Fijn lau dat het rustig is gebleven, hahahah ga je wel gelijk in volle vaart een drukke dag doen! Morgen wel wat rustiger dan he? Prinses, voel jij je al wat beter? Dean is nog op, die had lang geslapen vandaag, dus die gaan we zo eens afspoelen en in bedje doen. Hij stond net te snoepen van een engelsdropje hahaah het was net een hondje die kwam bedelen.
Schattig he, dat gebedel! Ruben kan ook heel onschuldig kijken en dan wijzen en zeggen...mmmmm....die?! Als je hem dan 1 geeft zegt ie: mmmm...lekker! hahahaha Als hij bij mijn ouders komt dan weet hij percies voor welke deur hij moet gaan staan, schurk! Hij is nu in bed gebleven, de boze ogen hebben blijkbaar geholpen. Leuk geshopt Prinses! Ja, ik let altijd op of schoentjes een beetje flexibel maar stevig zijn. We kopen ze net waar we ze treffen eigenlijk. Ik wil voor de winter eigenlijk wel 1 heel goed paar schoenen (denk dat ik weer ff langs de Nimco ga daarvoor). Je betaalt dan wel wat...maargoed, het beviel vorige keer wel heel goed. Moet zeggen dat de Dr. Visser schoenen ook heel goed bevallen hoor!
Wij hadden tijdens het shoppen een dunne luier, vieze romper e.d.. Brrr, achterin de auto verschoond. Toen we thuis kwamen zat er een natte plek in de autostoel. Had meneer weer een dunne luier. IK ben dus stevig aan de poets gegaan in de auto. Flip heeft Tim maar direct in bad gezet. Bah. O, engels drop. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Daar kan ik ook voor bedelen hoor. Met mij gaat het goed. Vreselijk verkouden, maar het loopt in ieder geval mijn neus niet meer uit.
Marin heeft september vorig jaar haar eerste schoenen maatje 21 gekregen. Die heeft ze tot eind januari kunnen dragen. waren Gattino's. Schoentjes speciefiek voor de dreumes. (www.gattino.nl) Daarna is ze van januari tot nu doorgezoeft naar maat 25. Brakkies zijn ook schoentjes speciefiek voor de kleine pootjes. Wat Lau zegt, stevig maar met flexibele zool. ik trek voor die kleine pootjes best veel geld uit als het nodig is. Ook wij willen goed schoeisel aan de voeten toch? Over het algemeen is de nieuwprijs van marin haar schoenen tussen de 60 en 70 euro maar heb ik elke keer mazzel met de uitverkoop en betaal ik dus een euro of 30. Maar duur wil niet automatisch betekenen dat het ook goed is. Ben er van overtuigd dat je ook hele goede goedkope schoenen hebt. laat je anders eens lekker adviseren bij bijvoorbeeld ziengs en ga dan een stuk wijzer en met de juiste schoenmaat naar een andere winkel. Doen wij ook wel hihihi
Dean heeft nu 21 en heeft 1 paar converse one stars (niet die stoffen gympen maar degelijke leren half laarsjes) van oma gekregen en van ons een paar leren laarzen van de dolcis voor als het kouder wordt. die waren 50 euro.. pfff maar goed.. goede stevige schoenen voor de winter. owja Dean was naar het cb geweest. 80,5 cm en 9470 gram. (met gipsje, maar daar wilde ze niks voor aftrekken)
Natas, misschien gekke vraag maar kan je op Hyves niet een foto'tje zetten van Dean in actie met zijn gipsje? Ben zo benieuwd hoe het die kleine wijsneus staat Hier eigenlijk per seizoen met 1 maat kunnen doen. De winterschoentjes vorig jaar (prijzige van de Nimco, speciaal voor dreumesjes inderdaad...kan toch ook bijna niet anders in die maat?). En deze zomer met 2 paar sandaaltjes gedaan eigenlijk. Nu dus weer twee paar winterschoenen. We zijn begonnen met mt 19 en zitten nu op 22. Denk dat ik voor Ruben voor deze zomer nog 1 paar hele goede ga halen bij een "speciaalzaak" zodat hij 1 paar hele goede heeft en die andere een beetje mag afraggen (KDV - tuin). Ruben beetje jengelig deze ochtend, weigert ook ineens kortsjes brood :S Prinses, Hier vanaf maandag al hele dunne luiers! Liep hem gisteren bij oma ook de romper uit. Volgens mij heerst dit.
bleh dunne luiers.. hahaha ja zal zo eens een foto maken met zijn gipsje. Opa het al een hele sessie geschoten, maar nog niks gemaild. Hij slaapt nog dus zal straks worden. Hij doet er echt alles mee hoor, rollen op de grond, nepvallen (speelt hij met zijn neef) klimmen op de glijbaan. Ik heb er meer last van dan Dean hahaahahah
Gelukkig maar Natas, nou ja, niet voor jou natuurlijk..maar voor Dean. Andere vraag: die doek heb je zeker al verkocht? (draagdoek).
