Soms begrijp ik echt niks van mijn ventje. Ik haal hem net uit bed (mocht ook wel weer na zo'n 2 uur). Hij bleef maar jammeren, hangen en huilen. Aangeboden om naar buiten te gaan, te drinken etc. etc. Niks was goed. Ik zei: dan ga je weer naar bed! Even pruttelen en toen vond ie dat eigenlijk wel oke. Nou ging hij eerst ook echt liggen, popjes erbij maar nu zit ie gewoon te spelen in bed (nee, hij komt er nog steeds niet uit). Zou hij dat nou gewoon leuk / lekker vinden....om in zijn bedje te zitten? Hij is de laatste tijd erg van zijn padje af na zijn middag tuk...dit lijkt de oplossing maar ik kan hem toch moeilijk de hele middig (tot aan het eten) in bed laten zitten. De camera van de buurtjes staat er dus nog steeds (nu wel handig ja ) en hij zit daar echt prinsheerlijk en blij te wezen..
Uiteindelijk van 13.00 tot 17.00 uur in bed... Is geen drama natuurlijk maar echt normaal vind ik het ook niet.
Hihihi die Ruben. Kan je niet met hem afspreken dat je hem na een half uurtje komt halen ofzo? Hij snapt nog niet wat een half uur is natuurlijk, maar weet dan wel als je dat afspreekt dat je op een bepaald moment komt en dat hij mee naar beneden moet. Zo van: als mamma zo terug komt dan gaan we samen lekker naar beneden, oke? Afgesproken? Bij Nicky wil dit nog wel eens werken. Prinses, beterschap voor je oor, hopelijk doet de ab zijn werk. Vandaag ben ik bij mn zus geweest! Samen met mn moeder er heen gereden. Noud mee en Nicky naar het kdv. Noud deed het geweldig in de auto. Helemaal super. En zusje wist het niet dus mams eerst naar binnen en toen wij er achteraan, ze was helemaal emo toen ze ons zag. Was leuke verrassing. Helaas wil het afbouwen van de meds nog niet lukken, dus nog geen idee hoe lang ze nog moet blijven. Er is niets uit onderzoeken gekomen dus ze weten geen oorzaak. Ik heb een stapel boeken en tijdschriften meegenomen, heeft ze wat te doen... Geduld dus maar.
Ik ga ook duimen dat alles goedkomt met je zus en dat ze gauw naar huis mag. Wel fijn dat je even bij haar langs kon gaan. En Noud deed het dus goed in de auto, gelukkig maar.
He Lenneke, Wat super zeg, dat je even naar haar toe kon! Ze zal dat echt ontzettend fijn hebben gevonden. Ik hoop ook dat het alsnog gauw beter gaat....als die kleine echt nog maar een paar weekjes blijft zitten zeg! Goed van Noud zeg, met mama en oma mee zonder te mopperen, heerlijk! Bedankt voor je meedenken en goede tip Lenneke! Ik ga het zeker proberen (denkt nu: waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht). Het is ook helemaal niet de ongezelligheid wat ik ermee bedoel...nouja, volgens mij begrijp je me heel goed Tnx!!!
Fijn dat alles goed gaat Len. baby is nog binnen en dat is belangrijk! Lieve Lotteke is vandaag jarig!! Joepie de poepie! Gefeliciteerd dame met je 2de verjaardag!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA VOOR CHARLOTTE *Er ligt al een week een kaartje op de kast, maar gisteren liet Ruben het niet toe hem te posten (oke, met de middag wandeling was ik hem zelf vergeten) en vandaag heb ik hem thuis laten liggen (dorp he, wordt heel vroeg de bus al geleegd). Ben bang dat je hem dus pas maandag krijgt.....NIET MINDER GEMEEND*
......voorbereidingen treffen voor een groot feestmorgen. Zit nu uitgeblust op de bank, maar ben zeer tevreden met het resultaat van het keukentje en de versierde kamer. Ben zoooo benieuwd naar haar reactie morgen, zal iets in de trant zijn van: ................ wauw, papa, wauw, mama, wauw................ Ook hier bedankt voor alle felicitaties! Lenneke, Sterkte met je zus. Vervelend he, al die onbeantwoorde vragen. Het zou zo fijn zijn dat er voor alles een verklaring te vinden is. Wel fijn dat je haar hebt kunnen bezoeken. Hoop dat het goed blijft gaan met haar en het kindje. Okay, nu even sociaal gaan doen richting manlief. Goh, heb wel een hele vreemde banner. .... until 3 years old. Ik wil dat getal nog helemaal niet zien.
dat kan ik me voorstellen. Ze is echt net 2!!! naomi heeft vandaag amper wat gegeten. 2 boterhammen een koekje en wat druiven. Warm eten wilde ze niet hebben, hoop zo dat het gauw over is het niet willen eten. Dit gaat nl al een tijdje zo, maak er geen strijd van maar vind het zo erg. Ben bang dat ze niet genoeg binnenkrijgt.
He Lyd, Ruben heeft ook 2 dagen zo goed als geen warm gegeten. Spontaan viel hij de derde dag weer aan op zijn warme prakkie. Heb je tussendoor nog eens een potje geprobeerd? Ruben eet eigenlijk nooit meer potjes maar zo af en toe vindt hij dat nog best lekker (als we erg laat of onderweg zijn). Het is inderdaad beter om geen drama te maken zeggen ze (heeft vaak ook helemaal geen zin) maar kan me voorstellen dat je graag zou zien dat ze iets warms zou eten. Enig idee waarom ze het niet wil? Je kan het bijv. tussen de middag aan gaan bieden? Natas, Super veel geluk met het open huis vandaag! Lotteke, HEEEEEELE mooie verjaardag vandaag! We zijn heel benieuwd naar de foto's!
Nee geen idee waarom ze geen warm eten wil. Misschien eten we te laat voor haar, we eten rond 18 uur. Misschien maar proberen om om kwart over 17/half 18 te eten. Maar ja dan heb ik geen honger.hahaha Meestal eet ze een paar happen en dan zet ze klaar, en dan is ze ook klaar. Smiddags warm eten ga ik niet proberen, dan word ik misselijk. dat heb ik altijd al gehad, ook op mijn werk. Maar het is dus niet iets van de laatste 2 dagen, maar al een langere tijd.
Nee, ik snap dat het al een langere tijd is...vandaar het meedenken Misschien kan je haar op de dagen dat ze naar de gastouder gaat warm eten meegeven? Als ze daar in de middag wel warm wil eten, heeft ze toch een paar keer warm eten in de week en wordt jij niet misselijk Het zou toch sneu zijn als ze dat wel wil maar niet kan omdat mama dan een nare maag krijgt. Ook kan je met haar wat eerder eten inderdaad. Dan eten jij en manlief gewoon wat later (doe ik hier ook op de donderdagen dat manlief in Amersfoort zit). Dat houdt Ruben dan inderdaad niet vol.
We gaan volgende week gewoon eerder eten. eerst dat maar is bekijken. Als dat niet gaat ga ik wel verder kijken. Ws maak ik me "druk"om niets en is het een fase. alleen duurt deze wel wat lang hahaha