Ik kon er ook geen een aanmaken , ja met 1 keuze zeg maar. Ingelogd kan je geloof ik tot 3 doen. Dus denk even een acount aanmaken en het opnieuw doen.
Ben benieuwd naar de foto's (kan niet meer op Hyves op kantoor :S). Ik ga thuis kijken. Mijn lieve dinnetje is aan het bevallen. Sinds vanacht weeen maar om 14.00 uur nog steeds maar 1 cm. Heeeeeel spannend!
Nou....hoop dat het wat op gaat schieten voor haar. Misschien als ze later vandaag besluiten haar vliezen te breken? Als het allemaal maar goed gaat...vind het toch altijd wel erg spannend hoor (zeker na zelf bevallen te zijn).
Hmm volgens mij breken ze geen vliezen mat 1 cm. moet je wat meer voor hebben dacht ik. Altijd spannend een bevalling in de buurt.
Prinses, fijn trouwens dat het geen oorontsteking bleek! Nee Lyd,...denk ook niet dat ze dat nu meteen zouden doen hoor. Bedoelde meer vanavond, als ze weer langskomt (vk) en ze zou dan ietsjes meer hebben.
Dat hoop ik ook voor haar. uit mijn hoofd, breken ze pas de vliezen vanaf 3 cm.7dus duimen maar dat het vanavond meer is.
Vk komt tussen nu en een uurtje weer langs. Ik zit met haar mams op msn, dus ik ben goed op de hoogte
De moeder van Eef heeft zojuist gebeld....hij nam op en zei dat hij straks wel even terug zou bellen..... Pfffff.....spannenddddddd!
Ben benieuwd Lau! Hier helemaal hieperdepieper terug van vergadering. Ben benieuwd of ik vannacht slaap.....
Hahaha...nee joh, alleen het idee al houdt me wakker vrees ik. Vliezen zijn inmiddels gebroken. Ze raakt al aardig op begrijp ik....brrrr Hoop echt dat uk gauw komt zeg!