De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Natas, hier ook een rommelige week (wat mijn lijf betreft). 's Nachts inderdaad buikpijn (overdag sukkelt dat ook door, met soms felle steken). Veel brandend maagzuur (wordt daar bij tijden gewoon misselijk van).
    Ik dacht aan bandenpijn (groeipijn) maar heb er ook vreselijk veel dorst bij...
    Maandag heb ik weer een APK'tje maar als ik dit weekend toch nog meer ga twijfelen bel ik gewoon even hoor!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vind het doodeng af en toe. Jij?

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ben echt snipverkouden. De hele dag niezen en het water loopt mijn neus uit.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, die nacht in bed heb ik me echt onwijs zorgen gemaakt Natas! Heb gewoon mijn bed wat omhoog gezet om een beetje te kunnen liggen. Nu gaat het wel weer (heb de hele dag een steunband gedragen) en wacht het braaf af tot maandag. Tenzij het weer opspeelt natuurlijk. Ik gooi het toch echt op groeipijn bij mij....maar wat kan dat zeer doen zeg!

Oh, meteen nog een vraag aan jou Natas:
    Vanaf wanneer lag Deantje in een stuit? Deze dus al zeker vanaf zo'n 16 wk (tot zeker weten nu) en door deze ligging lijkt het wel of je al het indalen zeg maar voelt terwijl dat natuurlijk niet kan. Maar als ik loopt, dan kan ie ineens zo heel gemeen een pootje uitsteken (zo voelt dat). Herken je dat?

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Balen dat jullie daar last van hebben. Er is vast niets aan de hand, maar het maakt vast onzeker. Als je het niet vertrouwd dan inderdaad overleg plegen hoor. Beter een keer te veel.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Denk ook groeipijnen. maar tis zo rot, maak niet uit hoe ik ga liggen, hoppa gelijk harde buik.. bah.

Dean lag al vrij snel in een stuit en is niet meer gedraaid. Indalen kan in principe dan alleen als zijn bips naar beneden ligt. Dat had Dean, dus zo gevouwen. Ik had dus Dean zijn pootjes ook in mijn zij en andere zij zijn hoofd.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik heb ook ontzettend veel harde buiken. Soms zo kneiterhard dat ik amper lucht krijg (handig he, zo'n hoge buik...grrr). Ja, ik bedoel ook niet dat deze nu aan het indalen is (lijkt me ook nog wat vroeg) maar het voelt zo. Dus ik dacht: dat zullen de voetjes wel zijn waar hij / zij zich mee afzet?
    Jammer dat je er niet af en toe even in kan kijken he...ben erg benieuwd soms wat ie uitspookt.

Hebben jullie trouwens een draagdoek overwogen? Heb me er een beetje in verdiept en loop er aardig warm voor ondertussen! Als ik DE draagdoek voor mij heb gevonden ga ik 1 bestellen. Lijkt me zo knus (als het kindje het ook leuk vindt natuurlijk).

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

Even babynieuws, het gaat helemaal super hier!
    We zijn beretrots op onze knul en Nicky vind het ook super.
    Hij is alleen gisteren wat afgevallen en was vandaag alweer wat aangekomen. Bv gaat super en hij slaapt ook al aardig.
    Met mams gaat het ook zachtjesaan de goede kant op. In elk geval veeel beter als na de bevalling van Nicky. Wat een verschil zeg.
    Verder merken we ook dat we al ervaring hebben, want het voelt allemaal veel relaxter.

Dikke kus van trotse mamma Lenneke....:)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Helemaal super en fantastisch Lenneke! Ik krijg het er gewoon helemaal warm van!
    IK WIL OOOOOK hahahah
    Geniet, geniet, geniet..maar dat lukt vast wel.
    Voor je zus ook extra bijzonder zeker, deze keer zelf ook een baby in haar buik.
    Heel fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik had al even op hyves gereageerd Lenneke. Maar fijn dat het allemaal zo goed gaat. Lekker van deze bijzondere tijd genieten, waarin het even helemaal draait om je eigen gezin en geluk. Heerlijk!

