Dat is fijn voor Dean Natas! Gaat echt supersnel bij die kleine kindjes. Lyd, hoe voel jij je? En Naomi? Voor vk nieuws zie hyves...
Met mij gaat het vandaag minder. mijn rug gaat steeds meer pijn doen. vandaag echt aan het waggelen. mijn buik groeit ook enorm. Met Naomi gaat het weer iets beter. Verkoudheid lijkt minder te worden. alleen het warm eten is een probleem, een paar hapjes en dan hoeft ze niet meer. Hopelijk is dat van korte duur. zoef naar hyves
Mooi zo Natas. Fijn dat het zo goed gaat met Dean. Lydia, rustig aan. Len, ik ga zo naar hyves. Hier, eindelijk vrij..... Ouderavond gehad, ben kapot, maar ga nu met de beentjes op de bank. Tim gaat weer wat beter.
Ow Natas, was een supergoed nieuws over Dean zijn armpje zeg! Echt super, nog 2 wk doorbijten en dan mag het er alweer af!! Len, Gelezen Lyd, Shit zeg, het zit je ook niet mee. Beeb kan zo inderdaad wel heel goed groeien...mama hoeft niet de hele dag voor een zwerm bejaarde mensjes te zorgen! Hier ook ff een beetje minnetjes. Afgelopen nacht veel wakker geweest, o.a. buikpijn (onderin, ik vermoed banden)...maar echt heel gemeen zeer. De hele dag heeft dat eigenlijk aangehouden, erg vermoeiend en vervelend. Verder veel last van mijn maag gehad vandaag (zelfs een Rennie genomen...ja, das voor mij echt al heel wat) maar hielp niet echt. Werd er gewoon misselijk van :S Maargoed, lig nu in bed, toppie nog ff kort aan en dan een 2e poging doen. Hopenlijk vanacht lekker slapen! Ruben vindt zijn kamer en bed geweldig volgens mij. Het gaat super goed. Ben benieuwd hoe het de aankomende 2 dagen overdag gaat (als het licht is is spelen wel erg verleidelijk natuurlijk). Hij ligt er nu voor de 2e nacht zonder slaapzak in! Nou...ik surf nog ff en ga dan lekker slapen.
Welterusten Elmo! Fijn dat het met Ruben zo goed gaat. Onvoorstelbaar eigenlijk. Jij rustig aan doen.
Vanmorgen was het even huillen (denk dat hij papa had gehoord) maar na troosten en gewoon weer weglopen is hij tot ongeveer 8 uur in bed gebleven. Op een gegeven moment hoorde ik blokjes duplo Toen ik op zijn kamer kwam zat hij in bed...dus hij schiet gauw in bed als ie ons hoort....schurk. Nou, ik ben zeer tevreden hoor, al gaat hij om 7.00 uu spelen.
Als de kapper plek heeft gaan denk ik Ruben zijn lange lokken er eens af... Die krullen zijn zo uber lief....maar het is ook wel leuk als hij eens lekker met een stoer gelkoppie over straat kan toch? Nou...om 9.00 uur maar eens bellen.
Hier ook weer present. Maandag is treesreanimatieteam met vlag en wimpel geslaagd. Ikke heel erg blij! Was wel een heel erg suf mankement. er zat een stukje plastic vast in het apparaat zelf. Had ik zelf noooit kunnen vinden aangezien er eerst wat losgeschroefd moest worden. heb wel goed opgelet waar dat was zodat ik de volgende ker zelf aan de sleutel kan. Gisteren tot elf uur vergadering gehad. Nuttig, maar nu wel wat wrak. Vriendlief is met 1 shirt, 2 stel sokken en 1 onderbroek vanmorgen vertrokken om op oefening te gaan. 'Vrijdag komt hij terug. Heb 'm gezegd dat ik meisje dab wel ophaal en hij héééééééééél lang moet gaan douchen! hahahahaha wat zal die auto stinken zeg. vanavond komen schoonmoeder en schoonzusje weer oppassen want ik ga echt wel naar bollebuikenexcercitie. Mèn wat beulen ze ons daar af. kom echt nog eens met een sixpack dat water uit (zal voor het eerst zijn hihi) maar dat laatste kwartiertje ontspannen is zóó lekker. Tja, je zou het niet zeggen, we hebben hier in dit huis veel leefruimte maar opbergruimte is een crime. de zolder is ook een slaapkamer he. Daar staat de pc nu ook dus we kunnen daar alleen wat kwijt achter de kasten die we tegen de schuine wanden hebben gezet. Een rommelzolder is een wens, maar niet haalbaar dus. We hebben dan ook bij beide ouders spulletjes staan zoals de kinderwagenbak enzo. Ach, zodra uk groter wordt kan er steeds meer het huis uitgeruimd worden. Alhoewel die kleintjes ook weer veel spullen om zich heen verzamelen. Hier is de LP bus ook populair hoor. Om op te rijden! Toettoet, ik kom d'r aan, daar zijn we weer! En dat met de knietjes zowat tegen haar oren aan. Wat is dat spul sterk zeg!
