De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat het onwerkbaar was geworden had ik wel verwacht. Dus donderdag naar de bedrijfsarts? Ach en anders maar met behoud van salaris thuisblijven toch? Ze storten daar maar in mekaar denk ik dan hoor. Moeten ze maar niet zo stom zijn.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Van Len nog geen berichtje gehad dus er is sowieso geen BUB. (baby uit buik). Of ze bezig is? geen idee. Ze wist nog niet zeker of ze dat wel wilde doorgeven als het zover was.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    In storten zullen ze niet doen aangezien ze het al een tijd zonder mij moeten doen haha.
    Ja donderdag ba ivm een probleemanalyse voor het uwv.
    En mijn rust heb ik nodig, zodra ik in de auto stap om naar mijn werk te gaan heb ik harde buiken dus dat doen we maar niet.

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    dan wachten we het maar af.

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als het goed is gaan we over 2 weken met onze kamer beginnen.
    Naomi gaat dan weer logeren bij mijn ouders.
    Wederom een slik.
    maar we moeten wel, ben bang dat het anders niet klaar is als deze zich aankondig.
    Voor mijn gevoel hebben we nog zeeën van tijd maar gezien mijn banner valt dat toch even tegen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Genoeg te doen eigenlijk..maar vraag me meer af WAT ik hier doe ;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Lyd wat balen allemaal zeg!
    Dan voel je je zelf zo shit en kan je nog gaan klussen ook.
    Hoop dat je voorlopig de rust krijgt die je nodig hebt zeg!

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    die rust pak ik wel Lau.
    als je niet weet wat je op je werk doet, lekker naar huis gaan

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0

hihi, aan het werk jij!

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Mijn banner ziet er leuk uit! Baby Due Today....
    Maar er gebeurd nog niets..... De dag is nog niet om maar, ik heb niet het idee dat het gaat gebeuren vandaag.

Net de bouwmarkt maar weer eens afgestruind, niet te geloven wat je steeds weer moet halen. En elke keer weer Kassaaaaa!
    Buitenlampen met zo'n sensor, tegen inbraak e.d. als je een beetje mooie wilt ben je zo 60 eurie kwijt. En zo gaat het maar door.

Kamertje van Nicky word echt super, ik zal kijken of ik vanmiddag foto's kan maken. Gisteren nog een superleuke lamp voor haar gekocht.

Lyd, ik hoop echt voor je dat het snel weer wat beter gaat want zo lijkt het me toch niet zo leuk. Of is het thuis nog wel te doen als je kalm aan doet?

Laura, hou je het nog een beetje vol? Anders lekker onder de wol duiken hoor! Je hebt je energie hard nodig.
    Arme Ruben, gelukkig dat hij weer vrolijk was. Dan lijkt het mee te vallen. Soms kunnen ze er best nog wat spierpijn van hebben.

Fem, hoe gaat het met jou en BIB? (hihihi...)

Natas, alles oke?

Liek, succes vandaag met gesprek!
    En nog maar 2 nachtjes slapen.......

Prinses, bij jullie alles rustig?

Imani, je draai al weer gevonden met meiden en werk?

Nog geen nieuws van Kirby?

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    snap nu weer waarom wij een onderhoudsarme tuin hebben. hahaha
    heb net de hortensia's gekortwiekt (jaja, ik weet het, maar bij deze soort kan je wel snoeien) aangezien er woensdag foto's van het huis gemaakt gaan worden.
    ondanks de extra steunband voor rug en buik nu toch even een zeurrug. En werd constant lastig gevallen door die akelige rotwespen. het ging de hele zomer goed, maar ze verknallen voor mij de nazomer. Durf niet eens met marin buiten te zitten. ben dan ook panisch voor die krengen.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Len, ik zou gezien bovenstaande verhaaltje betonzaad adviseren voor jullie nieuwe tuin.

Met BIB gaat alles prima hoor. met het omhulsel ook. rug trekt zo wel weer bij. nu gewoon ff rustig zitten en dan gaat het wel.

Zullen we voor jouw BUB moment dan maar voor woensdag kiezen? is toch al een feestelijke dag en ook nog een leuke datum. reageren de katten ook al anders?

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Katten? Anders? Je kent ze toch?

Betonzaad, leuk, welke kleur bloeit dat? Hahaha...

Ja woe lijkt me leuke datum voor BUB, wie weet!

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Betonzaad bloeit niet, dus hoef je ook niet bij te houden. Wat leuke potten op een goede onderhoudshoogte en klaar is kees.
    Ja, ik ken je katten. Maar je hoort toch wel eens dat ze anders gaan doen als de bevalling er aan komt?
    Waarschijnlijk heb je die hele grote nubtelkens bij je liggen?

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    al plannen voor nicky haar verjaardag? Komt lekker uit nu met baby en huis he.

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Zo thuis is het wel te doen met mijn rug.
    doe alles rustig aan.
    Naomi is ook lekker bezig dus hoef ook haar niet steeds bezig te houden.

Idd Nicky haar verjaardag komt er ook aan, hoe wou je dat doen?
    met huis en baby?

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Over bloeiend beton gesproken. Het is nu eindelijk rond dat die bloeiende tegels hier vervangen gaan worden. Vraag me niet hoe, was een hoop geregel waarin ik vele hormonstertjes gestopt heb.

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    zo he dat werd tijd.
    en wanneer is die grote dag?

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

We lijken zo wel een stelletje prutsers zeg ;)

Hier gaat het eigenlijk beter dan ik had gedacht (is vaak zo he, als je eenmaal aan het werk bent). Ach, nog een uurtje.
    Manlief ligt volgens mij wel voor pampus thuis, dus dat wordt nog gezellig (tis en blijft een man he ;)).
    Nee, heb me voorgenomen lief te zijn :D

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hihi, dat hoor ik nog. Maar de tegels zouden rond deze tijd besteld worden via een dealer in Franeker

Deel Deze Pagina