Nee die heb ik nog, was kadootje van mijn zusje. Tis een doek, maar wel 1tje die al gevormd is. Dus waar je de baby in moet leggen. Ik zal eerst vragen of mijn zusje hem wil voor haar kindje.
Oh Natas, dan gaat het sowieso over. Ik wil me gaan wagen aan een doek doe je moet knopen, geweven waarschijnlijk. Ruben ligt al een flinke tijd te tukken....vandaar dat ie zo knorrig was, hij was gewoon nog niet goed uitgeslapen
Lau, even reactie op je draagdoek vraag. Ik had bij Nicky zo'n knoopdoek. Zo'n hele lange sjaal zeg maar die je op diverse manieren kan dragen. Dat was leuk toen ze klein was maar ze werd al snel te zwaar. Dan bleef je die lap aantrekken anders hing ze ergens bij mn knieën. En zo'n voorgevormde babybjorn vond Nicky maar niks, dus dat was ook snel over. Voor Noud heb ik nu een draagdoek van Minimonkey. Die kan je ook nog gebruiken voor een dreumes. Ik ben benieuwd hoe we die gaan ervaren. draagdoek baby draagzak minimonkey inbakerdoeken baby slaapzakje - minimonkey
Lenneke, als je een geweven draagdoek neemt dan heb je dit probleem van het uitrekken niet (ervaring van alle draagdoekmama's die ik tot nu toe heb gesproken). Dus ik denk dat jij een rekbare hebt gehad voor Nicky.
Ruben die zijn broodkorsten weigert? Dan heeft hij vast iets onder de leden. Ik mag trouwens aannemen dat je schoenen voor de winter kopen bedoelde? Je schreef dat je voor deze zomer nog een paar ging kopen. Of bedoel je zomercollectie? Ik had zo'n draagzak voor marin. Die je met een gesp vastmaakte en over één schouder en onder de andere arm door gebruikte. was zo'n banaan waar ze in lag. Wat een onding. Had al last van mijn rug voordat ze er goed en wel in lag!
Hmm. hij lijkt bij nader inzien wel wat op die minimonkey. Misschien dat mijn lijf gewoon niet geschikt is voor dit soort doeken. Hebben daarna de babybjorn active gekocht. met extra rugsteun. Daar ging marin zelfs met 10 maanden nog in. Toen was ze 80 cm!
Ja, bedoelde uiteraard voor de winter Ja, zo'n draagdoek kan je dus echt zo omknopen dat je zelfs als rugpatient veilig kan dragen. Ik heb het met de BB ook lang volgehouden maar zo'n doek lijkt me toch wel ideaal! Je moet wel het knopen even leren...maar ik heb de tijd, en geduld (hoop ik...haha). Ja, hij wordt wat kieskeurig met brood eten. Hij weigert wel vaker maar meestal eet hij ze dan uiteindelijk wel op, vandaag dus echt niet. Nou heeft hij vanmiddag bijna 3 uur geslapen en wilde hij om half 7 er ook wel graag in..dus hij zit gewoon niet zo lekker in zijn velletje denk ik.
Klein maar fijn is onze Dean hahahaha. Ik heb dus met onze kleine reus in de draagzak door het Barcelonastadion gelopen. Paste nog net en ze vond het super interessant. het handigde mij echter alleen als met haar gezicht naar me toe hing. Anders gaf haar lijfje te veel weerstand aangezien ze toch ook al wel sterk was. en dan ging ik me natuurlijk weer verhouden. Straks als vriendlief er niet is denk ik dat ik die draagzak weer veel ga gebruiken. heb ik uk bij me en toch ook mijn handen vrij voor miepie. Hoest met Rubie vandaag? Gewoon een Bengeldag denk ik?
Net een paar uren aan het stoofperen schoonmaken geweest. er staat nu krap aan 4 kilo te sudderen. heerlijk! Krijg altijd van ouders van een vriendin en deel vervolgens ook weer uit. Tis net Sinterklaas. Yes, de stoofpotjes en stampottentijd komt er ook weer aan.