Vriendlief is wel van het kleffe, ben benieuwd of ik er zelf niet iebelig van word hahahahahaha. We proberen het eerst 4x en dan zien we wel weer. Het stuk ontspanning is wat me wel heel erg trekt. Prinses goed op dreef! Hier komt mijn steun en toeverlaat morgen weer. Hoef dus helemaal niets te doen. Ja straks mischien even ruziemaken met de strijkbout. heel misschien. Gisteren is mijn paps geweest om de kozijntjes in amrin haar nieuwe kamer te schilderen. Komt ws morgen weer. Dan gaat hij nog sauzen en kunnen we het bed gaan ophalen. Denk dat ze in of vlak voor de herfstvakantie over gaat naar de nieuwe kamer.
Hahaha...om 9 uur belde schoonzus. Die is net ff met haar zoontje langsgeweest. Hij scheelt 20 wk met Ruben dus die hebben zich heerlijk vermaakt samen. Mijn slaapmuts ligt dus alweer lekker in zijn bedje. Ik heb voor de grap het camera'tje aangezet en hij blijft dus echt gewoon in bed liggen en gaat slapen. De overgang naar peuterbed is hier dus echt 1 groot succes! Ik kan niet anders zeggen. Hij is er niet meer zelf uitgeweest. Vanmiddag gaan we wel even een frisse neus halen. Hier de benedenboel al klaar, boven moet nog geschuurd etc. dus daar ga ik niet te veel energie in steken. Prinses, Fijn dat jullie ff met de buurtjes hebben gebabbeld! Femke, Heerlijk joh, lekker samen ontspannen! Lyd, Slimme meid heb je! Verheug me op de 17e! Geweldig om dat spul weer samen te zien rondhobbelen!
Ja! Neefje ging weg en hij kreeg spontaan een knuffel en kusje van Ruben! Doeiiiiii...zegt ie dan, zwaaiend Smelt...jaja...Weekdier
Naomi wilde naar jullie toe Fem. Toen ik vertelde dat jij en vriendlief moesten werken werd ze een beetje verdrietig. Dus misschien vaker afspreken? Had niet verwacht dat vriendlief van de kleffe was. Op een of andere manier kan ik me daar niets bij voorstellen haha
Valt toch wel mee Fem? Zoooo ik ben toch wel lichtelijk jaloers op al die pyjama verhalen. Had wel heerlijk in mijn pyjama willen rondhobbelen. Hier is de dag voorbij gevlogen.. mijn laatste cluppie zit te lezen en samenvattingen te schrijven.. dus juffie ff gluren. Lekker Lyd dat noami uit sliep!dat kon mama vast erg waarderen. gheheh Dean had gister nog iets grappigs..jullie kennen vast dat nummer van Madcon wel.. Beggin you (put your loving hand out baby) Nou dansen opa en de jongens daar altijd op... Staat hij gister uit het raam te turen... hoor ik ineens... beggin oehooeeeeeeeeee hahahahahahaha zo cute!
Fem jij een ijskonijn? dat valt toch wel mee? Natas, jij op het toppie en de klas aan het leren? ohohoh. Mama vond het idd niet erg dat ze langer sliep, alleen wil ze nu niet slapen. om 12 uur wilde ze naar bed, maar nu slaapt ze dus nog niet. elke keer is er weer iest anders. moe word ik er van, dan liever 6 uur wakker en smiddags wel slapen. ( het is ook nooit goed he)
Hihi, nee Lydia, er blijven altijd wensen. Hahaha! Ik hoop voor je dat ze toch in slaap gevallen is. Tim gooit er af en toe een 3 woordenzin uit. Flip en ik zijn daar behoorlijk trots op. Het klinkt zo leuk! Hier is alles spik en span. Heb zelfs de hele berg was gevouwen en gestreken. Dat moet alleen nog in de kast, maar dat doe ik morgen wel. Anders verveel ik me morgen. Hahahaha! Ik ben trouwens redelijk op tijd naar bed gegaan de afgelopen drie dagen. Ik kan merken dat ik me beter begin te voelen. Vrijdagavond gaan we lekekr uit eten met vrienden. Ik heb er zin in!
