Pffffff, wat een dag. Afgelopen vrijdag al gedoe met een leerlinge, en nu wederom. Ze stond me gewoon te chanteren (en dan hebben we het over een meisje van 7). Nou, zo zijn we niet getrouwd. Ik was echt pislink. Ben nooit snel boos, maar zij krijgt het voor elkaar. Ik moet maar eens goed nadenken over een gedegen aanpak. Dat kost me nog hoofdbrekens, denk ik. Nou ja, morgen weer een dag.
anders een ferme tik hahahahaah heb eigenlijk nog nooit stoofperen op.. rick moet er altijd van kotsen dus maak het ook nooit.
moet zeggen dat ik echt makke schaapjes heb.. een beetje gegiegel en geklets af en toe maar heb echt leuke klassen!
Ja, Natas...ben benieuwd wat jij momenteel uitstraalt hahahah Al een foto'tje van Deantje zijn armpie? Straks is ie uit het gips! *was het maar al zover he* Femke, Lekker stoofpeertjes! Mijn moeder maakt ze in de winter, zelf eten we ze eigenlijk nooit. Ben er zelf niet echt dol op eigenlijk, mijn broer en zus wel. Bij die grote eten ze het thuis als soort toetje, koud. Prinses, Heerlijk zeg, zo'n 7-jarig kind! Jij kan tegen de tijd dat Tim zo oud is hem met gemak aan Hier ontzettend drukke dag op het werk. Goedgekeurd door de vlos. Kindje is vanacht voelbaar gedraaid...vk checkte en ja hoor, ligt nu met hoofd beneden. Ik juich nog niet.....omdat ie zo hoog ligt kan hij met gemak rondjes draaien...ben ik lekker mee dus Lydia, Morgen de vervolgecho, denk aan jullie! Is best spannend!! Hoe gaat ie verder met je? Imani, Heb je het vingerafdrukverhaal overleefd? Nog iets leuks kunnen doen onderweg?
Hier vandaag eerst warme peertjes gehad. heb zo'n lekker ouderwets recept met kaneelstokken enzo. Beetje kaneel moet kunnen toch? Morgen idd als koud toetje. marin vond ze vreselijk! Morgen een grote bak naar een lieve collega van wie de vrouw ze ook niet wil maken. Hij krijgt standaard een bakje als ik ze maak. En dan ook nog 2 bakken in de vriezer. Er ligt namelijk nog een zak met pasgeplukte peren ind e bijkeuken. Zal dus dit weekend weer aan de schil.
Geboortekaartjesdrama hier! Voor een jongen een ontzettend leuke gevonden maar ze hebben net die niet ook voor een meisje :S Grrrr...
hahahah die fem, peren in overvloed. Lau, ben heel lief hoor tegen de kids.. gewoon omdat ik niet lang hoef hahahahahah Zal zo eens foto maken in zijn slaapkleren want met gewone kleren is alleen zijn hand te zien.
Hier een ellendige nacht gehad. Naomi is van half 11 tot een uur of half 1 wakker geweest. ik lag dus pas om 1 uur in bed. voordat je dan slaapt!!! en om 6 uur was ze alweer wakker. Manlief moest om kwart voor 5 opstaan omdat ie naar Rotterdam moest voor zijn werk. Ben dus nu al helemaal gaar.
Fijn Lyd! Is weer een hele opluchting zeg! was deze nacht wat beter? Hoe was de nacht van Charlotte? Hier moet ik boeten voor gisteren. Gisterochtend moest ik nuchter naar het ziekenhuis voor dat suikeronderzoek. Vriendlief bracht Marin naar de gastouder want ik zag zoveel handelingen op de nuchtere maag echt niet zitten. Ervaring is dat als ik te laat eet toch weer misselijk ga worden dus dat wilde ik ten alle tijde proberen te voorkomen. Priklab gaat om 8 uur open. Ik was er 5 minuten later. Zat alles al bomvol! Uiteindelijk was ik pas tegen negenen aan de beurt. Nou, dan sta je wel ff te tollen op je benen. Snel naar het werk gegaan en daar even rustig ontbeten met een kopje thee en ene broodje. Om half drie moest ik wederom in het ziekenhuis zijn voor de 2e controleprik. Het was mooi weer dus heb de auto laten staan en ben op defiets van een collega gegaan. Dit keer mocht ik meteen doorlopen aangezien het om een suikerprik ging en het tijdstip dan belangrijk is waarop gerpikt wordt. Terug tegenwind. Wel in het zonnetje dus op zich geen ramp. Alleen heb ik sinds zondag langselkaar schuivende schaambotjes ofzo, dus dat begon tijdens het trappen gemeen op te spelen. Toen nog een een vergadering die uitliep tot kwart voor zes. Collegaatje zag me bleker en bleker worden naar gelang de vergadering vorderde. Ik begin altijd meteen te tekenen. Thuis stond gelukkig het eten al op. Had maandags de voorbereidingen al getroffen dus dat was mazzel. Na het eten ontspannend badje genomen. Niet te laat naar bed, maar nu toch kabouters op klompjes in mijn hoofd. Hoop dat die straks wel afnokken en ik een lekker dagje met Marin kan hebben. (gelukkig sliep ze tot kwart over 8 ) Hey Lau en Natas. We zitten onder de 100 dagen!!!!!!
Nacht was gelukkig goed hier. ze heeft niet lopen spoken. wilde soms alleen echt dat ze eens lekker wat langer sliep. maar dat zal er wel niet in zitten denk ik. Ik teken ook snel als ik moe ben of eend rukke dag heb. ik hoop dat de kabouters je snel met rust laten.
Fem, Was je niet zo mans om te vragen of je voor mocht gaan? Dike buik moet toch indruk maken. heb hier al menig excuus gebruikt bij het lab om eerder te mogen. Nacht van Charlotte was zoals de twee voorgaande. Om 11 uur wakker en vervolgens tot de volgende ochtend om het half uur in een enorme huilbui uitbarsten. Nu zijn we al wel zover dat we niet meer bij elke huilbui gaan troosten, vaak is ligt ze dan nog wel een beetje te dommelen (is dus niet echt wakker). Maar ja, zelf slaap je er natuurlijk niet beter op, aangezien mevrouw een aardig volume heeft. Ze ligt nu heerlijk te slapen, hoesten is alweer afgenomen. Ze heeft sinds gisteravond niks gegeten, gelukkig drinkt ze wel. Overigens ook geen verhoging. Oma komt, kan ik effe boodschappen doen. Misschien tot later.