Ik ben zaterdag met Naomi naar de kapper geweest. is ook weer wat korter nu, maar staat wel erg ondeigend. Dus Ruben kruipt zijn bed weer in haha. ach beter zo dan dat ie loopt te slopen toch? Zo naar de fysio, weer even extra pijnlijden. Word ook wakker met pijn in mijn rug, niets aan.
Hier word dipsy er in rond gereden en wel over de tafel. Po en lala worden vervolgens vrolijk van tafel gereden en dan word er geroepen oh pas op. Heerlijk zo hun eigen leventje. Ben net als gisteren vandaag kindloos. naomi is gewoon naar de gastouder zodat ik wat meer mijn rust kan pakken. is wel lekker maar ik mis de kleine muis toch wel. Gisteren kwam ze samen met manlief thuis en dan stroomt er zo'n warm gevoel door me heen. gewoon heerlijk.
dat korte haar is wel handig straks met de mutsen Lau. Wat een boef is het toch he. marin zal die streekjes straks ook wel vertonen. heb gisteren bericht ekregen dat haar bed de eerste week oktober aankomt. Goede timing want dan zal het sauzen ook wel gedaan zijn. Meiske had trouwens heel apart afgelopen mandag ineens heel heftige luieruitslag. alsof ze met haar kont in de brandnetels had gehangen! begon helemaal op te zetten en de plekken vulden zich met vocht. zo zielig. Ik verschoon haar nu dus echt supervaak en ook nog een keer voordat ik ga slapen 's avonds. Trouwens net met len gesmst. BIB
Vind het zo spannend voor Len!! Femke, heerlijk he, zo'n beroep van je man! *ow...staat eentje op de hond in te slaan*
Ja idd spannend voor len. Moest even terug lezen wat Lau bedoelde met het beroep van vriendlief fem, maar idd eerst een uur onder de docuhe of zo. Arme hond, die grote zeker? Die ander zal te snel zijn gok ik? Volgens mij niet gemeld hier maar wij hebben 1 poes minder. De oudste, de bankhanger is er nier meer. Na de vakantie is ze nog 2 of 3 keer thuis geweest en daarna nooit meer gezien. Zo heb je er nog 4 aan het begin van het jaar en zo na de vakantie nog maar 2. Nou is de jongste ineens heeeeel erg aanhalig geworden. Komt zelfs bij je op schoot. Ik ga naar de fysio, tot straks
Het was wel die kleine hoor...die schijtbak duikt in elkaar als Ruben langsloopt dus dan is ze een mooi projectiel.
Jeetje Lyd, twee poezen minder, geen honden meer... Oh en nog een Hoera'tje voor het Treesreanimeerteam!!
tot straks lyd, ik hoop dat de fysio wel wat lief is voor je. Knudde dat jullie zo plotseling jullie beestjes moeten missen zeg. Lijkt me niets om niet te weten waar die nu is. Was net een liedje in Koekeloere over de ramadan. Wordt hier nu de hele tijd nagezongen. hahahaha Ja, een levende trees is toch wel heel goed nieuws geweest afgelopen maandag. Zag het geld al weer zowat de deur uitvliegen!