De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Afgelopen weekend ineens, per ongeluk, een ontzettend leuke tekst getypt voor op het geboortekaartje!
    Zo bizar...ineens stond het er.
    Deze tekst is wel echt voor een jongen, voor een meisje heb ik ook al iets leuks weten bedenken (maar dat ging niet zo bizar als de jongestekst)...zou het een voorteken zijn? haha

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Lyd, je zit nog steeds met je voet?
    Hoop inderdaad ook dat het nou klaar is zeg!

Ik moest afgelopen do. eigenlijk naar de derm (voor vlekkengate) maar omdat ze weer weg zijn heb ik weer afgebeld). Ben benieuwd of ze nou weg blijven :D

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier nog steeds niet de stofzuiger door het huis gejaagd. Ga ik zo eerst maar eens doen. Heb eerst een uurtje heerlijk met de mama van Noud en Nicky aan de foon gehangen.
    Straks naar mijn ouders en we blijven daar eteb. Dus dat is gemakkelijk.
    Nu eerst maar ff een rennie *burp*

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Dan maar ff Len bellen, hihihi....

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Het gaat hier goed verder.
    Weer beetje opgeknapt na buikgriep. Nog niet heel fit, maar wat wil je.

Noud alweer 2 weken vandaag en Nicky alweer een week 2 jaar!
    Het gaat zooooo hard!
    Oh dametje is wakker. Tot later!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    En ik heb zo'n buikpijn van de ongi......Ik hoop dat de Aleve snel gaat werken. De stofzuiger staat in de keuken te wachten....:(

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Len, fijn dat je opknapt zeg!
    Je kleine man alweer 2 wk...Nicky alweer 2 jaar!
    Heb je eigenlijk al verteld over haar verjaardag? Volgens mij niet (kan me voorstellen dat je daar eigenlijk nog niet zo aan toe was.... haha).
    Rond de kerst eindelijk rust voor jullie.
    Lekker genieten van je man en 2 kids in je gloednieuwe huis!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Leuke link Elmo. Ik heb dan wel geen meisje, maar als ik er één had, dan ging ik shoppen.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Even wat anders, werken jullie allemaal nog met rompers ed. Wanneer ga je over naar ondergoed?

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    idd leuke link Lau, zal later is goed kijken.

prinses,
    ik gebruik combi, soms romper en soms ondergoed.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen lyd dat je collega's het zo laten afweten, een belletje/mailtje/smsje is dan toch fijn.
    Lau hahahahah mafketel. Hopelijk is er niks mis met het knietje
    hahah voor ADHD moet je nog ff wachten. Hij/zij heeft het lekker! Hier ook zo'n bewegelijk mokkeltje.
    Fem, herkenbaar.. lig ook vaak buikje zacht te maken in bad.
    Prinses, knuff balen dat je ongi bent geworden.
    Len fijn dat je weer beter begint te worden.. arme jij!
    Ik heb nog rompers.. maar Dean zit ook nog maar in maat 80. Hij is ook veel te bewegelijk voor ondergoed.. dan is hij constant bloot denk ik.
    Hier beetje druk en wanneer meer rust te weinig puf.

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    hier ook nog rompers, af en toe een keer ondergoed.
    Lijkt me pas echt handig/belangrijk als je aan 'zindelijkheidstraining' gaat beginnen.

Lau, verjaardag met de opa's en oma's en twee tantes gevierd. Was erg gezellig, wel inspannend. Dat was mijn 1e hele dag uit bed.
    Nicky had al snel door dat bij verjaardag kadootjes horen!
    En de bumbataart was ook een succes.

Prinses, knuffel!

lau, nu al een Jochem Meyer in je buik, yeeeehaaaa, hihihi...

Jammer Lyd, van je collega's moet je het dus ook niet hebben...

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Len,
    Jemig, wist niet eens dat je buikgriep had. Zit je ook niet echt op te wachten zo vlak na de bevalling.
    Ben zo nieuwsgierig hoe je het allemaal ervaart, met een 2e kleintje erbij.

Rompertjes,
    Hier ook nog steeds. Soms wel onhandig, daar ze van die dagen heeft dat ze om de haverklap naar de wc wil. Om dan te zeggen; Nee, nu niet (want dat is zo onhandig voor mama/ komt niet uit etc) is natuurlijk niet echt een slimme aanpak. Dus iedere keer maar weer het rompertje los, luier af en op de pot zetten. En dan niet gefrustreerd raken omdat er niks komt.

Ben trouwens net terug van kraamvisite. Zwijmel...................

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani:
    Nu alweer kriebels??? hahahah

Hier absoluut nog rompers. Vind een blote rug gewoon echt te koud. Ruben vindt de wc blijkbaar eng....potje niet...als hij dan zijn broek maar aan heeft. Bloot weigert hij echt.
    Nouja, komt wel goed lijkt me ;)
    Ik heb trouwens wel intussen van die instapluiers :D
    Dat was met "oefenen" al een heel stuk handiger (ook ivm het verdwijnen van commode).

Net nog even bij mijn lieve dinnetje en Lieke geweest. De arme ziel heeft al flink last van hormonstertjes ;)
    Gelukkig kan ze het aardig kwijt, voor zover ik kan inschatten. Maar wat is die uk mooooooooooi en liefffffffff

Jah, hebberigheid hier op en top!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Over dat ski-outfitje:
    Vind het zo achterlijk dat er niet eens iets jongensachtigs bij zit. 2 soorten roze maar niks voor jongens....had dan een neutraal rode gedaan ofzo :S

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Helemaal niemand hier geweest zeg.....jeetje.

Knie heeft zeer w.s. last van een beschadigde miniscus.
    HA had een paar tips: rust (yeah right!, afvallen *de valserd* en geduld hebben).
    Moet het dus van geduld hebben vrees ik. Het zou kunnen helpen om wat meds te krijgen..maarja, die mag de baby niet he :D
    Hij denkt dat het vooral vervelend / pijnlijk is maar dat we niet iets moeten ondernemen. Rustig aan doen dus bij pijnklachten :S
    Nou, gelukkig doet het niet constant zeer en is het alleen irritant (kan dus niet op die knie leunen, wat toch wel handig is met Ruben, soms op de knie'tjes zitten). Nouja, los het wel anders op...dat gaat al 4 wk goed.

Verder doet mijn kleine Jochem mij ontzettend zeer op mijn onderkant! Het lijkt haast wel of ie aan het indalen is (geloof er niks van..maar zo scherp voelt het).

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, kleine Jochem. Zal wel knap zijn, als hij aan het indalen is. Kan toch ook wel of niet? Ik weet de scherpe pijn me nog goed te herinneren. Auwie!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier trouwens ook een bak. Onze overburen zijn vandaag getrouwd. Ik zat vanochtend op de bank klaar, om de bruid te spotten. Komt er een grote touringcar (daarmee werden de gasten en bruidspaar vervoerd) en die zet hem zo voor mijn uitzicht. Ik dacht slim te zijn en dan maar boven te kijken, maar ook dat werkte niet. Toen wilde ik naar buiten, maar zag mijn buuv staan (geen zin in vandaag), dus dan de bruid vanavond maar spotten.:D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaah...nou, ik was echt wel ff naar buiten gegaan zeg!

Deel Deze Pagina