Die grote knapt goed op! Heeft vandaag echt weer een dagje in de zin van: het leeft weer Dit weekend nog maar even rustig aan en dan maandag weer werken. Ben zelf ook blij dat ik morgen weer een dagje buiten de deur kan werken Ruben is momenteel ook een pittig jochie.
Gelijk hebben jullie. Gewoon de naam kiezen die je in je hoofd hebt. Mocht er hier ooit een kleintje bij komen, dan volgen wij ook ons hart en kijken we niet naar anderen. Anders is de keuze wel heel beperkt.
Gelukkig Elmo. Was het een gewoon griepje of had het ook wat mexicaanse verschijnselen? Tim is echt heel zielig vanavond. Hij slaapt heel onrustig, en huilt regelmatig. Soms voel ik me zo machteloos. Je zou de pijn willen verzachten, maar ik kan niet meer doen dan dat ik nu doe. Ik hoop dat die antibiotica snel zijn werk doet. Verder denk ik dat ik op tijd naar bed ga, volgens mij wordt het weer een onrustige nacht.
Ruben een pittig jochie? Hij komt zo lief over ook op de foto's. En ja vandaag precies 28 weken. ben niet zo bezig met de weken moet ik heel eerlijk bekennen. het word wat zwaarder nu dat is ook alles. Ik ben meer aan het aftellen nog 10 tot 14 weken en dan heb ik ons klein mannetje in mijn armen. Kan niet wachten
Nou...heb je Ruben goed bekeken tijdens onze bezoekjes aan elkaar? Hij is erg lief, charmeert op en top maar owee als het niet gaat zoals hij in zijn koppie heeft Hij is nog niet onhandelbaar hoor..maar na zo'n weekje ben ik ze beide soms wel ff beu Lyd, Ja, de weken opzich ben ik ook niet zo mee bezig (had me op vakantie dus ook twee wk vergist hahaha). Ik zag je banner en dacht ineens: wauw....28 al! Prinses, Sneuuuuu! het is ook zoooo zielig als je minime wat mankeert en je kan ze niet meer helpen dan je al doet. Knuffel hem lekker, molletje misschien...en hopen dat het gauw beter gaat. Meer kan je niet doen vrees ik.
Ow, hier was het een mengeling. Samen hadden we de M griep volgens mij maar apart niet (volg je het nog?). Nouja, ik maakte me wel wat zorgen om het gezweet en de hoofdpijn vanuit zijn ogen...maar hij doet ut weer Is niet doodziek geweest ook...vind ik
Hahaha, hij denkt er zeker anders over. Ik heb het hoofdeind nog niet omhoog gedaan, omdat Tim steeds van hoofdeind wisselt, zeg maar. Hij draait en schuift altijd zijn hele bed door, vandaar dat het wat lastig is.
Ik deed dan wel een groot badlaken onder de ene kant, EN een onder de andere kant (hier ook 1 die niet blijft liggen...)
Hier werd Naomi ook net verschrikkelijk huilend wakker. even beneden geweest en nu weer in bed. ik hoop dat ze slaapt. De melatoline werkt ook niet echt dus. had ik wel verwacht en gehoopt eigenlijk.\vooral omdat ze het de eerste 2 weken het er goed op deed. Moet eerlijk zeggen dat we er een beetje moedeloos van worden zo.
Zitten alle kids momenteel weer in een "fase" ofzo? Of zouden ze last hebben van het lange broeken en -truien syndroom?
Ze is een moeilijke inslaper, altijd al geweest. en ze word nog steeds met grote regelmaat snachts wakker en is dan ook echt wakker. we zitten dan zo 1,5 tot 2 uur met haar beneden boven blijven heeft geen nut aangezien ze dan de rest ook wakker maakt. Dus een fase is het hier niet, want dan duurt deze fase al bijna 2 jaar. Wij hopen ook dat ze vanacht doorslaapt. En als ze dan de volgende morgen doorsliep maar ook na een "spooknacht" is ze om 7 uur wakker.
Ze is vanacht 1 keer wakker geweest, ze sliep wel zo weer. maar vanmorgen om 6 uur vond ze het goed geweest. Beneden zaggen we dat ze verkouden is dus dat verklaard wel iets. Bij de vlos geweest, alles was goed. de kleine ligt al laag en in mijn bekken. over 3 weken weer terug.