Wat een onrustige kindjes lees ik. Sneu als ze zo aan het spoken zijn. Ook voor de pappa's en mamma's natuurlijk! Even afkloppen, maar hier gaat het al weer een paar dagen heel aardig. Soms bij het naar bed gaan wat stennis, maar over het algemeen slaapt ze de nachten wel door. Lyd, fijn dat het goed was bij de vk. Hopen dat de verkoudheid niet te heftig doorzet bij Naomi. Natas, hoe gaat het met Dean? Prinses, ik duim voor je dat de AB snel helpt voor je kleine man. Fem, hoe redt je het deze week? Alles onder controle? Lau, fijn dat grote man weer opknapt. En tja die kleine.... Hier ook af en toe een draakje hoor! En gillen dat ze kan als het niet naar haar wensen gaat. Soms ben ik dan zelfs geneigd om dan maar toe te geven, zo'n drama kan ze maken. Maar ik probeer natuurlijk vol te houden. Maar als pap en mam dan zelf ook moe zijn en geirriteerd dan word het er niet gezelliger op.... Hier dus nog geen nieuws zoals jullie wellicht begrijpen...:x Ben het nu wel een beetje beu........... Het word wat ongemakkelijk allemaal, maar wat doe je er aan he?
Dat hoop ik ook niet len. al ben ik bang van wel want het loopt gewoon haar neisje uit. nou heb ik neuspray gehald voor d'r maar die is vanaf 2 jaar. en aangezien ik vandaag een slechte dag heb met mijn rug red ik het niet om nog eens naar de winkel te gaan. wat zouden doen?
Dan ga ik het haar gewoon geven. ze idd al bijna 2, ze slaapt ook al onder een dekbedje. die heb ik gekocht voor op de camping maar was voor daar toch nog te koud. Maar de helft van de tijd ligt ze gewoon boven het dekbed haha
Thanx Lyd! Hopelijk werkt het!!! Ik heb net online geshopt voor Nicky, een hele leuke site! 8 kledingstukken voor 48 euro totaal.... Maar ik weet niet of ik de site hier mag noemen, modjes?
nee volgens mij mag dat idd niet. maar je mag hem wel even pben hoor. Naomi net even getempt, ze heeft toch ook wel wat verhoging. Heb een zetpilletje gegeven zodat ze zich wat beter voelt. ze is wel vrolijk en niet hangerig maar duidelijk niet lekker. Ziet ook wat bleek.
agossie, mijn schoondochter ook al ziekies! Hopelijk helpt de neusspray! zou ook geven, die 2 maandjes.
Mag wel hoor Lenneke, tis niet zp gerelateerd toch?! Beterschap met alle zieke kindjes...en kwakkelende mama's!
Ik had het op hyves al gezet, maar voor een nieuwsgierige meelezer hier: Kikkertje Kwaak | Kikkertje Kwaak voor Goedkope Kinderkleding Hele leuke en zeeeer betaalbare kinderkleding!
Ik wens je een goede nachtrust toe Prinses. Hopelijk lekker slapen nu de AB zijn werk lijkt te doen! Hier ook maar eens bedje opzoeken. Je weet tenslotte nooit wat de nacht brengt... En zo denken we elke avond als we gaan slapen en elke ochtend als we wakker worden, zucht..........
Nah...ff gauw hoor! Ruben ligt op bed, hoor ik ineens een paniekerige gil...ik vlieg naar boven, zit ie (je geloof het echt niet!) ONDER zijn matras!!! Hoe die dat voor elkaar krijgt...? We gaan zo zijn kamer omtoveren tot peuterkamer, het matrasje was binnen, bedhekje gekocht, dekbedje en de hele rataplan.... Dubbel hoor! Maargoed, mijn kind gaat dus uit zichzelf ONDER het matras!
Whahahahahahaha, ik lig hier helemaal dubbel. Ik zie je verbaasde gezicht al helemaal voor je. Whahahahhahahaha, *hik hik *
Wat lag er onder dan dat ie onder zijn matras wilde? Hier een onrustige avond gehad gisteren. Naomi was veel wakker. Om 12 uur is ze eindelijk in slaap gevallen en heeft ze geslapen tot 7 uur. Papa is nu naar de camping om de caravan alvast winterklaar te maken zodat we dat niet meer hoeven te doen straks. Morgen komt ie weer thuis. Dus meisje en ik zijn vanavond met zijn 2tjes. Meisje is weer naar de kapper geweest, heeft een paar nieuwe schoenen erbij en 2 broeken. Om 13 uur in bed gelegt en ze slaapt nog steeds. Len, heeft mijn gestraal al een beetje geholpen? Hoe is het met Tim prinses?
Ow das wel lekker Lyd, dat hij alweer naar huis komt! Ergens balen dat Naomi vanmiddag zo goed heeft geslapen..moet ze eigenlijk 's nachts doen he Ja, hoe is het met Timmetje? Deantje een beetje goed gemutst met zijn gegipste armpje? Femke, Wat ben je stil!! Nou, er lag eigenlijk niks onder Ruben zijn bed. Er wel achter, maar er ligt eigenlijk altijd wel wat achter. Zijn peuterbed staat nu op, de commode is eraf, speelkleed ligt er, zijn speelgoedkist staat er..... Hmmm, vanavond slaapt hij dus in een echt bed! Hij vindt het allemaal geweldig, overdag, dus ben heeeeeel benieuwd of hij goed zal slapen. Hij heeft er ook zo'n geweldig blad boven hangen (Ikea) en we hebben een bedsteuntje geplaatst Lydia, Ik dacht vanmiddag ineens, misschien Naomi ook in een groot bedje doen? Soms hoor je de meest bizarre veranderingen als kinderen in een ander bedje gaan slapen of als je het bedje anders zou plaatsen. We hebben nu zelfs al gegeten (knorries!). Ruben speelt nog lekker buiten, wij zitten eindelijk even met de voetjes omhoog. Ik had voor ons neefje dat maandag 1 jaar wordt een boek besteld met zijn eigen naam erin (Nijntje). Dat is echt ontzettend leuk geworden! Nou alleen nog wachten op ons vakantiealbum. Mijn telefoon en nabestelde accessoires zijn wel binnen! Fijne avond!
Oke...het viel mee en het viel tegen Ruben zag het echt naar bed gaan helemaal niet zitten...janken, gillen, krijsen: UIIITTTTTT! Even gelaten (kon het toch niet over mijn hartje verkrijgen). Naar hem toe gegaan en hem eerst maar eens laten doen wat hij blijkbaar nog allemaal wilde: Alle knuffels in bed...inclusief speelgoed. Bij knuffels oke gezegd, speelgoed geweigerd. Hier hadden we een compromis! Nog steeds vond hij IN bed en daar blijven geen strak plan. Plan B: Slaapzakje er toch maar bij aan. Met slaapzak in bed gelegd, kusje gegeven, muziekdoosje aan (net als anders) en weggegaan. Even wat gesnik maar nu is het muisstil! De babyfoon staat op extra gevoelig dus ik denk ook echt dat hij nu al slaapt Owww...wat zou ik nou graag een camera'tje hebben zeg (buren hebben 1 maar dat vonden we dan weer overdreven hahahaha). Voor wij op bed gaan gluur ik nog wel eventjes.... Foto's staan op mijn Hyves