De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    #17781 lydia31, 13 sep 2009
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
    Zijn wel leuke namen idd.
    hier hoor je dat helemaal niet veel.
    hier hoor je echt de top 10 namen.

Nog even gecheckt maar onze namen zitten niet in de top 10.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Criterium is sowieso dat je het niet te vaak moet horen.
    Thiemen betekent trouwens man van het volk.

Hier beginnen de zuurbranden weer op te spelen. lekker op tijd deze keer. Alhoewel het bij Marin ook al vrij vroeg kwam.
    En linkerhak is beurs. Ze zeggen dat je er niets aan kan doen. Ben nog niet bij de ha geweest. Misschien nog een idee. zonder schoenen is het haast niet mogelijk om normaal te lopen en voet "af te rollen".

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Zuurbarnden hier ook aanwezig.
    vooral savonds rond de koffie.
    ach was tijdens de zwangerschap van Naomi ook een grootverbruiker van de rennie dus kom maar op.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    lekker he. krijg je ook weer zo'n droog strotje van hahahaha

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Vind dat welmeevallen hoor een droog strotje.
    probeer wel niet meteen erna te drinken want dan spoel je het volgens mij weer weg.

Lau,
    jij had het over Naomi in een ander bedje maar daar begin ik nog niet aan.
    Ze kan nog prima in dit bedje, tegn de tijd dat de kleinste in het ledikantje gaat dan krijgt Naomi een peuterbedje.
    We hebben nauurlijk al wel even gekeken en Naomi haar voorkeur gaat uit naar een knalrose bedje.
    Was ook niet anders te verwachten hahaha

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Vanmiddag huis geshowd aan schoonzusjes. Daarna geheel spontaan lekker met z'n 3en uit eten geweest.
    Daar had ik opeens zo'n zin in. Nu kon het nog en het zal de laatste keer zijn denk ik met z'n 3en. En na de bevalling zal er ook niet zo snel van komen dus hebben gelijk onze trouwdag maar 'gevierd'.

Hier ook de rennies bij de hand hoor.
    Zeker de nachten zijn anders soms zwaar. En heel veel dingen eet ik niet omdat ik weet dat het dan erger wordt.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Leuke foto Len!. Fijn dat je nog even uit eten kon. Echt op de valreep.

Hier zijn we helemaal afgedraaid. Tim lag net een half uur moeilijk te doen (lees krijsen). Ik kon niet goed inschatten of hij gewoon te moe was, of dat het toch oorpijn is. We hebben hem dus maar even gelaten. Nu is het net een minuutje stil, dus ik hoop.....
    Flip en ik zijn al de hele dag chaggie naar elkaar. Het is maar goed dat de werkweek weer bijna begint. Ik laat het hier even bij. Ik wil boven nog even snel wat opruimen en dan met mijn benen op de bank.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    En daar gaat hij weer..... *zucht*

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Heb je het hoofdeinde nu ook omhoog gezet?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

#17790 Elmo, 13 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2009
    Fenna is erg leuk Femke! Heb een collega gehad die zo heet. Hier hoor je de naam wel vaker.
    Ik heb nog niet gekeken of onze naam in het lijstje staat...Ruben is ook best populair maarja, als je het eenmaal leuk vindt...
    De meisjesnaam staat er trouwens zeker weten niet in (ken ook echt niemand die zo heet) maar de jongensnaam zit er dik in :D
    Ik zal zo eens gluren.
    Met al die jongens om mij heen nu denk ik, dit zal haast ook een jongen moeten zijn maar statistisch misschien ook juist niet?
    Spannend weer zeg!

Lenneke,
    Gelukkig heb je nog van deze leuke dingen te doen nu! 41 wk alweer...daar reken je toch stiekem niet op als je aan het aftellen bent. Hoop nog steeds dat het gauw voorbij is met de dikke buik! Leuke foto van jou en je zus!

