De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lange dag is bij mij veel lesuren hihi.. en was een uur eerder klaar.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ah op die manier. Ja, jij zal nog veel meer voorbereiding en afronding hebben van je lessen dan het bao.
    Hier is een lange dag een dag met een teamvergadering erachteraan. ben dan rond zes uur thuis.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bleh.. zulke heb ik ook hihi

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kwart voor zes thuis is hier normaal.
    Ik ga om half 8 de deur uit...das misschien wel iets later dan jullie.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier ook rond half acht kwart voor acht de deur uit hoor. Is afhankelij of ik die dag een groep draai of niet.
    Zes uur is trouwens als vriendlief meisje ophaalt. Maar meestal haal ik haar rond vijf uur bij de oppas vandaan.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke,
    Succes bij de vk straks!
    Weer gluren of niet?

7. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ben er ook weer eens een keertje.

Sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel meeschrijf. het is een combi van erg druk hebben, moe zijn en soms niet echt kunnen aansluiten op jullie dikke buiken verhalen. Ben eerlijk gezegd de helft van mijn zwanger zijn alweer vergeten, komt vooral omdat ik het heel druk heb met het genieten van de meisjes.:)

Len,
    Poeh, dat is ook wat met je zus. Ook voor jou moeilijk.
    Hoop dat er geen gekke dingen gebeuren en dat het kindje nog een tijdje blijft zitten.
    Hoe gaat het voor de rest? Loopt bv een beetje? Is het nou heel anders een jongetje (op het piemeltje na:p)? Ben je al aan het vergelijken geslagen?
    Wonderlijk, dat je nog meer liefde heb om te geven. Af en toe (zeg maar vaak) zit ik zo vol liefde naar die kleintjes toe dat ik me er soms geen raad mee weet. Hoe moet dat wel niet bij gezinnen met veel kinderen.

Elmo,
    Kussen tussen je benen tijdens het slapen kan nog wel eens helpen. Hielp bij mij erg goed.

Prinses,
    Knappe Tim, die er soms 3 woordzinnen uitgooit. Leuk he, hoe ze je kunnen verbazen.

Natas,
    Deantje is weer helemaal de oude zo te horen.

Met de meiden gaat alles goed. Josephine draait sinds kort van rug naar buik en blijft er dan heerlijk relaxed bij liggen. Ook zij kan, net zo als haar zus, lekker op haar tenen sabbelen.
    Lotteke is een hele lieve donderstraal. Als ze geen zin heeft om iets te doen, doet ze net alsof ze me niet hoort. Vooral de uitdrukking op haar gezicht is dan erg leuk om te zien. Voor Josephine is ze altijd erg lief, ze kunnen onwijs schateren met zijn 2-en. Voor de kat is ze een stuk minder lief.
    Laatst deed ik haar schoenen aan. Ik was met de eerste bezig, maar deed deze aan de verkeerde voet. Ik had het zelf nog niet door, zegt ze: Oh oh mama, niet goed. Heerlijk!

Morgen gaat ze haar verjaardag vieren op het KDV. Heb voor de leidsters cupcakes gehaakt en voor de kinderen een manderijntje omgetoverd tot een cupcake. (cakevormpje, bruin crepe-papier om de manderijn en een pompon er bovenop op. Alles op een etagere gedaan, toont erg leuk.)
    Zaterdag vieren we haar verjaardag, van ons krijgt ze een keukentje (is bijna af). Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. En natuurlijk heb ik zelf haar verjaardagsoutifit gemaakt. Foto's volgen nog.;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani,
    Leuk je hier weer eens te zien! Kan me voorstellen dat het even voelt of je wat minder aansluiting hebt. Denk dat dat voor Prinses en Marlene af en toe ook geldt.
    Wat heerlijk altijd te lezen hoe intens je van je twee meiden geniet en hoe groot en wijs ze worden!
    Echt jammer dat jullie er de 17e niet bij zijn!
    Ik zag iets staan over een reis met je moeder naar Afrika...moet eerlijk zeggen dat ik er volgens mij niks van heb opgeslagen....sorry. Wanneer en met welk gezeldschap staat de volgende trip gepland? Juist voor dit soort leuke verhalen moet nu toch ruimte zijn he :D Het hoeft niet alleen maar over buiken te gaan natuurlijk :D

Vandaag Lotteke haar 2e verjaardag op het KDV...wow...dat vliegt echt zeg! Ik zat net te bladeren en zag dat het hier nog maar 4 weken duurt! Dan dus ook de echo.....en dus 32 wk bereikt. Brrrrr....

