Hier vandaag druk geweest, boodschappen gedaan, bedden verschoont , gewassen en gevouwen. Eten staat klaar en nu dus even rustig aan want voel mijn rug dus heel erg goed nu. Morgen weer naar de vk.
Elmo, afvallen? hoe kan de arts dat nou zeggen hahaha. Dus rust, ja das makkelijk met een kleintje in huis. Prinses, dus geen bruid gespot, denk vanavond ook niet want dan zal het donker zijn. of gaan jullie er naar toe?
Ja, ha moest zelf ook erg lachen om zijn grapje. Wist zelfs nog dat toen ik bij Ruben die botvliesontsteking had, hij had gezegd dat wat ik er aan kon doen, bevallen was (grapjurk). Hij heeft zelf 4 kids en weet hoe oud Ruben is.. Heb dat valserd ook hardop gezegd hoor We hebben goed contact. Veel plezier vanvond Prinses!
auw Lau! dat is toch wel pijnlijk! inderdaad een valserd zeg hahahaha Lyd, rustig aan he.. je rug moet nog ff mee! veel plezier prinses! ikke gewerkt.. moei.. en straks nog bijles geven.
Ook nog bijles geven Natas! Bikkel. Maarja, met zo'n huis in je maag heb je ook niet heel veel keus vrees ik he. Hoop echt dat jullie er gauw vanaf zijn...als ik nog een paar tonnetjes over had....
Na die stomme actie van Scapino ben ik toch nog wel een pietsie tevreden Ruben krijgt van opa en oma een Jip & Janneke regenpak (ja, die van de H ja). Helemaal goed!
Veel plezier vanavond Prinses. leuk Elmo, een regenpak. is wel wat anders dan een skipak. Hoop ook dat jullie snel van het huis af zijn Natas.
Ow Lyd, VK bezoek morgen he! Succes! OMG...zie nu dat je gewoon al 31 wk zwanger bent! Jeeeeeeejjjjjj, wat ga je hard zeg! Echt
Alles is goed. bloedruk was goed(90/60) hb was 6.9 dus ook goed. over 3 weken weer en dan heb ik de vk die de bevalling van Naomi heeft gedaan.