De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...ja, hou op over al die fasen!
    Het is vaak ook wel zo maarja aan "het is vast een fase" heb je op zo'n moment niet zoveel.

Ruben begint dat onrustige slaap en nog onrustiger wakker worden gedrag nu ook op het KDV te vertonen....

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je Lau!

Lyd, hier net zo hoor..al tijden eet meneer slecht. Toch was hij 600 gram aangekomen bij het cb..ik vond dat maar raar.
    avondeten is ook een ramp.

Dean krijgt dus ook nog pap voor het slapen anders is het maagje soms echt leeg.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje...wat is die van mij dan een veelvraat zeg!
    Als hij in het weekend of op vrije dagen uitslaapt...eet hij soms 2 boterhammen en een cracker. In de middag nog een broodje en dan 's avonds warm.
    Heb geen flauw idee hoeveel hij weegt en ook niet wanneer we weer naar het CB moeten. Laatste keer was in mei geloof ik?

Hoop dat jullie boefjes gauw weer smaakvol aan tafel zitten!

Snap je keuze voor pap wel Natas...ze moeten toch iets eten!

Soms merk ik wel dat ze op het KDV nog laat of extra lekker hebben gesnackt. Dan eet Ruben ook (logisch) slechter. Maar dat vind ik dan niet zo erg...moet een keertje kunnen toch?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow.....hier spannende tijden.

Gisteren hebben we een bod gedaan op een andere woning!
    Helaas hebben de kijkers na ons ook een bod gedaan :S
    De moed is me al in de schoenen gezakt...maar het is nog niet bekeken natuurlijk. W.s. horen we maandag meer.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou overdag wil het wel. Zoals nu heeft hij net 2 boterhammen op, vanmiddag eet hij er ook wel 1 of 2. Soms een koekje of rozijntjes. (hij wil vaak alleen maar fruit tussendoor)
    Maar savonds.. hij begint vaak (nou soms ook gewoon niet) heel enthousiast aan zijn eten, maar na een paar happen moet hij gewoon niks meer..dan maken we soms een boterham.. eet hij vaak wel op.. maar soms ook niet grrr dan wil hij wel fruit.. ja maar op fruit kun je geen nacht doorbrengen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahhahah hij staat nu al weer om fruit te vragen.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooooow een bod op een huis! wat spannend!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nouja, zijn eetlust is dus in elk geval oke! Het is alleen een beetje WAT hij eet.
    Misschien geen boterham aanbieden na het warme eten...maarja, geloof zelf dat ik dat ook niet zou kunnen hoor, kind met lege maag naar bed laten gaan.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vandaag nog eens door het huis geweest (open huis) en ja....we zijn erg weg van de woning.
    Helaas nog meer kapers op de kust.

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lau,
    volgens mij gaan jullie voor.
    Dan zullen degene na jullie de vraagprijs geboden moeten hebben.
    Anders zullen ze volgens mij toch echt eerst met jullie moeten onderhandelen.

Hier krijgt Naomi een beker thee voor dat ze gaat slapen.
    melk wil ze al heel lang niet meer en de pap ook niet.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee Lydia, je bent pas in onderhandeling bij een tegenbod (Juridisch) dus het zegt nog niks.
    We hebben het bod sowieso praktisch gelijktijdig gedaan. ZIj hadden de bezichtiging na ons en en hebben hem ter plekke gedaan (was 2e keer kijken). Wij hebben gebeld (hij nam niet op dus bod op kantoor doorgegeven).

We wachten af.....

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    aha op die manier.
    ik ga duimen dat jullie bod word gaccepteerd haha

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, het bieden zal het punt niet zijn, het zijn onze voorwaardes vrees ik.

Hier weer zo'n ontzettend verdrietig middag jongetje....
    Lenneke, heb jouw trucje geprobeerd...nog even geduld en dan haal ik hem er uit. Hij wilde ook geen boekje lezen in bed...er niet uit, er niet in...hij wil niks.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heb je een link naar funda of zoiets? Ik ben benieuwd.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd Lau. is het het huis verderop in de straat met die garage?

Hier ook 's avonds een andere eter hoor. Ze heeft nu bedacht dat ze de laatste hap weer terugspuugd in haar bord. Dat willen we dus niet. Ze moet zeggen dat ze niet meer hoeft. Doet dat ook braaf. Maar de laatste hap moet dus binnen blijven. ook al heeft ze na twee happen al genoeg gehad. dat vinden we prima, maar bij uitspugen is het dsu verplicht nog een hap. (komt weer lekker helder over geloof ik).

Vanmiddag naar de streetparade geweest (opwarmertje voor de Taptoe vanavond). Meisje vond het helemaal geweldig. We stonden pal naast de bands. andere kinderen deden de handen op de oren, maar mevrouw stond soms met open mond te kijken en te luisteren. Ze benoemde vanavond tijdens het eten alles wat ze gezien had. Net haar moeder, alles moet eerst even bezinken. Ook buikje vond het leuk hahahaha. Elke keer actie als er een band langs kwam.

Vanavond filmpje kijken. Hadden nog meer dan €30,- tegoed, dus dat moet ook maar eens op he.
    Morgen ff niks.

Maandagochtend mogen we een half uurtje bij de peuterspeelzaal komen kijken. Ik vermoed dat ze na de herfstvakantie terecht kan op maandagochtend en vrijdagochtend. Ze is er wel klaar voor. Ben alleen huiverig voor het weggaan. Blij dat neefje er ook zit op die dagen.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wel spannend die psz!

Leuke middag geweest dus Fem!

wij hebben 3 kijkers gehad waarvan de eerste de meeste belovende.. oooow we duimen zo!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zal ff kijken voor een linkje op hyves.
    Krijgen zo visite dus misschien wordt het morgen of later deze week. Het is niet het huis naast ons (neem aan dat je dat huis bedoelt Femke?) maar aan de rand van het dorp (oke, iedereen woont hier aan de rand :D).

Natas,
    Hoop zo dat jullie nu een koper hebben!

Femke,
    Ja, spannend altijd he! Zelfs bij kids die van begin af aan naar een kdv gaan zijn er huilers bij hoor!
    Ruben gelukkig nog nooit! Het is soms genant met hoeveel plezier hij 3x per week gaat (ook manlief vond dat vrijdag bij het ophalen......amper reactie van zoonlief...die was veeeeeel te druk met buiten spelen).

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik duim met je mee meis. Het mag nu wel eens weg toch?

Hier twee huizen in de straat met open huis. heb niet de indruk dat er iemand is geweest.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Marin geeft bij de oppas ook snel een kus en een knuffel. Ik krijg dan een duw richting de deur en een doei. Duidelijker kan niet toch?

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik word ook s morgens bij opa en oma de deur uitgekeken hoor..

Deel Deze Pagina