Hopelijk vandaag een beetje beter Fem.. Gister was ik ook een beetje aan mijn tax hoor.. bleh zo labiel als de pest.. kat die op de grond zeikt voor me neus.. rick die tegen Dean aan loopt en op de grond valt.. lange dag op werk, ook nog weg moeten naar de gym terwijl ik eigenlijk om 17:00 al naar bed wilde hahahahah allemaal triviaal maar wat kan een mens zich dan zielig voelen.
wat is het rustig hier de laatse dagen. hier alles rustig, ben wel moe maar volgens mij hoort dat bij de laatste 10 weken. zal volgende week bij de vk mijn hb is laten prikken. je weet maar nooit. hoest met de andere dames??
Gezellige moeders zijn we, labiel en moe. vast erg gezellig voor onze mannen. hahaha. ik houd me maar vast aan het feit dat het straks over is. (althans dat hoop ik dan maar hahahaha)
De uitvinder van de speen krijgt van mij de nobelprijs! Dikke knuffel voor alle vermoeide mamma's en voor de spokende kids, in en uit de buik. (Kan me er bij aansluiten, maar dat zal niemand verbazen 8 dagen na een bevalling....) Heel erg bedankt voor alle lieve kaartjes, sms-jes en hyvesberichtjes voor de geboorte van Noud en verjaardag van Nicky!
Lau, hoort idd wel een beetje bij je he. Hormonen zijn vreemde dingen. Hier dus ook niet wezen zwemmen gisteravond. Vond het wel even goed. Volgende week is er gewoon weer dusssssssssssss Aangezien ik mijn grenzen niet goed genoeg bewaak, voel ik nu telkens maar aan mijn buik wat ik nog kan. Istie wat harder dan doe ik een tandje terug. Gisteravnd wastie heerlijk soepel, dus een goede keus gemaakt.
Ja, das dan weer jouw ding...haha Nouja, het zijn niet zozeer de hormonen hoor, waar ik mee worstel. Het zijn meer zeer gegronde angsten en beslissingen die (voor me) genomen gaan worden.
Snap ik, maar de gevoelens daarom heen worden ook nog eens door je hormonen beïnvloed. Ook al vind ik dat gepingpong met jullie niet echt correct van het ziekenhuis. Wat nou vol.
Lau, Even heel iets anders, de draagdoek. Zag laatst een collega met de lodger shelter. Haar mannetje lag daar heerlijk en zij zag er ook erg relaxed uit. Ze vertelde dat ze hem veel gerbuikt met wandelen etc. Verder, dikke knuffel! Ook voor de andere vermoeide en/ of labiele mamsjes
Ik heb de eerste aangekocht (draagdoek) en het is een Didymos Aare geworden! Ben zoooo benieuwd! Tnx voor de knuf, heerlijk soms! Ik hoop dat iedereen volgende week een beter week heeft!
Die draagdoek, dat is gewoon op z'n afrikaans. leuk! Er schijnen ook avonden te zijn waarbij ze allemaal info geven over draagdoeken en hoe ze te gebruiken + oefening. Mijn kraamverzorgster deed dat, vertelde ze me. Ik ga lekker op de bank hangen en haken. Vandaag afscheidsfeest van een collega. Zijn altijd mooie dagen, maar o zo vermoeiend. Morgen naar de kapper..............
Inderdaad Imani: Elmo'tje gaat het goed aanpakken. Ik weet zeker dat jij hem prachtig vindt (zal tzt eens een foto'tje sturen). Ik heb gelukkig een goede hulplijn gehad bij het uitzoeken van DE geschikte doek hoor! Kapper klinkt goed, moet ook nodig weer. Eerst beter in mijn velletje zitten, klinkt gek maar anders heb ik daar echt geen zin in.
Voor alle moeie mama en in de war mama's een dikke kus en knuff. Dit labieltje gaat lekker naar bedje.