De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben daar ook erg benieuwd naar hoor!
    Ruben is nu al verliefd op kleine Lieke...wil aaien en kusjes geven maar wat als we zo'n propje in huis hebben en dat propje gaat niet meer weg...?

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tot nu toe gaat dat bij ons goed hoor Laura. Alleen de 2e dag mocht Noud wel met de kraamverzorgster mee naar huis van Nicky. Maar nu hoort hij er helemaal bij. Loopt ze langs hem naar de keuken met een bakje puntenslijpsel: Ja Noud, Nicky even in de pullenbak doen.
    En Noud slaapt gewoon lekker door, hahaha...

Met Lyd was het erg gezellig, de tijd ging veel te snel.
    Wel grappig was dat de meiden echt nog meer naast elkaar spelen dan met elkaar. Klopt precies bij de leeftijd. En Naomi houd erg van stofzuigen!

Met mn zus gaat het redelijk. Weeenremmers slaan wel aan, maar haar eigen bloeddruk en pols waren te hoog. Dus het is nog even zoeken naar de juiste balans van de meds. Voorlopig in het ziekenhuis blijven.
    Ik hoop snel naar haar toe te kunnen gaan...

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...schattig he, hoe kindjes zich dan ineens echt groot voelen! Dat naast elkaar spelen herken ik ook heel sterk hoor! Erg leuk om te zien.

Fijn dat het met je zus niet slechter gaat! Is er een reden waarom je nog niet naar haar toe kan? lijkt me vreselijk...ik wil ook altijd meteen naar familie toe als er iets is.

Natas, brengt me meteen bij jouw zwangere zus op afstand, hoe gaat het met haar? Jullie bloggen nog steeds?

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tja een beetje dubbel. De afstand, mijn 2 kids, mijn eigen energielevel...
    Mijn moeder is bij haar, dus dat is wel fijn.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoop dat je gauw de kids ergens kan laten spelen zodat jij er met manlief naartoe kan (hoef je zelf ook niet te reizen).
    Knuffel!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig slaan de weeen remmers aan len.. pff zal je gebeuren.

Lau, gaat goed met bolle zus in rusland! de 15de komen ze hier heen.. snel weer, maar wederom door omstandigheden.. schoonmoeder krijgt uitslag van scan.. die is zelf erg met doodgaan bezig.. kerkdienst al gemaakt, kaartjes en is op een soort afscheidstournee.. mega verdrietig.
    Als de scan niet goed is, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze hier blijven voor een tijd.. bleh.. zo naar

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He, wat naar dat dat nu steeds de reden is dat ze thuis komt zeg! Voor jullie fijn natuurlijk maar de omstandigheden zijn inderdaad triest zeg.
    Dat is zo geen zorgeloze zwangerschap.

Len,
    Moet steeds aan je zus denken...is ze erg bang of heeft ze er wel vertrouwen in?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja is heel naar..

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn dagplanning mooi in de war.
    Ik zou lekker vanmorgen naar zus...maar die heeft buikgriep. Arme Ruben...die vraagt zo vaak naar zijn nichtje.
    Het regent ook...hmmm...wat zullen we eens gaan doen vandaag?

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oow jammer, beterschap voor je zus.

ik ga werken.. lange dag.. heb zeer bekken.. ben benieuwd hoe het gaat.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Succes Natas!
    Hier ook een lange (vrije) dag...zit al vanaf 6 uur beneden...:S
    Ruben slaapt nog lekker.

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi werd pas om 7 uur wakker.
    heerlijk als je gewend bent dat ze tussen kwart voor en kwart over 6 komt.
    Hoe komt het dat je zo vroeg wakker bent Lau?
    Vervelend dat je zus buikgriep heeft.

Werk ze Natas, hoplelijk doen je bekken niet te zeer.

Hier vandaag niets op de planning.
    Vanmiddag misschien even naar buiten met de kleine meid.
    Lekker in de plassen stampen haha.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik slaap al vanaf zondag heel slecht.
    Eerste nacht werd ik gek van de rugpijn....
    Dat is nu al stukken minder (had het alleen in bed...en dat met zo'n goed bed!). Nu ben ik gewoon wakker. Om 3 uur begint het en dan dommel ik tot in de ochtend. Nou, om 6.00 uur heb ik het dan wel gezien en word ik gewoon stijf van het liggen en de pogingen om te draaien.

Ruben ligt nu wakker in bed (hebben nog steeds de camera te leen van Eef ;) ). Zo schattig!
    Als hij eruit wil laat ik hem lekker in pyjama rondhobbelen denk ik (doen we anders eigenlijk nooit). Dan straks inderdaad een minder mooie broek aan, laarsjes aan en naar buiten.
    Als het maar even droog is.

