Oww Femke (sorry, ben echt als een vergiet, niet normaal). Die hele vieze luiers hebben we hier ook! Al 2 dagen minimaal 5 stuks (KDV is er erg blij mee). Vanmorgen nog niks...dus wie weet was dat het. Ik denk in ons geval dat Ruben zijn laatste kiezen krijgt (was echt ook van die velletjes-ikgaernietvanaf-poep). Maarja, Marin heeft complete gebitje al toch?
Ja, Marin is in het bekkie al compleet. Denk dat het aan heteten heeft gelegen. We hadden vrijdag chili, maar niet eens echt pittig ofzo. Maar even in de gaten houden als we dat weer gaan eten. Ze heeft nu nog de rode puntjes op haar billen, maar de vochtblazen zijn weg. Ze is dan zo stoer, ze vraagt of het zeer gaat doen. Ik antwoord dan dat dat best zou kunnen maar dat ik heel voorzichtig zal doen met verschonen. Zij: memmie wel heeel zichtig he. Nu klaar? En ze huilt wel, maar verbijt het ergste. Bikkel. Vanmiddag naar mijn minst favoriete vlos. Ben benieuwd. Zal ook meteen dat zere litteken aankaarten. beetje lastig aangezien dat zowat de hele binnenkant betreft. Marin heeft er toch echt een puinhoop van gemaakt bij mij.
Dit was trouwens geen velletjes poep. dat is idd de typische tandenpoep. Dit was maar plakkaatjespoep met hele veel water ertussendoor.
Ja, wij hadden erbij ook wel pittiger gegeten..dus dat helpt idd vaak niet mee. HIer ook eentje die dan roept: klaar!! Kortom...hou op mama, doet zeer!
Hier tanden gecombineerd met iets (erg dun, veel en bleegh) maar dat van Marin klinkt inderdaad als eten!
oh...... krullenloos. ist weer een heel ander koppie he. Marin heeft net weer op eigen initiatief gepoept op de wc. Vinden de zere billen ook wel fijn en mem is trots.
Ja, krulloos...ik moet ontzettend wennen! Maar het staat wel stoer! Wat knap van Marin zeg! Echt wel!!
Ruben ruim half uur geleden op bed gelegd (had daarvoor een powernap in de auto gedaan en was uitgeslapen volgens hemzelf) maar het is echt muisstil boven. Hij ligt gewoon in rompertje in bed....whaaaa!
Tussenstand Walvisbaby's: 7-6 Marin 30-07-2007 dochter van Femke J Nicky (Nicky Helena Adriana) 23-09-2007 dochter van Lenneke Charlotte 09-10-2007 dochter van Imani Tiago 15-10-2007 zoon van ElviraR Ruben 04-11-2007 zoon van Elmo Arthur 05-11-2007 zoon van Aldonza Naomi (Naomi Iris) 06-11-2007 dochter van Lydia31 Leander (Leander Emiel) 22-11-2007 zoon van Lieke Indy (Indyra Joelle Skye) 05-12-2007 dochter van Nollie Tim 31-01-2008 zoon van prinses Dean 14-03-2008 zoon van Natasja Josephine 13-03-2009 dochter van Imani Noud 16-09-2009 Zoon van Lenneke