Lekker is dat he. Doe je zo je best om goed afscheid te nemen, wordt het eigenlijk totaal niet gewaardeerd. hahahaha Het zwaaien voor het raam is ook meer voor mij bestemd dan voor haar. En als ze dan niet echt teruggezwaaid heeft, dus me echt weg heeft zien gaan voel ik me weer schuldig. ben ik niet te vlot weggereden, snapt ze nu wel dat ik de hele dag wegblijf, etc. Domme doos ben ik soms ook he. En dan moeten we er straks ook nog twee weg gaan brengen....
ahahaha ik ken dat wel. En dan kom ik weer binnen. krijg ik een smile maar vervolgens rent hij opa's kantoor in, de tuin in of verstopt hij zich achter opa of oma omdat hij niet weg wil hahahaha
lekker ding Nee, marin vliegt me meteen in de armen. Moet daarna haar spel nog wel even afmaken, maar dat is geen punt omdat ik dan haar spullen bijelkaar zoek. daarna krijgen we het jasaantrekdrama. Alles zelf. En als je dan een beginnetje maakt met de rits begint ze te miepen (lees: laat zich op de grond vallen en gaat heerlijk nephuilen) Ophalen duurt dus over het algemeen langer als wegbrengen. Iedereen moet ook nog een kus.
hey, ik "hoef" nog maar 80 dagen. Mag dus al vanaf 59 dagen. Dan lijkt het wel ineens erg snel te zijn!
zeker weten! Wordt nu ook wel pittiger fysiek gezien, ook al zal je me niet horen klagen. Ben vandaag aan het "opdrogen" van een middag streetparade. hahahahaha
Ik mag nog 7 weken werken, of 5...hangt af van het zh. Net de helft van de badkamer gesopt (alles in 1x wil gewoon echt niet, het bad etc. laat ik denk ik maar aan manlief over). Ik heb sinds dinsdag veel harde buiken die onderin gewoon echt zeer doen... Al 2x op het punt gestaan om even te bellen maarja...blijf het aankijken eigenlijk. Woensdag weer naar de vlos, donderdag zh en dan zien we het wel weer (dan hoef ik ook nog maar 6 wk intussen ).
Mooi huis! Ik heb ook even op funda gekeken. Wat een hoop grond, voor een zacht prijsje. Helemaal super! Ik zou er voor gaan, zelfs als ik de vraagprijs moest bieden. Of misschien nog wel meer dan de vraagprijs. Hahahhahaha! Hier krijg je daar nog niet eens een eensgezinswoning in een rijtje voor.
is idd een mooi plekje Lau! Mijn vlos zei dat je rond de 29 weken vaker harde buiken krijgt. Zolang het er geen 20 per dag zijn maakte ze zich daar niet meteen zorgen om. Wat zei je vlos de vorige keer? Hihi, ik ga dus zelfs nog eerder dan jou met verlof Natas. Ik ga het deze keer echt niet proberen te rekken tot de 4 weken. Gaat ook niet echt lekker lukken met Marin er bij denk ik. Bovendien zit die de eerste week van december weer ergens op de hei, dat kost ook veel energie om het thuis dan draaiende te houden. Hihi.....nog 13 dagen werken. Pffff...... slokdarm staat in de fik.
heb nu ook ff op funda gekeken. Wat een sfeervolle woonkamer zeg. En een prachtig fornuis. Ikke beetje groen. En achter vrij uitzicht. Staat daar normaal gesproken mais?
Ik heb geen idee hoeveel dagen ik nog moet. Heb idg bijna officieel verlof haha. verder weinig gedaan het weekend, ja een beetje opgeruimd hier en daar. Fem, ik hoorde van de week op de radio dat het basis onderwijs in friesland niet is zoals het hoort te zijn. Vooral het rekenen en de lessen in friese taal schijnen niet zo heel goed te zijn. Luister anders maar is naar Peter Heerschop op 538. Hahahahaa
is ook heel apart als je op een volledig Nederlandstalige school het niveau van het Fries niet gelijk kan trekken als dat van het Nederlands. Zijn vollledig onhaalbare doelen die ze ons stellen. We moeten ze in 45 minuten per week eventjes opkrikken. Verder kijken ze niet naar de gemiddelde leelring. logisch dat je op een school met 70 leerlingen een laag gemiddeld uitstroomniveau hebt als je er maar een paar zwakke leerlingen tussen hebt ga je al nat.
Ik hoorde het tijdens het lieve marianne van peter heerschop, ( is altijd de weekafsluiting bij evers staat op) dacht dat het grappig bedoeld was maar het is dus toch serieus? Lijkt me idd moeilijk ja en dat je dan afgerkend word op matige leerlingen is ook niet erg leuk. Hier trouwens de laatste tijd ook veel harde buiken. Volgens de vk idd geen probleem als het er maar geen 8 per uur zijn, en dat zijn het niet gelukkig. Misschien 8 op een dag of zo. Wel regelmatig dat ik dus mijn huid aan de linkerkant voel trekken als ik hem voel bewegen. Zal het de 22e is vragen. Wel last van obstipatie, ik drink me suf ,eet genoeg vezels maar niets lijkt te helpen. Maar is aan de vk vragen dan. En als ik dan aandrang heb en ik pers (soory hoor) dan vind de kleine dat niet leuk.
Zal wel bij de periode horen want het is erg herkenbaar. Ook het rekken van de huid. Zeker ook omdat deze buik echt heel anders is als met Marin. Daar waar nog geen striem zat, komt er nu wel één. Ja, het is helaas wel waar dat het niveau hier lager ligt. Maar kijk ook eens hoe lang we het vol kunnen houden om kinderen in hun eigen omgeving op school te houden. Anders moeten ze al snel met een busje naar een school 50 km verderop. En vanaf hun tiende zelf met het openbaar vervoer. Tja, dan moet je ergens concessies doen.
goh, je zit al weer even in de dertigers he qua weekaantal. Dan komt het wel heel snel dichterbij he. Is voor je rugje ook maar wel het beste.
Is hier ook zo hoor. Mijn groep van vorig jaar heeft vorig jaar volgens de inspectie op rekenen ook onvoldoende gescoord. Ik stond met mijn oren te klapperen, omdat ik het gevoel had dat dit juist erg goed liep. Ik had op 26 kinderen, 2 kinderen met een E-score. Waarschijnlijk had ik ook wat te veel C-scores of zo. Grrr, zo demotiverend die inspectie. Die kijken alleen maar onder de streep lijkt het. Aan de ene kant passend onderwijs en aan de andere kant je afrekenen op cijfers. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.