Hey meiden, De meeste zullen mij nog wel kennen van de Vruchtbaarheidsbehandelingen. Ons ICSI-wondertje KANE is er ook eindelijk....geboren op donderdag 13 augustus om 19.08 uur...hij woog 3845 gram en was 55 cm lang....een prachtig mooi mannetje met alles erop en eraan! Als jullie het goed vinden kom ik hier ook meekletsen! En hier even een foto van Kane...hij was hier bijna 5 weken:
Hoe is het nou Natas? nog steeds wat Labiel? Hier was Naomi wederom vroeg wakker, heb de ha is gebelt misschien dat ie een oplossing wist. Dus daarnaar toe maar nee ook hij wist het niet. Voor de zekerheid even haar hb laten prikken. nou wat een bikkel, ze zat vol bewondering te kijken wat de ass. deed. Geen kik en/of traan gelaten. Maar haar hb was 7.3 dus heel erg netjes. beter dan de zwangeren onder ons denk ik haha. Heb haar verwend met een kadootje, ik ben zo trots op haar. Ook even mijn urine weggebracht, toch wel veel plassen, wat harde buiken dus even een extra controle. Zit niet te wachten dat ik nu met nog 10 weken voor de boeg spontaan weeën zou krijgen.
Labiel valt mee vandaag hihi wel erg moe.. ben blij dat het weekend is! Knappe Naomi! goed zeg, bah toch een prikje! Hopelijk heb jij geen blaasontsteking.. bah die harde buiken.. word er doodmoe van.
nee ik hoop het ook niet. kan vanmiddag bellen voor de uitslag. ja die harde buiken idd erg vervelend. Kan me niet herrineren dat ik die bij Naomi ook met 30 weken al had. maar goed het kan wel. Voel ook een druk van onderen, maar hij is dan ook al aan het indalen.
Urine was schoon dus geen blaasontsteking. wat het dan wel is dan ik zoveel moet plassen? zal wel van het indalen komen, weet het anders niet. maar ben idg blij.
Goed nieuws Lyd, voor zowel jou als je meisje! Het kan inderdaad heel goed van de ligging komen hoor! Ik merk ook soms dat ik denk heel nodig te moeten plassen en als je eenmaal zit denk je: ging ik hiervoor in een drafje naar het toilet :S Nog even geen gekke dingen hoor! Nog 6 wk de boel binnen boord houden Welkom Ginny! Wat een heerlijk lekker ding is dat ventje ook zeg! Natas: SMAK!
Ja iid op een drafje naar de wc. zal er wel heel raar uitzien, wij met dikke buik hollend naar het toilet. hahaha die mannen zullen wel denken
Nou, zodra ik hier opsta is er van hollen nog ff geen sprake. Dan is het eerst krikkrakkreupel en na een aantal stappen gaat het lopen steeds iets soepler. Heb net als toen met marin dat ik eerst min of meer door mijn heup zak als ik rechtop ga staan. Niet altijd ff handig, maar het went. ook hier piesdagen en minder piesdagen. Ik zal maandag de uitslagen van dat suikeronderzoek wel binnen krijgen. Krijg ik ook meteen een "vers" hb. hebben ze ook meteen geprikt dinsdag. Vind het trouwens lang duren voordat de uitslag er is. Twee dagen hadden ze bij het lab gezegd. Ginny, welkom meis! iemand Kirby alweer eens gespot?
Zitten alweer op 1800 dames! heb trouwens vandaag voor het eerst weer met steunband gewerkt. Was toch wel prettig moet ik zeggen. Veel minder harde buiken en lekker steun.
Heb een nieuwe banner gemaakt maar zie nu dat het aantal weken wat er op schrift staat niet overeenkomt met het plaatje. Hmmm morgen maar weer is kijken. Kan dus niet slapen en daar baal ik zo van
Draag al tijden af en toe een steunband hoor Femke! Eigenlijk te weinig nog, vergeet het vaak. Goed begin van deze dag dus, steunbandje om straks! Hoop dat je uitslagen goed blijken maandag Femke! Fem en Lyd, gezellige dag morgen! Kirby niet meer gezien / gehoord.
Balen van die banners! Als ik die van B&B wil maken en kies voor 2 verschillende data dan sluit ie al mijn www'tjes die openstaan af :S
Oh das balen Lau, daar had ik vanacht geen last van. Vandaag een wiegje gekocht bij de p. Ben helemaal blij ermee. En voor Naomi ( en ook voor de kleine later) een toilettrainer met een trapje. Geweldig ding vind ik het nu Naomi nog hahaha
Foto's van de draagdoek staan op pjuter, alleen heeft Hyves kuren. Volgen dus later Imani Wij zijn weg...toedelllsss