen met een paracetamol nog een idee? Hoop dat jullie vannacht lekkerder slapen! Ik ga zo even je foto's kijken Lau!
poeh Imani dat was me een nachtje wel.. eerst de een en dan de ander. Hopelijk vannacht wat beter! @lau.. aaaah kinderdisco erg lief! @Liek, werkse (blijdorp gebeurd echt nog wel een keer hahaha maar kon echt niet lopen van de week) @len, snap het wel hoor, kleintje mag nou wel komen he? Ik zag net 38 weken en 6 dagen, Dean was er al toen.. zal ff de baby dans voor je doen. Hier ruzie met mijn vader gehad.. grrrr wat een oude zeur zeg. De hond deed heel gemeen tegen Dean en meestal zeg ik nooit wat, zijn huis, zijn hond dus moet hij goed op letten (doe ik ook wel hoor) Nu zei ik alleen dat ik het niet leuk vond dat ze weer zo deed terwijl dean met haar wilde spelen.. helemaal gepikeerd.. mijn moeder begreep me verkeerd dus die ging tegen me schreeuwen (naaajaaa) en daar reageerde ik weer op.. ging die ouwe ineens helemaal los tegen mij zeg... had Dean al opgepakt om weg te gaan.. grrr heb niks meer tegen hem gezegd.. kom nou mag niks zeggen over zijn hond.. tis wel mijn kind hoor.
Nee zeg Natas, het gaat toch om de veiligheid van je kind! Dat snappen ze toch ook wel? (Dat gaat bij mij toch echt voor elk dier!) Tja, soms kan je mensen niet helemaal volgen, ook al zijn het je ouders! Superleuke foto's Laura! Ik zag een paar plaatsnamen voorbijkomen en een kasteel wat ik opeens herkende, grappig.
Niet leuk Natas. Morgen is het vast weer goed tussen jullie, want volgens mij kunnen jullie het goed vinden. Maar voor nu, wat stom zeg. Lenneke, ik doe hier ook de baby-dans. Net lekker 2 oliebollen gegeten. Heerlijk. Zodadelijk naar de beste zangers van Nederland kijken en dan badderen, slapen, computeren of zoiets dergelijks. Flip is vanavond naar het feest, maar we hebben en geen oppas en ik moet morgen werken... Dus lekker met de beentjes op de bank.
Leuk joh, jullie reacties op de foto's! Dank Natas, Ajjj...das nog eens een vervelende situatie zeg! Ik vind (als hondenbezitter) dat je ten alle tijde op moet letten en in moet grijpen als een hond een beetje belabberd doet tegen een kind. We hebben hier ook gezegd, als 1 van de 2 of beide het niet trekt een kindje, kan die woef vertrekken (ja, wat moet je anders?). Ik vind dat het dan ook ontzettend naar dat ze jou, uitgerekend de (zwangere) moeder van een leuk/lief kind, zo aanvallen als je daar iets van zegt. Een goede band of niet ... Misschien is het dan juist voor jou wel nog heftiger, juist omdat jullie zo'n goede band hebben en zij weten dat jij niet zomaar wat zou zeggen. Hmmm... Ik hoop echt dat jullie elkaar weer gauw lief vinden maar een excuus van je ouders naar jou toe zou wel op zijn plaats zijn. Je mag ten alle tijde voor je eigen kind opkomen. Zo..ik heb gesproken. Lenneke, Ik ga ook voor de babydans! Ondanks dat Ruben precies op tijd was, ik het niet super zat was kan ik me het ongeduldige nog zoooo goed voor de geest halen. Je wilt de kleine zo ontzettend graag zien, vasthouden, eraan snuffelen etc.... Hmmm...duim voor je dat hij / zij gauw komt! Hoe staat het idd met de oplevering van je nieuwe huis? Net met wandelen hebben we weer van diezelfde mensen als de vorige keren, twee tassen vol met stoere / mooie jongenskleertjes gekregen! Denk dat ik voor Ruben de komende winter en zomer praktisch niks meer hoef te kopen ondertussen! Ik vind dat zooooo lief van ze! Als iemand nog een leuk idee heeft om iets terug te doen voor ze...roept u maar!