Ow Natas en Lau, wat kan je dan smelten van die mannetjes he? Zooo lief.... Lyd, jammer dat Naomi het slapen voor gezien houdt... Fem, veel Plezier vanavond, ben benieuwd hahahaha! Hier gaat het goed, wel erg moe en zeer bekken, maar ja meisje van 14,4 kg moet toch ook af en toe in en uit bed en bad en kereltje van 5,3 kg hangt ook de nodige tijd bij mams op de arm. Jaja, we zijn even wezen wegen bij het c-buro. De oma's zijn in het nieuwe huis aan het soppen vandaag, joepie! Lief he? Vanmiddag maar even kopje thee drinken daar en wat lekkers brengen. Met zus gaat het iets beter, morgen dosering verlagen waarschijnlijk en dan kijken of ze op pillen over kan. Over naar huis gaan is nog niet gesproken... Pyjamadagen, daar heb ik nou helemaal niks mee.... We rekken wel wat tijd op bed, door bij pappa en mamma op bed boekjes te lezen en lekker te liggen en te kletsen. Maar we zijn wel gedoucht en aangekleed als we naar beneden gaan. Grappig dat ieder zo zijn 'ding' heeft.
Ze is gelukkig om half 2 in slaap gevallen. Nadat ze dus 1,5 uur in bed heeft gelegen zonder te slapen. Een kopje thee en toen sliep ze. ben benieuwd hoelang hahaha. Len, Hopelijk mag je zus snel naar huis. Gelukkig slaan de meds aan. En lekker een koppie thee drinken daar is geen slecht idee. Idd nog maar 8 weken. wat gaat dat toch snel. weet nog heel goed dat ik gebelt wel uit het zkh met het nieuws dat ik zwanger was. En nu nog even en dan is ie er al. Kan niet wachten, helemaal niet nu ik Noud heb gezien en vastgehouden heb
Lenneke, Heerlijk zeg, zulke oma's Hier ook geen echte pyjamadag hoor! Ik laat hem dan ontbijten in pyjama en dan gaan we aankleden, in plaats van andersom. Ik hou dat helemaal niet vol, wordt dan zo sloom. Wat ontzettend goed nieuws van je zus! Verlagen is al een goed teken toch. Ik hoop dat ze gauw weer naar huis mag. Een zorgeloze zwangerschap zal het helaas niet meer worden. Prinses, Goed dat je goed voor jezelf zorgt! Dan maar op tijd naar bed, als je je dan beter voelt. Lydia, Ruben heeft ook maar 1.5 uur geslapen vandaag. Is super vrolijk en speelt lief. Natas, Fijn dat je dagje goed is gegaan! Jij hebt dus een musicaal Deantje! leuk!!
zo ikke thuis.. slaapkoppie op bed.. had bij tante niet geslapen (beetje onhandig ook kwa ophaal tijd neef van school en ik was eerder thuis) dus in de auto in slaap gevallen en hem zo in mandje gelegd.
Voor een lange werkdag valt dit tijdstip van thuiskomen nog wel mee toch Natas? Hier kunnen we dus echt wel een hele poos in campingoutfit of pyama rondhobbelen. Zijn dan tegen 11 uur in de kleren. Gordijntjes blijven dan wel eerst dicht hahahaha. len, goede berichten zijn dat. En de oma's aan de sop. Ook heerlijk zeg. Ik zou ook maar een doosje lekkere koeken meenemen. Ben zo benieuwd naar hoe het huis is geworden. Blijft de 24e als verhuisdatum staan? Komen er ook nog nieuwe meubeltjes bij? En goede getallen bij het cb. Noud is alweer flink gegroeid. dat doe je goed!