Steunband is trouwens ook afhankelijk van de broek die ik aan heb. heb twee van die lekker hoge met ritsaan de zijkant. Dan is het niet nodig. Gisteren lekker naar Bolsward geweest. had in de krant gelezen dat er een leuke kinderkleding/positiekleding/interieurzaak zat. Helemaal geslaagd daar! We hadden laatst een eerste jasje voor Broertje gekocht. Alleen waren de bijpassende mutsjes op. Die hadden ze dus hier nog. Yes. ook eindelijk DE eerste outfit gevonden. Niet te neutraal en niet te druk. Gewoon helemaal goed. Grappig is dat het van dezelfde serie is waar Marin haar eerste outfit van had. Zelf drie leuke shirts/truien gekocht. had een lange mouwen probleem in mijn kast. Helemaal happy. Over een uurtje vertrekken we naar Lelystad. Jullie zien me morgen wel weer eens voorbijschuiven. (grote kans dat er weinig is bijgeschreven, zo druk hier hahahaha) paps en mams komen morgen waarschijnlijk weer thuis!
Dat ligt bij bump and beyond.. even een nieuwe aanmaken. Hier net kamertje voor broertje opgehaald.. ipv ikea heb ik voor hetzelfde bedrag een Kidsfactory kamertje van marktplaats! ben helemaal happy.. was zo niet happy met het idee van ikea..
Leuk Natas! Foto'tje?! Zijn jullie al ver met de kamer verder? Hier vandaag dus het eerste echte begin gemaakt (alleen behang was er nog maar af). Voorlopig heeft vooral paps er werk van....maargoed, er gebeurd tenminste iets. Had het gisteren en vandaag zo naar koud...bah!
Natas, is het magazine al uit waar je in staat? Ik stond vrijdag bij de Jumbo het schap bij langs te kijken...zag niks waarbij een lampje ging branden...heb kanshebbers doorgebladerd maar jou niet gezien. Ben zo benieuwd!
Nee, niet echt. de verf staat klaar en hij is op babyspullen na leeg. Nu nog een beginnetje. 15 okt komt het uit en ligt het hier op de mat!
Had even gemaild. want vond het lang duren.. Nu zag ik het van de week staan in het magazine bij wat er in het volgende nr komt. pfff hihi vind het wel spannend.
Ow, das zeker spannend dan zeg! Nog altijd jammer dat ik van die vogel niks meer heb gehoord over mijn eigen interview. Je vertelt ze je hele verhaal....ze nemen het nb op ..concept zou toen al klaar liggen en ineens hoor je niks meer. Vreemd hoor. Maargoed, nog 2 weekjes geduld en dan kunnen we in jouw verhaal duiken
Ik loerde in de appie ook al telkend in de Mama. Gisteren een erg gezellige middag bij Lyd gehad. Marin had niet geslapen tussendoor en wist het tot thuiskomst in de auto ook nog gezellig te houden. Mooie wieg hebben ze trouwens gekocht. Als je dat dan ziet begint het toch wel heel erg te kriebelen hoor. gelukkig komen mijn ouders vandaag of morgen weer thuis dus kunnen wij (lee zij) volgende week met Marin haar kamer bezig. bedje komt ook volgende week dus dan kan ze met twee weekjes over. ben benieuwd. En dan de babykamer even fris in de saus zetten en dan is het hier wel weer klaar. Twijfel nog of ik in beide kamertjes een muur in een andere kleur ga doen. Zaterdag gaan we eerst lekker met z'n tweetjes naar HMH. Ed Kowalczyk en het Metropole Orkest. Zo'n zin in. Zitten op de 3e rij op de tribune dus perfect zicht verwacht ik. Heineken Music Hall
Was idd erg gezellig. zo makkelijk als ik smiddags opstond zo moeilijk ging het savonds. Naomi sliep vrijwel meteen toen ze in bed lag. Wij lagen er ook op tijd in moet ik zeggen. Meiden hebben heerlijk samen gespeeld. Van de week ga ik even kijken voor lakentjes etc voor het wiegje. Dan heb ik dat ook in huis.
Dan adviseer ik je om naar de P te gaan. Doe lakentjes zijn net wat breder dan die van de H. Scheelt weer gedoe met loswoelen aangezien jullie uk vrij lang in de wieg zal passen. Hier was meisje om negen uur pas wakker. heb haar er om kwart over twaalf weer ingestopt. Ben benieuwd hoe lang ze bijtankt. Zal wel een uur of drie worden want dan komen de F16's weer overvliegen. Vanmorgen twee wasjes gedraaid en een strijk weggewerkt. wasjes hangen lekker buiten en ik doe de rest van de dag lekker niks meer. Vanavond weer vergadering dus nu ff rustig an. Wel balen dat Grey's juist vanavond weer moet beginnen. Wordt dus op het toppie kijken aangezien we sinds we digitenne hebben niks meer met onze video kunnen.
Ik ben ook benieuwd naar je tijdschriftverhaal Natas. Leuk Femke en Lydia, dat jullie zo'n gezellige dag gehad hebben. De foto's zijn ook leuk. Hier dacht ik een ooronsteking te pakken te hebben. Gisteren kwam er bloed en smurrie uit mijn oor. Vanochtend naar de huisarts, blijk ik een steenpuist in mijn gehoorgang te hebben. Hahahahaha! Ze heeft gelijk even naar de longen van Tim geluisterd, want die hoest behoorlijk. Wederom een klein piepje, dus we mochten Ventolin gaan geven. Nou, dat geven we wel, als het niet anders kan. Ik heb geen zin om drie keer per dag het gevecht aan te gaan, terwijl hij verder wel vrolijk is. Verder ben ik niet zo schrijverig momenteel. Ben echt druk en moe. Het lijkt me heerlijk om een dag helemaal niets te hoeven en dan lekker te slapen, slapen, slapen, zzzzzzzzzzzzzz!
Of is er iest wat je ons wilt vertellen Prinses? Dus toch naar de p. voor lakentjes. En hoelakentjes dan? kan ik die wel bij de h halen? of zijn die ook te klein? Denk ook idd dat onze uk lang in de wieg kan liggen. Zeker als deze net zo groot is/word als dat naomi was toen ze geboren werd.
hoeslakentjes kan je gewoon bij de H scoren. Wel even op letten wat de maat van de wieghoeslakens is.