Ik heb van de week een superleuke gaastra-winterjas gescoord op marktplaats. Nieuw en toch een leuke prijs. Binnenkort zal ik hem eens op de foto zetten.
Misschien had hij een rotdag of zo. Maar leuk is anders. Zeker nu je zelf niet lekker in je vel zit, dan verwacht je toch wel wat anders. Dikke knuff in ieder geval! Ouders zijn soms best lastig.
Len, Hier ook een babydans voor jou gedaan, onder de douche met de kleine. Paracetamol hielp de vorige keer niet en het is een drama om dat ding in te brengen. Ze krijgt chamodent en we hebben geprobeerd er dentinox op te smeren. Vorige keer was het ook 1 nacht, dus nu hopelijk weer. Natas, Nou zeg, das ook niet leuk zo'n ruzie. Kan je het er over een paar dagen wel rustig met ze over hebben? Elmo, Leuke foto's, en wat hebben jullie veel gedaan. Het ledikant heeft meerdere kleuren gekregen, de drie kleuren waar de rest ook in geschilderd is. Het valt me alles mee, heb hem bij de kringloop vandaan (had al een nieuw matras) en hij zag er niet uit. Wat een laagje verf al niet kan doen Prinses, Hmm oliebollen, klinkt goed. En ach, het bikiniseizoen loopt toch op z'n einde. Duim voor me dat het komende nacht rustig is, moet morgen werken.
We duimen Imani! Hopelijk lekker slapen en fris en fruitig naar het werk. Dank voor alle baby-danjes! Op zich gaat het nog wel, maar ben idd zoooo nieuwsgierig. En buik zit echt zo bomvol kind, dat als het een teen beweegt gaat hele buik al heen en weer, bij wijze van... Lau, huis is volgende week donderdag de oplevering! We hebben er zo'n zin in, eindelijk van ons! Prinses, aan de oliebol! Had je die nog in de vriezer? Hier een superleuke Noppies-jas gekocht voor voor Nicky, de winter lijkt nog ver weg, maar binnen is binnen he?
Natas, Ach, je paps zal ook het nodige temperament hebben? Imani, Op naar een rustig nachtje, misschien zijn de voorbereidingen die je nu hebt getroffen genoeg? Of is ze gewoon doodmoe Wil je als het klaar is wel weer een foto'tje maken van het ledikantje? Wij hebben onze wieg toen ook tweedehands gekocht en mijn papa heeft die geschilderd, we gaan hem deze keer weer gebruiken!
Oh Lenneke, de oplevering in zicht! Fantastisch zeg! Kan je er daana ook gauw in (weet dat een oplevering lang niet altijd einde bouw betekent) of hangt dat van de restpuntenlijst af?
Oooh Lekker hoor Prinses! Lau, we willen uiterlijk 1 nov over zijn. De restpunten doen ze vanaf die dag. Dus wij kunnen er wel gewoon in gaan beginnen. Manlief heeft een hele planning gemaakt wie wat waar en wanneer enzo. En dan houden we ook nog rekening met de komst van kleine hummeltje tussendoor....
1 november zou super zijn zeg! Kan je meteen de Kerstversiering vooraan laten staan. Hoe is het afgelopen met jullie burenbespreken over o.a. de erfafscheiding etc.? Of heb ik dat gewoon gemist en had je dat wel verteld?
leuk prinses, jasje gescoord! ben ook al aan het kijken. ook voor schoenen trouwens. ach ja mijn vader is ook nog eens aan het stoppen met roken, zijn gebit wordt onder handen genomen op het moment.. hij zal zich wel rot voelen. maar ja.. een hond blijft een hond hoe lief we haar ook vinden.. mijn vader moet ze niet gelijk behandelen.. kind moet voor op hond. punt.. ja toch? mijn moeder was al weer bijgetrokken, die snapte ineens dat ze mij verkeerd begrepen had. maar dan heb ik zo'n eigenwijze starre vader.. hij is niet goed met ruzies hahahah