Lydia,
    Nee, ik bedoelde qua bedje ook meer om eens te zien of ze dan misschien wat beter slaapt. Soms hoor je dat kinderen ander, beter, slaapgedrag krijgen als ze eenmaal in een "echt" bedje mogen slapen.

Prinses,
    Sterkte met die arme Tim. Mag je hem nog molletjes geven naast de AB? Anders voor de nacht sowieso ff een zetpilletje erin?

EDIT: Volgens de site van SVB staan onze namen niet in de top 10

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Omdat het nog een week duurt voor ik weer naar de vk ga en ik toch bijna elke avond een drukkend, benauwd gevoel krijg als ik op de bank zit, heb ik de vk's hier om raad gevraagd.

Later dacht ik, herkent iemand van jullie dit rare drukkende gevoel ook?

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Pff, wat heftig. Naast een stukje toneel, denk ik toch ook dat hij last van zijn oor had. We hebben hem een zetpil gegeven, even wat drinken en nog even sesamstraat gekeken. Nu slaapt hij eindelijk. Ik ben helemaal op. Morgen op schoolreis, eigenlijk 's avonds nog een verjaardag. Dinsdag werken en 's avonds ouderavond. Kan er nu wel een beetje tegenop zien. Die verjaardag sla ik maar over.

Dat benauwde gevoel, denk ik te herkennen van de zwangerschap van Tim. Komt het niet omdat je buik vrij hoog zit.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dat idee had ik ook wel een beetje..maar het is zooo irritant en ik moet nog 15 weken!

Rustig aan hoor! Als je een paar slopende dagen hebt gehad met een ziek kind, neemt niemand het je kwalijk dat je even gas terug neemt toch?
    Hier morgen ook vanuit het werk naar neefje die 1 jaar wordt, we eten gelukkig daar (heb mezelf min of meer uitgenodigd :)) maar dat scheelt wel een gesjees.
    Man haalt Ruben op dus ik kan vanuit mijn werk meteen door!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, veel plezier bij het schoolreisje!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Thx!

Een geruststellende gedachte Elmo, is dat de baby nog gaat indalen, dus misschien dat het benauwde gevoel dan wat afneemt. Maar vervelend is het wel.

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Laura, dat benauwde gevoel herken ik heeeeel sterk!
    Bij Nicky helemaal geen last van gehad en nu heel erg!
    Op sommige dagen is het zo sterk dat het echt mijn activiteiten beperkt. Anders zitten, liggen, kindje beetje opzij duwen enz... soms lijkt niets te helpen.
    Andere dagen heb ik nergens last van en voel ik me topfit en perfect.
    Het is echt net hoe het ligt van binnen.

Bij Nicky had ik dat alleen op het einde van de zw.sch als ik dan op mijn rug ging liggen in bed. Herken je dat? Dat je het dan benauwder krijgt omdat het kindje op je aorta ligt. Het is dat gevoel zeg maar, maar dan dus ook in zit/lig/sta houding. Volgens de VK kan het geen kwaad en is het vervelend maar doe je er weinig aan....

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Succes komende dagen Prinses. Balen he dat je dan ook nog tegen elkaar gaat mopperen als je al moe bent en een ziek kind hebt. Het word er dan meestal niet gezelliger op...

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee, niet echt nee. Hahahaha, zacht uitgedrukt.:D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tnx Lenneke, volgens mij is het inderdaad wat jij omschrijft. Ik vind het zo irritant, ben gewoon bang dat ik ga hyperventileren (nog nooit gedaan overigens maar heb gewoon het idee dat het er niet veel vanaf zit).

Ow bah...nou komt er echt zo'n uienlucht voorbij (manlief komt via de keuken de kamer binnen...jak!).

Nouja, misschien dat dit kindje wel weet wat indalen is...hoop het maar! Ruben is namelijk nooit fatsoenlijk ingedaald.
    Ow...moet ie ook eerst omkeren ;)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Femke, we hebben het fotoboek inderdaad bij Kruidvat besteld! Ben zooo benieuwd! Denk dat het er deze week wel zo'n beetje moet zijn.

Deel Deze Pagina