Elmo, ik zag vanmiddag iemand met een draagdoek lopen. Ik heb met verwondering zitten kijken hoe de baby lag te slapen. Beide beentje helemaal wijd, leek niet echt comfortabel, maar hij-zij lag er zo ontspannen bij, dat dit misschien verkeerd ingeschat was.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is volgens mij de goede houding Prinses! Ziet soms wat gek uit maar de kids liggen er heerlijk in.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat heerlijk Len, klinkt helemaal happy!

Lau, indalen kan wel hoor nu, of in ieder geval heel laag liggen.
    vannacht goed geslapen.

Ik had voor Dean een draagdoek, maar vond het moeilijk dragen.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat had ik nou ook van het babynieuws van len. Zó'n gevoel van ikke ook! en NU! En wat moet ik dan nog lang!
    Maar we blijven rustig tot eind december wachten hoor. Geen rare fratsen vooraf.
    Hoest met de harde buikjes natas en lau?
    Dat jullie al zo duidelijk kunnen voelen hoe uk ligt. Ongelooflijk. Ik zie alleen aan welke kant hij hangt omdat ik daar dan meer buik heb. Verder trouwens gisteren wel het gevoel alsof hij daar beneden de deur in probeerde te trappen. hooligan.

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Inderdaad Fem, geen rare fratsen tot december.

Ik weet niet goed hoe hij ligt, maar ik denk overdwars.
    Buikje was vannacht lief.. maar zodra ik wakker was..begon het weer.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dan moet je je dus vandaag maar even goed gedeisd houden!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja heb net even een uurtje gelegen en ga zo in bad.
    Heb alleen even boodschappen gedaan met rick.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier geen zere buik meer gelukkig!
    Vandaag de kledingbeurs weer afgestruind, daarna nog even met Ruben gefietst en nog gewandeld met het hele gezinnetje dus denk dat bij mij de rare dingen over zijn nu (ja, of vanavond / vanacht begint het gelazer weer..maar dan is het eigen schuld..).

Zeer goed geslaagd op de beurs! Paar erg leuke truitjes (sweaters), super stoere broek, winterjasje van Mexx en een skipak om te voldoen aan meneer zijn eerste levensbehoefte: BUITEN!
    Over twee wk is de 2e dag (is altijd in tweeen) dus dan gaan mijn collega en ik nog even struinen ;)

Manlief is heerlijk ordinair friet halen! Zoonlief ligt lekker te tukken in zijn bedje.

Natas:
    Rustig aan jij!!
    Bij Ruben heb ik ook eens aanhoudende harde buiken gehad, vk is hier toen geweest, en ik moest me echt ff koest houden hoor! Het hielp ook nog!

Maandag heb ik weer een apk'tje, dan gaan we het gedoe en de overgang naar gyn bespreken.....krijg er al buikpijn van.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahah...dat dacht je mams!
    Hoor dus mooi gestommel, ik naar boven...zie ik als ik de deur opendoe een klein dreumeskind een noodsprong op bed maken :D
    Hij bleef stil liggen, kijken of ik het nog gezien had, en voelde zich super betrapt toen ik zei dat mama alles hoort en hij in bed moet blijven. Zo'n ondeugend bekkie toen zeg!!
    Heb hem weer rechtgelegd en hoop nu maar dat ie braaf blijft liggen...eenmaal donderjagen..

Volgens mij komen de frietjes eraan!

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, die Ruben. Echt ondeugend. Maak je borst maar nat voor later....Hihi! Lekker geneusd en geshopt vandaag dus. Altijd leuk.
    Ik heb lekker online geshopt bij h en m. En live heb ik ook nog twee leuke spijkerbroeken gescoord. De herfst en winter mag van mij wel komen. We hebben ook nog even naar schoenen gekeken. Leuke gezien bij de schoenenreus voor 25 euro. Ik twijfel nog even omdat ik goede schoenen belangrijk vind, en ik niet weet of dit zo'n goede kwaliteit is. Aan de andere kant, kan je dan ook nog eens weer wat kopen. Schoenen vind ik echt lastig.

Natas, vanavond lekker op de bank. Thee erbij, filmpje op en op tijd gaan slapen. Dat is het weekendrecept.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, ja Elmo eet smakelijk! Jammie!

Deel Deze Pagina