Hij heeft trouwens een boek met Elfjes en Kabouters en vindt vooral die kabouter erg leuk!
    Dat voorspelt veel pret voor de 17e :D

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Das balen dat je slecht slaapt.
    En dat met zo'n goed bed.

Leuk dat Ruben de kabouters leuk vind, voorspeld idd wat voor de 17e.
    Heb er wel zin in.
    neem idg Naomi haar rubberlaarsen mee en een tas met schone kleding.
    Je weet maar nooit hahaha.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hahaha, zie hem al door het kabouterbos rennen. Die kleine kabouter in zijn kabouterbroek!

Goh Lyd, lekker zo'n onverwacht uitslaapcadeautje van Naomi.
    marin was er om 8 uur maar dat kwma vooral omdat de gordijnen een stukje open stonden. anders gingen die zo teker vanwege de wind van vannacht.
    Hier ook een rustige dag hoor.
    Mijn lijf geeft me momenteel op mijn sodemieter en ik vrees dat de vlos er vanmiddag nog een schepje bovenop doet.
    Sinds vorige week zitten hoofd en lichaam niet meer op 1 lijn en ga ik telkens over grenzen.
    Donderdag die leerlingbesprekingen gehad, vrijdag groep, zaterdag amsterdam, zondag niks, maandag verjaardag en teveel thuis doen, gisteren mijn nieuwe kasten inruimen in mijn kantoor. Ze hadden alles al wel hoog gezet zodat ik niet hoefde te tillen maar je bent toch heerlijk bezig de hele dag. Leuk maar slopend.
    Vandaag dus pyamadag. Heb het idee dat meisje dat ook wel ff kan gebruiken. Die is voor mijn gevoel nóg af van het weekend met neef.
    Vanavond gaat vriendlief voor het eerst mee zwemmen. Eerst bollebuikenzwemmen en dan nog een drie kwartier met partner. ben zo benieuwd hoe we dit gaan vinden. Is aan de ene kant superontspannend voor mij, maar heeft op het eerste oog ook een erg hoog klefheidgehalte.
    Hier krijg je een indruk met foto's: www.ankyzwemmen.nl en dan bij zwemmen voor aanstaande ouders

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat ik dat straks ook met Tim ga doen. laarzen aan en regenjasje. Nu hobbelt hij in de pyjama rond, net als ik trouwens. Ik ben boven bezig. Dat was al heel lang niet gebeurd. Bedden al verschoond, al lekker gestoft en zodadelijk met de stofzuiger rond.

Gisteren hadden we verjaardag van mijn moeder. Tim lag er om half 9 in, vandaar dat hij ook was later wakker was. Wel lekker!

Natas, de omstandigheden zijn inderdaad niet leuk voor je zus. Is het al echt aflopend dan met haar schoonmoeder of denkt ze dat zelf? Werkse vandaag.

Elmo, wat ben je vroeg wakker. Vervelend dat je niet lekker kunt liggen. En dan ook je planning nog in de war. Ik ben er niet bang voor dat je je niet vermaakt. Je verzint vast wel iets anders.

Lyd, heerlijk uitgeslapen dus. Een fijn begin van de dag!

Len, hoe is het met je zus en hoe gaat het met jou?

Ik neem de stofzuiger onder de arm en vertrek richting de eerste verdieping.

O, ja de buren zijn trouwens langsgeweest. Weliswaar zonder stroopwafels, maar we hebben wel goed gesproken. Het blijven rare snuiters, en ik verwacht ook nog wel de nodige situaties. Maar voor nu, kunnen we verder.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat is weer een hele opluchting Prinses

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lijkt idd een hoog klefgehalte te hebben Fem.
    Hopen dat vriendlief het leuk vind.

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Prinses aan de poets.
    Moet hier boven ook weer gezogen worden maar dat doet denk ik manlief van het weekend.
    Ik ga dat idg niet redden.
    en als ik het wel doe dan bezuur ik het de hele dag.

Naomi stond vanmorgen onder de douche, hoor ik ineens roepen;
    mama, opruimen!!.
    dus ik er naar toe heeft ze gepoept en dat vond ze vies, ze was meteen klaar met douchen.
    Om vervolgens tijdens het afdrogen te vertellen ( en niet zonder enige trots) dat ze gepoept had.
    Hahaha lekker ding.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, die Naomi! En laat het stofzuigen inderdaad maar aan manlief over. Ik ben in ieder geval boven klaar. Nu beneden nog en dan nog een heleboel was vouwen en strijken. Flip heeft gisteren alles gewassen, en heeft alles op een grote berg gegooid. Daar kan je gewoon niet langs heen kijken. Hihi!

Deel Deze Pagina