Een kussen tussen mijn benen werkt in zo'n nacht niet. Die piemel (voedingskussen) ligt al weer weken bij me in bed maar moet zeggen dat ik er deze zwangerschap niet echt veel mee opschiet.
    Gelukkig vanacht heel goed geslapen (ja, je bent een keer op natuurlijk) dus ik kan er weer tegen.
    Moet zeggen dat ik over het algemeen ook wel aardig om kan gaan met tegenvallers in mijn fitheid. Ga vaak gewoon maar door.
    Gelukkig heb ik een prachtig vrolijk en gezellig kereltje aan mijn benen hangen als ik opsta :D

Ruben is helemaal buitenproof. Het zonnetje schijnt, hij heeft zijn laarsjes aan dus we gaan zo ff een frisse neus halen.
    Buuffie ingelicht, die wandelt ook even lekker mee met haar kersverse beauty!
    Gezellig. Mmmmm...ik word altijd helemaal vrolijk en energiek van zo'n mooie dag!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imanim wat gaat het toch hard met je meiden. Voor mijn gevoel is Josephine nog maar 4 weken oud of zo. Hahaha, waar blijft de tijd.

Elmo, Lekker naar buiten geweest? Ik ga vanmiddag met Tim lekker wandelen, denk ik.

Vanochtend weer naar de huisarts geweest. Vorige week maandag ook. Toen had ik een steenpuist en die zit er nu nog steeds. Ik heb een antibioticakuur(4 pillen per dag, 7 dagen lang) gekregen.:$ Ja, ja voor een puist. Nou eigenlijk voelt het niet helemaal goed om deze te gaan slikken. Toen ik net ging googelen zag ik ook dat ze meestal oordruppels voorschrijven en bij koorts een antibioticakuur. En koorts heb ik niet. Ik zit nu een beetje in dubio. Zal ik toch nog eens naar de huisarts bellen om te overleggen? (Ik had vanochtend namelijk een huisarts in opleiding, die een beetje onzeker overkwam). Wat zouden jullie doen?

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, ik moest trouwens wel hard lachen om je benaming voor het voedingskussen. Leuk bedacht!:D

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als je twijfelt even overleggen.
    Welke kuur heb je gekregen eigenlijk?

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flucloxacilline 500. Hihi, ik moest er wel even het doosje bij pakken hoor.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij twijfel altijd bellen Prinses!

We hebben heerlijk gewandeld. Ruben heeft daarna nog lekker achter gespeeld en ligt nu tevreden op bedje.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    dan krijg je volgens mij wel een hele hoge dosering.
    Maar goed ben dan ook geen arts.
    heb je nog gebelt?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses, ben ook benieuwd of je inmiddels al hebt gebeld.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb net toch maar even gebeld. Antibiotica wordt door de huisartsenvereniging toch als eerste keus voorgeschreven. Dus ik denk dat ik er morgen maar mee ga beginnen. Ik word zo zat van dat oor.

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als je er vanavond al mee begint dan heb je er sneller profijt van.
    Probeer hem rond 18 en 22 uur in te nemen.
    En dan morgen ongeveer 8-12-18-22 uur.
    Wil me er niet me bemoeien hoor, maar als ik dit soort dingen lees dan komt de zuster in mij boven hahaha

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, maar jouw planning gaat niet op. Want naast dat ik hem 4 keer moet slikken, moet het ook nog 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dus mijn planning is. 7 uur/11 uur/16uur/20 uur

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    aha vandaar (sorry voor mijn gebemoei).
    maar ook dat zijn mooie tijden hoor.
    Als jij het zo kan combineren dan is het goed.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het voelde niet als bemoeien hoor Lydia. Soms is het fijn als mensen met je meedenken.:)

Deel Deze Pagina